Hoezo, ga je er op afstuderen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.
Heel jammer, dit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
centra voor internationale samenwerking![]()
http://www.cosnederland.nl/detail_page.phtml?&publish=Y&text03=&text04=&text10=wat_is_cos&username=gast@cossen.nl&password=9999&groups=COSSEN&id=NL&text03_tmp=NL&text03=NL&banner=17&workgroup=&text03=NL
Ja dat lijkt me wel wat, een COS voor elke regio.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
centra voor internationale samenwerking![]()
http://www.cosnederland.nl/detail_page.phtml?&publish=Y&text03=&text04=&text10=wat_is_cos&username=gast@cossen.nl&password=9999&groups=COSSEN&id=NL&text03_tmp=NL&text03=NL&banner=17&workgroup=&text03=NL
quote:
Welk pakket en wat zit erinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Polonium-120 het volgende:
namens de christelijke felicitatiedienst mag ik u allen feliciteren![]()
![]()
binnen 6 weken na vandaag wordt het felicitati pakket aan de aanwezigen toegezonden
In dat geval... Heel vriendelijk dat u het aanbiedt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag slaan hoor, ik doe niets terug![]()
Hey, jat je nu ook al mijn tekstenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag slaan hoor, ik doe niets terug![]()
hihi, hij zei meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, shit, het was off-topic...![]()
My bad![]()
Wat moet dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Lea: off topic![]()
![]()
Heb jij ergens nog die ava van mij en Gert als gifje door elkaar ?
![]()
Ken ik u ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo, ga je er op afstuderen?
Ik heb btw die hatelijkheid uit je sig gehaald, 2e keer nu dat ik het zie.
Doe maar niet.
Nog niet, komt in de volgende SC aan de ordequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het woordenboek erbij gepakt![]()
Een SChattig bijbeltje of een COSmetisch setje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Polonium-120 het volgende:
namens de christelijke felicitatiedienst mag ik u allen feliciteren![]()
![]()
binnen 6 weken na vandaag wordt het felicitati pakket aan de aanwezigen toegezonden
Ik ga wel ff op zoek.. momentjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Lea: off topic![]()
![]()
Heb jij ergens nog die ava van mij en Gert als gifje door elkaar ?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, jat je nu ook al mijn teksten![]()
Nu is het mijn beurt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |