quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we niet doen van hier Commentaar op Streamers, en dan iedere week iemand wegsturen? Beetje format tussen Idols en BB...?
Vind je dat grof???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Cunts on Speed.
Laat mij ook eens grof zijn.
Niet doen als je daar moeite mee hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Cunts on Speed.
Volgens mij heb jij meer moeite met je moeilijke positie (nergens meer kind aan huis) dan ik met grof zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet doen als je daar moeite mee hebt.![]()
Pianoplayer, but I catch your drift!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel een Karremans gevoel....don't shoot the messenger
Ehm.... ik zit al thuis tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we niet doen van hier Commentaar op Streamers, en dan iedere week iemand wegsturen? Beetje format tussen Idols en BB...?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Cunts on Speed.
same url en 21.gifquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk..... kom maar op![]()
Er zijn op dit moment nog 3 plekken vrij in de onderste rij dus voorlopig kun je vooruit... en anders maken we er toch nog een rij bij
quote:
Dat moet je niet aan mij vragen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm.... ik zit al thuis toch![]()
quote:
Hij staat erbij, wiki is ook aangepast... en ik zat maar te wachten op je afbeeldingquote:
Verrek, je hebt gelijk! En ik zie hem nog zo bedremmeld en bescheten staan, dat ik dat nu kon vergeten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef demins het volgende:
[..]
Pianoplayer, but I catch your drift!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |