O ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Demins glijdt langs op een wokje in nummer 4.
Maar waar the fuck is mijn zoon dan opgegroeid??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut, van 't één komt 't ander, onomkeerbaar!
Back-up in sleep-mode.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
Ik fixeerde op iets anders.![]()
![]()
Dan had je de verkeerde te pakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
![]()
Ik zit ineens te denken... is het wel een wolkje, of zouden het engelenvleugels zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die zit in het wolkje waar sugar liefhebbend naar zit te kijken
Ach geef me een break. Het is moeilijk om dat te doen bij een eend.quote:
Eindelijk ellenlange benenquote:
Iets van jullie beiden wetende adviseer ik een LAT relatie, daarom vermeldde ik de betrekkelijke afstand tussen Ermelo en jouw woonplaats.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekker![]()
Telekinese werktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had je de verkeerde te pakken![]()
Ook niet voor 100 kamelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekker![]()
Ik moet elke keer weer lachen als ik je sig lees.quote:
Volgens mij is het een wolkje.. maar het is natuurlijk net zo makkelijk om te denken dat Herman door engelen gedragen wordtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ineens te denken... is het wel een wolkje, of zouden het engelenvleugels zijn.
WJ! Mike En ik ben jaloers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindelijk ellenlange benen. Wie draagt mij daar trouwens op handen?
Eerlijk gezegd is er toen ik 12 was in de Tunesische woestijn al eens serieus een hele voorraad kamelen voor me geboden, maar mijn vader heeft dat afgewezen omdat hij daar op de A1 en A28 toch niets mee konquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook niet voor 100 kamelen?
Ik LAT nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Iets van jullie beiden wetende adviseer ik een LAT relatie, daarom vermeldde ik de betrekkelijke afstand tussen Ermelo en jouw woonplaats.![]()
Vanaf het begin? Is je dat ontgaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waar the fuck is mijn zoon dan opgegroeid??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |