abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52595486
Beste mensen,

Algemeen:

Een poosje geleden heb ik een idee voor een website bedacht, Ik wil een website maken waar je vanalles over voetbal kan vinden. Uiteraard wil ik klein beginnen en moet dit geleidelijk aan worden uitgebreid, maar ik heb grootse plannen!! Dus heb je ook zin, lees dan wat hieronder staat en reageer, kritiek hou ik van, dus geef dat alsjeblieft en verder hoop ik er enthousiaste mensen zijn.

De site:

De site gaat over voetbkal in het algemeen. Opeens kwam ik op het idee. Ik wil mensen zoveel mogelijk informatie geven over voetbal zoals over de voetbalteams bijvoorbeeld wie speelt er waar komt het team vandaan en hoe presteren ze. Ook lijkt het me leuk om het laatste nieuws op mijn site te zetten in het begin beginnen met Nederland en Belgie en dat daarna uitbereiden. Ook dacht ik om een forum te maken waar de leden met elkaar over voetbal kunnen praten en er een wedstrijd chat op te zetten bij belangrijke wedstrijden. Verder zou het leuk zijn om ervoor te zorgen dat mensen een account kunnen aanmaken en dan een eigen profiel kunnen maken. Nou ja de ideeën zijn er dus wel, er kunnen altijd andere ideeën bij of de ideeën kunnen worden gewijzigd (graag hoor ik wat jullie van het idee vinden). Mijn ideeen hoor je als het je leuk lijkt om mee te helpen.

Wie zoek ik?:

Ik zoek mensen die ervaring hebben op het gebied van websites maken, het liefst mensen die wat moeilijkere problemen niet uit de weg gaan als ze die tegen komen, dus verstand is wel makkelijk.Wil je bij het team horen, dan wil ik graag dat je kritiek geeft, want (opbouwende) kritiek vind ik erg belangrijk, vooral als je je bijvoorbeeld niet thuis voelt in het team.

Mijn doel:

Mensen te trekken die geïnteresseerd zijn in voetbal en die ook in hun behoeftes te voorzien. Daarnaast hoop ik dat er uiteindelijk een leuk team ontstaat die problemen niet uit de weg gaat en die goed met elkaar overweg kunnen gaan en dat we elkaar helpen en ook dat we samen een professionele site ontwikkelen die in de toekomst veel bezoekers trekt.

Meehelpen?:

Natuurlijk kan je ook helpen zonder dat je meehelpt met het maken van de site. Tips ed. kan je altijd sturen mbv een pm naar mij.

Vervolg:

Mocht er animo voor dit idee zijn, dan hoop ik jullie steeds in te lichten over de gang van zaken mochten mensen daarin geïnteresseerd zijn.

Wat voor mensen zoek ik?:

In het begin zoek ik vooral mensen die goed kunnen helpen met een site opzetten, dus mensen die verstand hebben van PHP, CSS, javascript enz.

Dit was het voor nu, hopelijk zijn er mensen geïnteresseerd, later komen er misschien nog wel meer meldingen van mij en informatie, maar dat horen jullie dan wel!

Sp4ce-K1p
pi_52595599
Wat een briljant idee!

Dat niemand daar nou ooit eerder op is gekomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_52595642
De uitdaging der uitdagingen.
That's all folks!
pi_52595643
Briljant idee
pi_52595676
Aparte invalshoek, dat voetbal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52595701
Wel in het algemeen he mcyo, dat specifieke kan later nog.
That's all folks!
pi_52595721
Revolutionair idee.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52595757
Echt orgineel
pi_52595764
Voetbal.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52595780
In tegenstelling tot voorgaande posters ben ik niet zo enthousiast. Ik heb het idee dat het meeste uit jouw idee reeds op internet te vinden is.

pi_52595800
Als ik het dus goed begrijp kan je zelf geen code schrijven en heb je alleen het idee?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:45:17 #12
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52595811
IK WIL IK WIL IK WIL

''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52595824
Denk dat de markt al aardig verzadigd is
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:46:49 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52595850
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb het idee dat het meeste uit jouw idee reeds op internet te vinden is.
Oh ja, joh?
Waar dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_52595866
wat betaalt t?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 17:47:56 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52595884
Dit topic.
pi_52595885
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52595968
Waarom staat dit niet in DIG?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:52:26 #19
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_52596015
Wat vindt Tooske ervan?
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_52596045
dndiek vindt het een slotje waard
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')