Bij mij wel, 's ochtends ben ik vaak niet gezellig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:54 schreef dndiek het volgende:
Het blijkt maar weer: gezelligheid kent geen tijd
Vrijwel altijd. Alleen 's ochtends niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Later op de dag wel dan?
Kijk, een echte, goede, Italiaanse.quote:
Zijn er ook zoete broodje/cake voor bij de Koffie (Brioche)?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij ontwijkt die vraag, dus dronken
Wij zitten hier met 6quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Heb op de juiste dag vrijgenomen
Wie zegt dat het niet andersom is?quote:
Vind ik ook bestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet andersom is?
En ik wilde nog wel naar buiten gaan met dit mooie weer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:42 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag een dagje hoofdstad.
ik ook, omdat het zo'n slechte film is!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb net "feestje" gekeken. Moest ook huilen.
dankjewel jongenquote:
* Ole gaat straks ook ff koffieleuten op terrasjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Wat een heerlijk weer is het toch vandaagzometeen ff gezellig lunchen met appeldinnetje
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:55 schreef Ole het volgende:
[..]
* Ole gaat straks ook ff koffieleuten op terrasje
dat is even op een houtje bijtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik sta 1060 Euro rood. Ik kan niet meer pinnen t/m woensdag. Zondag nog net genoeg contant voor een retourtje Leiden-Duivendrecht en maandag even geld bietsen voor een enkeltje naar Schiphol. Gelukkig heb ik nog 96 Euro aan Tsjechisch geld, dus in Praag komt het wel goed komende week.
Gelukkig is de koffie hier gratis.quote:
Anders zou het helemaal een ramp zijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig is de koffie hier gratis.
Er zijn een paar nieuwe idd:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef Suijk het volgende:
Het is weer zo ongeveer salaris overmaak dag, dus hopelijk komt het goed.
Een collega van ons is naar de HES gegaan, Ole, je hebt een nieuwe onderwijsmanager denk ik.
Zit ze op de F-side of bij het Amstel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef Suijk het volgende:
Per 1 september officieel, maar ze is al een tijdje op en neer aan het pendelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |