Gelukkig, de hormoonspiegel heeft zich hersteld!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor jou![]()
Creatief Oubollig Spruitjesgevoel
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer moeite met je moeilijke positie (nergens meer kind aan huis) dan ik met grof zijn.
quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Dus ik moet Nachtzuster bedanken voor die mooie Cc-creatie?
Bedankt, Nachtzuster!
Creatief op SeeQueen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
Commune Op Schoolreis
ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
even kopieren. Die deur gaat zo snel dicht.![]()
[afbeelding]
Ik zie iets rozeachtigs en wil weten wie dat is![]()
ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat erbij, wiki is ook aangepast... en ik zat maar te wachten op je afbeelding
Soms ben ik ff wat langer blond enzo.... maar ik kwam er al snel achter dat ik zelf ook wel een cijfertje kon veranderen in een url![]()
Geweldig systeem op die manier trouwens.... hoef alleen maar te weten of het volgende nummertje klaar is.
quote:
Clitorissen Ouwehoeren Slapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kan groffer Disana....je kunt ut!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is wel lekker dubbelzinnig trouwens... op het ranzige af
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me een geschikte hoofdprijs voor een wedstrijdje in de COS.
Ik had het hele verhaal in eerste instantie ook met copy & paste gedaan, en daarin de nummers aangepast, maar verder dus niet zo op de url gelet (was immers ook niet nodig), echter, voor het aanpassen van de OP had ik vroeger toch echt het juiste plaatje nodig, dus vandaar dat ik nu nog zat te wachten... maar goed..... gelukkig had ik de boel al voor elkaar voor jij me er op weesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja handig hè, ging al aan mezelf twijfelen![]()
In welk topic moet dat??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!
Waarom neem jij niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!
Kan dit soort meisjes-onder-elkaar-praat ergens anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het hele verhaal in eerste instantie ook met copy & paste gedaan, en daarin de nummers aangepast, maar verder dus niet zo op de url gelet (was immers ook niet nodig), echter, voor het aanpassen van de OP had ik vroeger toch echt het juiste plaatje nodig, dus vandaar dat ik nu nog zat te wachten... maar goed..... gelukkig had ik de boel al voor elkaar voor jij me er op wees![]()
![]()
Oh, shit, het was off-topic...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Kan dit soort meisjes-onder-elkaar-praat ergens anders?![]()
quote:
En net wanneer je je zorgen begint te maken blijk je weer op mij te kunnen bouwen.. what else is newquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou net schrijven, waarom denkt niemand bij de S aan Sex. Het begon zorgelijk te worden.
Ik zou voor sigaren gaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Celibaat of Sigaren
Sigaren dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Celibaat of Sigaren
Ik mis de C en de Oquote:
Hoezo, ga je er op afstuderen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.
Heel jammer, dit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
centra voor internationale samenwerking![]()
http://www.cosnederland.nl/detail_page.phtml?&publish=Y&text03=&text04=&text10=wat_is_cos&username=gast@cossen.nl&password=9999&groups=COSSEN&id=NL&text03_tmp=NL&text03=NL&banner=17&workgroup=&text03=NL
Ja dat lijkt me wel wat, een COS voor elke regio.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
centra voor internationale samenwerking![]()
http://www.cosnederland.nl/detail_page.phtml?&publish=Y&text03=&text04=&text10=wat_is_cos&username=gast@cossen.nl&password=9999&groups=COSSEN&id=NL&text03_tmp=NL&text03=NL&banner=17&workgroup=&text03=NL
quote:
Welk pakket en wat zit erinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Polonium-120 het volgende:
namens de christelijke felicitatiedienst mag ik u allen feliciteren![]()
![]()
binnen 6 weken na vandaag wordt het felicitati pakket aan de aanwezigen toegezonden
In dat geval... Heel vriendelijk dat u het aanbiedt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag slaan hoor, ik doe niets terug![]()
Hey, jat je nu ook al mijn tekstenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag slaan hoor, ik doe niets terug![]()
hihi, hij zei meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, shit, het was off-topic...![]()
My bad![]()
Wat moet dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Lea: off topic![]()
![]()
Heb jij ergens nog die ava van mij en Gert als gifje door elkaar ?
![]()
Ken ik u ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo, ga je er op afstuderen?
Ik heb btw die hatelijkheid uit je sig gehaald, 2e keer nu dat ik het zie.
Doe maar niet.
Nog niet, komt in de volgende SC aan de ordequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het woordenboek erbij gepakt![]()
Een SChattig bijbeltje of een COSmetisch setje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Polonium-120 het volgende:
namens de christelijke felicitatiedienst mag ik u allen feliciteren![]()
![]()
binnen 6 weken na vandaag wordt het felicitati pakket aan de aanwezigen toegezonden
Ik ga wel ff op zoek.. momentjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, jat je nu ook al mijn teksten![]()
Nu is het mijn beurt!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Chlamidia of Syfilis
Hmm waarom zie ik nu Cocks on saucers for me?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
Cocks On Spirits
Sorry, daarvoor moet je een arts raadplegen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Chlamidia of Syfilis
Ik sla een rondje over als je het goed vindtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Chlamidia of Syfilis
Neem even een kopje kruidenthee!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Een SChattig bijbeltje of een COSmetisch setje?
het is een ondeugende verrassing... okeee okeee het is een striptease zangeres die de originele godsdienstige liederen ten gehore brengtquote:
Ugh! http://www.marthavolchok.com/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef demins het volgende:
[..]
Neem even een kopje kruidenthee!
Ik zie ze geil daar staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
You neeeeeeveeeeeer waaaalk aloooooooooooneeee !
Ik ben degeen die niet gefeliciteerd is in de COSquote:
Zo.. het duurde ff, maar ik heb m gevondenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
Colaquote:
thxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga wel ff op zoek.. momentje
U had toch uw eigen topic van uw dochterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben degeen die niet gefeliciteerd is in de COS
"U "quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
U had toch uw eigen topic van uw dochter![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Een SChattig bijbeltje of een COSmetisch sletje?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo.. het duurde ff, maar ik heb m gevonden
Ik zou m maar ff opslaan want ik weet niet wie m gemaakt heeft maar volgens mij kan die m nog wijzigen
[afbeelding]
Je had een heel eigen felicitatietopicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Duf, brak, moe...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
mooi, het breekt de tijd....
Iemand in voor x y?
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff testen, zag ergens een topic 'hoe kun je gebanned worden'quote:
Geen rietje en zonder ijs graagquote:
Dat kan ik je zo wel zeggen:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff testen, zag ergens een topic 'hoe kun je gebanned worden'![]()
Volgens mij heb ik die nog wel ergensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik je zo wel zeggen:
Tubgirl posten, en als het ff wil nog voorzien van adresgegevens, dan ben je zeker van een ban
IJsmeis.rar posten is ook voldoende![]()
~quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tubgirl posten, en als het ff wil nog voorzien van adresgegevens, dan ben je zeker van een ban
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet 90% van de SC's in je MyAT hebt staan![]()
Circumcisie Om Snikkelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Betreft dat een zware ingreep?
quote:
http://dgk.servehttp.com/software/Ijsmeis.rarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een bot mesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe doe jij het graag? Ik ben dol op scheermesjes![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef Petre het volgende:
ijsmeis.rar, tubgirl en adresgegevens mag je vrolijk voor jezelf houdenIk hoef ijsmeis niet te zien (die heeft iedereen toch al?), een vrouw in een bad doet me niets en ik ga je geen kaartje sturen..
![]()
Goede vraag KZ!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ps. ben nog bij blz. 3 van deze SC bijlezen, ivm verplichtingen rellen dus sorry als ik een vraag of leuke opmerking/ user over het hoofd heb gezien![]()
taalnazis: is het bij of bei ?
Nee, dan pak ik de cirkelzaag welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh! Met een botte bijl ben je natuurlijk nóg vlugger klaar.
zijn dat de kopstukken van de linker- en rechtervleugelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Muizemeis bedoelde...
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07344/Muizemeis2.jpg]afbeelding][/url]
Het is dat ik de moeite neem om het bestand na te kijken, maar verwacht niet dat dat vaak gebeurdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/software/Ijsmeis.rar![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef Petre het volgende:
[..]
Het is dat ik de moeite neem om het bestand na te kijken, maar verwacht niet dat dat vaak gebeurd
godsammequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Muizemeis bedoelde...
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07344/Muizemeis2.jpg]afbeelding][/url]
heb jij een grote openingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de nieuwe SC vast aangemaakt, beetje vroeg, maar wegens zeer arbeidsintensieve OP zo op tijd, zometeen hier verder dus, en hopelijk ben ik dan klaar met de OP
[DGK SC # 287] Gok hier waar COS voor staat...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de nieuwe SC vast aangemaakt, beetje vroeg, maar wegens zeer arbeidsintensieve OP zo op tijd, zometeen hier verder dus, en hopelijk ben ik dan klaar met de OP
[DGK SC # 287] Gok hier waar COS voor staat...
diepquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
Hangt vast wel ergens een touwquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
is deze al vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |