Goed! De oudste is naar het kinderdagcentrum, de jongste wordt zaterdag 1 en zit teletubbies te kijken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:41 schreef Suijk het volgende:
Mogguh DD. Hoe is het met de mascottes?
Ik mis een handje aan het oor?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Spits! ( http://www.youtube.com/watch?v=j7lZ9PSZaRQ )
Jeetje...gaat ook hard met Raultje trouwensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed! De oudste is naar het kinderdagcentrum, de jongste wordt zaterdag 1 en zit teletubbies te kijken!
Ja hč! Plus, wat een verschil met zijn zus: alles gaat vanzelf, stimulering nauwelijks nodig en hij doet alles ongeveer zonder dat we er iets voor hoeven doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jeetje...gaat ook hard met Raultje trouwens
leuk man...goede berichten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja hč! Plus, wat een verschil met zijn zus: alles gaat vanzelf, stimulering nauwelijks nodig en hij doet alles ongeveer zonder dat we er iets voor hoeven doen!
Meneer deed vandeweek al het gebaar voor 'lekker' na (bij Carmen gebruiken we gebaren ter ondersteuning van begrip en aanmoediging van spraak).
Oja de zon schijnt.. ik dacht al wat is het hier lichtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Ole, fotooooooo
Groel, ik zit lekker in de tuin te lezen
Ik zal eens even kijken zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Ole, fotooooooo
Groel, ik zit lekker in de tuin te lezen
Het is nog niet alles nee, maar de medicijnen lijken eindelijk wat effect te hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het met je oorontsteking diek, nog veel last?
Dankquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers nu op Ned-2 halve finale hockey EK. Bij winst op Spanje plaatst Nederland zich voor de spelen.
* zap!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers nu op Ned-2 halve finale hockey EK. Bij winst op Spanje plaatst Nederland zich voor de spelen.
was éentje niet genoeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Ole het volgende:
en stoeltjes: (eentje bij buro, ander zonder wieltjes voor erbij)
[afbeelding]
Mooie strafcorner die 2-0quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef tong80 het volgende:
Je kent mijn adresquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef tong80 het volgende:
Ma is me weer komen verwennen. Indische hete kip met rijst gebracht.
Je krijgt de restjesquote:
Het is weer maandag voordat je er erg in hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
Hallo!
Weer thuis.
Nog 1 werkdagje tot het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |