Je handquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn hand ging weer ongecontroleerd omhoog
Was jij dat?![]()
Je bent het !! hoorquote:
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn basis voor een jawoord is niet in woorden te vatten, bij mij gaat het niet om betaalde of onbetaalde dekking. Kortom, je schiet te kort met je poging!
Lol. Goed he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
LOL.
Ik zie nu eindelijk de manier waarop ik in Talitha's avatar in beeld ben gebracht. Wat heb ik lange benen.
O ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Demins glijdt langs op een wokje in nummer 4.
Maar waar the fuck is mijn zoon dan opgegroeid??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut, van 't één komt 't ander, onomkeerbaar!
Back-up in sleep-mode.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
Ik fixeerde op iets anders.![]()
![]()
Dan had je de verkeerde te pakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
Ik fixeerde op iets anders.![]()
![]()
Ik zit ineens te denken... is het wel een wolkje, of zouden het engelenvleugels zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die zit in het wolkje waar sugar liefhebbend naar zit te kijken
Ach geef me een break. Het is moeilijk om dat te doen bij een eend.quote:
Eindelijk ellenlange benenquote:
Iets van jullie beiden wetende adviseer ik een LAT relatie, daarom vermeldde ik de betrekkelijke afstand tussen Ermelo en jouw woonplaats.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |