Nog naar Noorderzon geweest?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef clauwheee het volgende:
Taart!
Tissur?quote:
M'n broertje had het als klein kind om de 2 weken gemiddeld. Een jaar of 4 lang.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:45 schreef dndiek het volgende:
Oorpijn; misschien kan ik beter als Van Gogh door het leven
Ja - Inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:15 schreef clauwheee het volgende:
Was t wat? Nog t/m de 26e toch?
Ik verwacht er best wel wat van....Engeland-Duitsland, bedoel ik dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef sjimz het volgende:
hopelijk een SCHitterende wedstrijd vanavond, maar ik vreeSCH het tegenovergestelde!
Die oefenwedstrijden hoeven van mij niet zonodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef tong80 het volgende:
Oh we gaan weer zeiken dat het niks wordt
Ze spelen in Zwitserland hoor en niet in Groningen, dus ik denk niet dat ze bij je langs komen als je ervoor gaat liggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga er ook ff voor liggen vanavond, ben benieuwd.
Zeiken ?? Het is gewoon een feit... ik kan nou niet echt bepaald veel vriendschappelijke wedstrijden noemen waar ik geweldig voetbal heb gezien (van de laatste tijd)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef tong80 het volgende:
Oh we gaan weer zeiken dat het niks wordt
Correctie, voor de TV liggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze spelen in Zwitserland hoor en niet in Groningen, dus ik denk niet dat ze bij je langs komen als je ervoor gaat liggen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef Bjoro het volgende:wat was het on-ge-lo-ve-lijk druk hier vandaag zeg, niet meer normaal
Dat was in de tijd van Faas Wilkes wel andersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeiken ?? Het is gewoon een feit... ik kan nou niet echt bepaald veel vriendschappelijke wedstrijden noemen waar ik geweldig voetbal heb gezien (van de laatste tijd)
Dat was me dr eentje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van Faas Wilkes wel anders
Bij Nederland spelen de ster van de Bundesliga en van de Premier leaque. De topscorer van Spanje. De grootste europese aankoop van deze zomer. Verder zit er een 5voudige EC-1 winnaar op de bank en is de tot beste speler van Bayern München gekozen speler niet eens geselecteerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Alsof Engeland - Duitsland zo'n spetterende wedstrijd wordt waar de vonken vanaf gaan vliegen en alle spelers er 100% voor gaan. Ik kijk als Nederlander gewoon naar Nederland, wat kunnen mij die overgewaardeerde landen als Engeland en Duitsland mij nou schelen.
tot zover de moeder tong update van 22 augustus 2007...ik kijk uit naar de volgende, Tongquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ma was vandaag op een boottrip voor ouderen. 'Herm ik heb me nog nooit zo verveeld, iedereen had het alleen over ziektes en gebreken. Zou bijna van boord zijn gestapt'
Ma is dan ook een sportfan kijkt alles en staat 's nachts op om de Olympische spelen te zien
Verder is ze actrice heeft een hekel aan de Lama's en geniet van Zomergasten
Ik zou toch verbaasd hebben opgekeken als ze plotseling een sumo-worstelaar was geworden sinds de vorige update.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Bjoro het volgende:
tot zover de moeder tong update van 22 augustus 2007...ik kijk uit naar de volgende, Tong![]()
2 updates geleden vertelde hij toch dat ze net was gestopt ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou toch verbaasd hebben opgekeken als ze plotseling een sumo-worstelaar was geworden sinds de vorige update.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Bjoro het volgende:
Nieuw: Fok's Trading Cards *Collectors item!*
zou een leuk topic kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |