Nog naar Noorderzon geweest?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef clauwheee het volgende:
Taart!
Tissur?quote:
M'n broertje had het als klein kind om de 2 weken gemiddeld. Een jaar of 4 lang.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:45 schreef dndiek het volgende:
Oorpijn; misschien kan ik beter als Van Gogh door het leven
Ja - Inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:15 schreef clauwheee het volgende:
Was t wat? Nog t/m de 26e toch?
Ik verwacht er best wel wat van....Engeland-Duitsland, bedoel ik dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef sjimz het volgende:
hopelijk een SCHitterende wedstrijd vanavond, maar ik vreeSCH het tegenovergestelde!
Die oefenwedstrijden hoeven van mij niet zonodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef tong80 het volgende:
Oh we gaan weer zeiken dat het niks wordt
Ze spelen in Zwitserland hoor en niet in Groningen, dus ik denk niet dat ze bij je langs komen als je ervoor gaat liggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga er ook ff voor liggen vanavond, ben benieuwd.
Zeiken ?? Het is gewoon een feit... ik kan nou niet echt bepaald veel vriendschappelijke wedstrijden noemen waar ik geweldig voetbal heb gezien (van de laatste tijd)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef tong80 het volgende:
Oh we gaan weer zeiken dat het niks wordt
Correctie, voor de TV liggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze spelen in Zwitserland hoor en niet in Groningen, dus ik denk niet dat ze bij je langs komen als je ervoor gaat liggen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef Bjoro het volgende:wat was het on-ge-lo-ve-lijk druk hier vandaag zeg, niet meer normaal
Dat was in de tijd van Faas Wilkes wel andersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeiken ?? Het is gewoon een feit... ik kan nou niet echt bepaald veel vriendschappelijke wedstrijden noemen waar ik geweldig voetbal heb gezien (van de laatste tijd)
Dat was me dr eentje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van Faas Wilkes wel anders
Bij Nederland spelen de ster van de Bundesliga en van de Premier leaque. De topscorer van Spanje. De grootste europese aankoop van deze zomer. Verder zit er een 5voudige EC-1 winnaar op de bank en is de tot beste speler van Bayern München gekozen speler niet eens geselecteerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Alsof Engeland - Duitsland zo'n spetterende wedstrijd wordt waar de vonken vanaf gaan vliegen en alle spelers er 100% voor gaan. Ik kijk als Nederlander gewoon naar Nederland, wat kunnen mij die overgewaardeerde landen als Engeland en Duitsland mij nou schelen.
tot zover de moeder tong update van 22 augustus 2007...ik kijk uit naar de volgende, Tongquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ma was vandaag op een boottrip voor ouderen. 'Herm ik heb me nog nooit zo verveeld, iedereen had het alleen over ziektes en gebreken. Zou bijna van boord zijn gestapt'
Ma is dan ook een sportfan kijkt alles en staat 's nachts op om de Olympische spelen te zien
Verder is ze actrice heeft een hekel aan de Lama's en geniet van Zomergasten
Ik zou toch verbaasd hebben opgekeken als ze plotseling een sumo-worstelaar was geworden sinds de vorige update.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Bjoro het volgende:
tot zover de moeder tong update van 22 augustus 2007...ik kijk uit naar de volgende, Tong![]()
2 updates geleden vertelde hij toch dat ze net was gestopt ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou toch verbaasd hebben opgekeken als ze plotseling een sumo-worstelaar was geworden sinds de vorige update.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Bjoro het volgende:
Nieuw: Fok's Trading Cards *Collectors item!*
zou een leuk topic kunnen worden
Nou ma is op haar 67ste wel een theatergezelschap begonnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou toch verbaasd hebben opgekeken als ze plotseling een sumo-worstelaar was geworden sinds de vorige update.
daar waren we weer terugquote:
quote:
ja gelezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor al lang en jij> check je pm btw eens
en gerokenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gelezen................
moet alleen mn tent nog uithangenheb nu gezien wat er gebeurd na een jaar in de tas laten zitten
karnemelk gooien doe je niet naast je tent natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef pascalheister het volgende:
zit er geen karnemelk op eend?
quote:
Maar het gaat wel de verkeerde kant op nuquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Bjoro het volgende:
Nieuw: Fok's Trading Cards *Collectors item!*
zou een leuk topic kunnen worden
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
Knap resultaat weer van Oranje.![]()
De schade tegen het hoog geachte en alom gevreesde Zwitserland toch nog beperkt kunnen houden tot een kleine nederlaag.![]()
liever geen van Basten meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:26 schreef DIGGER het volgende:
Mogen we nou in het volgende topic "Zwitserland"niet meer zeggen ?
Goed! De oudste is naar het kinderdagcentrum, de jongste wordt zaterdag 1 en zit teletubbies te kijken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:41 schreef Suijk het volgende:
Mogguh DD. Hoe is het met de mascottes?
Ik mis een handje aan het oor?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Spits! ( http://www.youtube.com/watch?v=j7lZ9PSZaRQ )
Jeetje...gaat ook hard met Raultje trouwensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed! De oudste is naar het kinderdagcentrum, de jongste wordt zaterdag 1 en zit teletubbies te kijken!
Ja hè! Plus, wat een verschil met zijn zus: alles gaat vanzelf, stimulering nauwelijks nodig en hij doet alles ongeveer zonder dat we er iets voor hoeven doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jeetje...gaat ook hard met Raultje trouwens
leuk man...goede berichten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja hè! Plus, wat een verschil met zijn zus: alles gaat vanzelf, stimulering nauwelijks nodig en hij doet alles ongeveer zonder dat we er iets voor hoeven doen!
Meneer deed vandeweek al het gebaar voor 'lekker' na (bij Carmen gebruiken we gebaren ter ondersteuning van begrip en aanmoediging van spraak).
Oja de zon schijnt.. ik dacht al wat is het hier lichtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Ole, fotooooooo
Groel, ik zit lekker in de tuin te lezen
Ik zal eens even kijken zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Ole, fotooooooo
Groel, ik zit lekker in de tuin te lezen
Het is nog niet alles nee, maar de medicijnen lijken eindelijk wat effect te hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het met je oorontsteking diek, nog veel last?
Dankquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers nu op Ned-2 halve finale hockey EK. Bij winst op Spanje plaatst Nederland zich voor de spelen.
* zap!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers nu op Ned-2 halve finale hockey EK. Bij winst op Spanje plaatst Nederland zich voor de spelen.
was éentje niet genoeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Ole het volgende:
en stoeltjes: (eentje bij buro, ander zonder wieltjes voor erbij)
[afbeelding]
Mooie strafcorner die 2-0quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef tong80 het volgende:
Je kent mijn adresquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef tong80 het volgende:
Ma is me weer komen verwennen. Indische hete kip met rijst gebracht.
Je krijgt de restjesquote:
Het is weer maandag voordat je er erg in hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
Hallo!
Weer thuis.
Nog 1 werkdagje tot het weekend.
JAAAAAAAAAAAAAA OORPIJNVRIJ !!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
ze zijn eindelijkbegonnen met ons huisje!!
werd tijd zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
ze zijn eindelijkbegonnen met ons huisje!!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA OORPIJNVRIJ !!!!!!!!!
[afbeelding]
wanneer ben je begonnen met medicijnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik moest lachen,
maar nog niet van mijn oorpijn af
Moiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:06 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
aan zijn naam te zien is het toch ook kouwe kakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet zeker niet welke Hoolers er in Bloemendaal wonen![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet zeker niet welke Hoolers er in Bloemendaal wonen![]()
dinsdagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:07 schreef Ole het volgende:
[..]
wanneer ben je begonnen met medicijnen?
Dan zou het nu toch wel beetje moeten werken lijkt me..quote:
quote:
Nee zeg, wat engquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Er werd aangebeld, en ik dacht, ik doe mooi niet open, geen homofiele autisten in mijn huis
wel wat siamese meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten daar leuke actrices in?
Traci Lords goes Japaneesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten daar leuke actrices in?
Dit beschouw ik als ongelezenquote:
Je mag vanaf 4,5 jaar lessen bij onsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:29 schreef Ole het volgende:
dat is mooi look! Is dat tegenwoordig nog steeds zo vroeg, die zwemlessen?
Ik bedoelde 's ochtends vroegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je mag vanaf 4,5 jaar lessen bij ons
quote:
Mag ik je citeren in mn onderschrift?quote:
Staat er net op. Prima goalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Toch voorzichtig pimpen met mijn koele Luca Toni-goal van gisterenavond én mijn eerste geplaatste YouTube-filmpje...
Check de tweede link hieronder (spits).
Ajoh dat is goed voor zn opvoeding. Vernoemd naar de schaatsheld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef SCH het volgende:
Ab is 5 en hij is moslim maar volgens mij niet extremistisch, dat kan niet met 2 homopapa's,
Is dit al het FB topic tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt mijn post "Dit topic openen op de dag dat bekend is dat hij naar Ajax gaat" ofzo verwijderd onder de noemer van "offtopic" terwijl die zo goed als dezelfde strekking heeft als andere posts in dat topic als :
[..]
Ik heb geen post van jou verwijderd volgens mij....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt mijn post "Dit topic openen op de dag dat bekend is dat hij naar Ajax gaat" ofzo verwijderd onder de noemer van "offtopic" terwijl die zo goed als dezelfde strekking heeft als andere posts in dat topic als bijv. :
[..]
Ja maar wel in het Zwahilie een briefje erbij dat het uit het land van Ajax isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
Zou Ab een Heerenveensjaaltje op prijs stellen tong?
Gaan we hier al feedbackenquote:
Ab! kent geen Swahili sufferd. En hij kent Ajax ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar wel in het Zwahilie een briefje erbij dat het uit het land van Ajax is
Jij mag mijn vrouw helemaal niet in bed bekijken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten SCH je hebt weer een heldendaad gedan.
Trusten andere hoolers. Vergeet niet nar jouw vrou mijn vrouw te kijken. Hetgeen ik in bed ga doen.
Nou dat ga ik nu wel doen (wel aan de binnenkant van mijn ogen)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag mijn vrouw helemaal niet in bed bekijken!![]()
]Ik zou zulke mensen sowieso geen tijd geven. Wat een dieptrieste snollen zeg, allebei.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten SCH je hebt weer een heldendaad gedan.
Trusten andere hoolers. Vergeet niet nar jouw vrou mijn vrouw te kijken. Hetgeen ik in bed ga doen.
Soepeltjes, hulde hoor. Je loopje is briljant!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Toch voorzichtig pimpen met mijn koele Luca Toni-goal van gisterenavond én mijn eerste geplaatste YouTube-filmpje...
Check de tweede link hieronder (spits).
Mijn Ab! draagt geen rode broekpakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Ab, de nieuwe mascotte![]()
Hij wordt wel door meerdere goede doelen geexploiteerd, beetje afgelebberd boterhammetje SCH![]()
[afbeelding]
Trusten piepels
Ik vind de naam ook super.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef SCH het volgende:
Kika, dat is ons favoriete goede doell. Klinkt zo ontzettend gezellig
Hey hoi pipeloi, heb jij ook zo'n enorme Kika
ach ik heb net een heeel weekend Grolsch moeten zuipen dus vergiftigd ben ik toch alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Grolschje maar Eend?
Ze gaan in onze voetbalkantine trouwens enkel en alleen Grolsch schenken.Het laatste flesje Heineken wordt geveild en de opbrengst gaat naar Kika.
Ja zo laat op de avondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind de naam ook super.Topdoel ook. Er wordt over gesproken om het flesje te kopen als Grosch-elftal zijnde. Om het flesje vervolgens over het hoofd te gooien van onze enige Heineken-fan.
Sientje online.
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach ik heb net een heeel weekend Grolsch moeten zuipen dus vergiftigd ben ik toch al
dat denk je maar, heb nog steeds de slaapschuld van Lowlands bij mequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.
Waarom nog online Sien, dagje vrij vandaag?
hij ontwijkt die vraag, dus dronkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu beter uitziet zelfs.
Waarom nog online Sien, dagje vrij vandaag?
Het bovenste spreekwoord van deze pagina past wel hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt nog een leuke bijkomstigheid. Spreekwoorden verweven in een tekst zonder dat ze uit de toon vallen.
Daar is geen woord Frans bij! Zo beleef je nog eens wat op je werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:34 schreef VoreG het volgende:
work work work
1e werkdag na de vakantie en gelijk probeert een of andere debiel het hotel in de fik te zetten.
Politie heeft hem opgepakt dus dat is weer goed nieuws.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:34 schreef VoreG het volgende:
work work work
1e werkdag na de vakantie en gelijk probeert een of andere debiel het hotel in de fik te zetten.
Politie heeft hem opgepakt dus dat is weer goed nieuws.
Die is nu echt in de aap gelogeerd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Whehe. Het steeds verspringende spreekwoord is ook cool.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het bovenste spreekwoord van deze pagina past wel hier.
Tja, de aap kwam natuurlijk ook wel snel uit de mouw he...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die is nu echt in de aap gelogeerd!
De eerste die ik zie is "De doos van Pandorra: Een hoop ellende".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe. Het steeds verspringende spreekwoord is ook cool.
"In gezegende omstandigheden".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
De eerste die ik zie is "De doos van Pandorra: Een hoop ellende"..
Aanmaakblokjes maken de man dan ook natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:40 schreef VoreG het volgende:
Hij had wel een aparte manier van in de fik steken.
Aanmaakblokjes in een papiertje wikkelen en dat in de spiritus dopen en door het hotel gooien, richting gasten etc etc. Idioot.
Zomaar wam, in vuur en vlam. Aldus de kinderen voor kinderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aanmaakblokjes maken de man dan ook natuurlijk...
Bij mij wel, 's ochtends ben ik vaak niet gezellig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:54 schreef dndiek het volgende:
Het blijkt maar weer: gezelligheid kent geen tijd
Vrijwel altijd. Alleen 's ochtends niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Later op de dag wel dan?
Kijk, een echte, goede, Italiaanse.quote:
Zijn er ook zoete broodje/cake voor bij de Koffie (Brioche)?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij ontwijkt die vraag, dus dronken
Wij zitten hier met 6quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Heb op de juiste dag vrijgenomen
Wie zegt dat het niet andersom is?quote:
Vind ik ook bestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet andersom is?
En ik wilde nog wel naar buiten gaan met dit mooie weer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:42 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag een dagje hoofdstad.
ik ook, omdat het zo'n slechte film is!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb net "feestje" gekeken. Moest ook huilen.
dankjewel jongenquote:
* Ole gaat straks ook ff koffieleuten op terrasjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Wat een heerlijk weer is het toch vandaagzometeen ff gezellig lunchen met appeldinnetje
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:55 schreef Ole het volgende:
[..]
* Ole gaat straks ook ff koffieleuten op terrasje
dat is even op een houtje bijtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik sta 1060 Euro rood. Ik kan niet meer pinnen t/m woensdag. Zondag nog net genoeg contant voor een retourtje Leiden-Duivendrecht en maandag even geld bietsen voor een enkeltje naar Schiphol. Gelukkig heb ik nog 96 Euro aan Tsjechisch geld, dus in Praag komt het wel goed komende week.
Gelukkig is de koffie hier gratis.quote:
Anders zou het helemaal een ramp zijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig is de koffie hier gratis.
Er zijn een paar nieuwe idd:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef Suijk het volgende:
Het is weer zo ongeveer salaris overmaak dag, dus hopelijk komt het goed.
Een collega van ons is naar de HES gegaan, Ole, je hebt een nieuwe onderwijsmanager denk ik.
Zit ze op de F-side of bij het Amstel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef Suijk het volgende:
Per 1 september officieel, maar ze is al een tijdje op en neer aan het pendelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |