Ow dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:51 schreef ThaFreak het volgende:
PI van het topic is niet te veranderen helaas
newbiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet
Sowwy
wat een kutforum zeg
Alle zuigberichten van na de waarschuwing zijn weggehaald, niet miepen.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef ThunderChild het volgende:
Le Dakar 2008 - Afgelast ivm Mauretaanse terroristen 13.gif
Als jullie toch bezig zijn met berichtjes te verwijderen, verwijder dan deze ook eventjes en alles wat daarna komt . . .![]()
Fok! ten top weer, had ook niet anders verwacht . . .quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle zuigberichten van na de waarschuwing zijn weggehaald, niet miepen.
checkquote:Op maandag 4 februari 2008 18:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jaren 80 auto's waar jij in gereden hebt Misschien TT wijzigen in "Jaren 80 auto's waar jij in gereden hebt"? Voor de duidelijkheid van wat TS met het topic wil?
Ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:37 schreef Bommenlegger het volgende:
Ik mis de topics over lijn 41 van het GVB.....
hij wacht op jouquote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef Dangel het volgende:
waar blijft de nieuwe SC?
checkquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:24 schreef dennistd het volgende:
Bustopic #9 - Zonder GVB, zonder Citaro's, ZONDER lijn 41
DJ-flash is weer bezig
even mailen naar forum@fok.nl daar kunnen ze je verder helpenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:01 schreef verzameldirk het volgende:
Nu een vraag aan de moderatoren van dit forum
ik heb een usericon op de server geplaatst, maar kan hem niet invoeren krijg steeds de melding
er staat geen usericon op onze server, terwijl toch duidelijk de icon zichtbaar is voor mij.
Dick Bolt
dan wou het niet zei men, moest dan via een hostsitequote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
even mailen naar forum@fok.nl daar kunnen ze je verder helpen
jespatiebalk,watdoeje??!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:56 schreef Dangel het volgende:
Wat dacht je van Dick zelf? We hebben het allemaal moeten lere.
Op zondag 23 maart 2008 @ 15:06 door Alexxxxx:quote:Op zondag 23 maart 2008 14:58 schreef Jimmeh het volgende:
Heb een typo gemaakt in de TT, kan een modje die aanpassen(naar: Veiligheidssystemen, hoeveel behoefte heb jij er aan?)
Veiligheidssystemen, hoeveel behoefte heb jij er aan?
schaarse interessequote:Op donderdag 17 april 2008 14:28 schreef T42 het volgende:
slotje aub
is er intressen in een Drive-in meeting?
in puber pm-etjes en gezwam heb ik geen zin![]()
tnx
bestaat iig geen topic over, ervaringen met achteraf cruisecontrol heb ik ook niet, dus ik zou zeggen open een topicquote:Op zondag 20 april 2008 16:01 schreef jojomen4 het volgende:
Heuy,
Weet iemand of er al een cruise control topic is? Ik wil het graag in laten bouwen als de prijs me niet tegenvalt. Als jullie een garage kennen ofzo die dat goedkoop doet mag je het ook laten weten.
Bvd,
jojo
is er iig niet, en centraal zal ook wel geen nut hebben denk ik omdat mensen eerder een apart topic openen voor een specifiek probleem, mocht je willen kun je natuurlijk altijd een topic openen voor je eventuele probleem/mankementquote:Op woensdag 23 april 2008 08:36 schreef JH87 het volgende:
Hebben jullie ook ergens een centraal brommertopic mbt mankementen etc? De zoekfunctie heeft me nog niet uit de brand geholpen.
checkquote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Treinentopic #112 - nevrevregniV
Deze kan dicht
zijn wel meer die kever rijden, T42 bvquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
Is er eigenlijk een centraal oldtimer topic? Of een centraal Kever topic? Zoniet, zou daar animo voor zijn? Ik heb geen idee. Ik weet alleen van HPoi dat hij Kever rijdt (en ikzelf; dat maakt dus 2 users). Het lijkt mij wel handig om wat ervaringen met reparaties/garages/e.d. uit te wisselen, maar dan moet er wel animo zijn.
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef Karrs het volgende:
Lantra ('99) voor ¤4900 na anderhalf jaar al gaar
Misschien tiet-el () wijzigen naar "Afzetterij bij onderhoudsbeurt" o.i.d.?
nee dat wil die niet....!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, wil jij een nieuwe slowtjet maken?
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, optiefen uit FB, kutmod.
http://forum.fok.nl/topic/1180316
Voor zo'n soort reactie heb ik zelfs nog een notequote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Daarom juistquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor zo'n soort reactie heb ik zelfs nog een note
haha keeyquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben het eens met de persoon waar jij ruzie mee loopt te maken. Ondanks dat ik het lelijke velgen vind en petdragend ben.
hotlinkbeveiligingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:13 schreef Frolijk het volgende:
VW T1 Busje
pagina 7 en 8 graag wat foto's verwijderen
Kijk trouwens in 25 post per pagina.
geregeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:29 schreef bvvt het volgende:
o o oooooo, een topic met verkeerd nummertje......
Fok!MC [SC Deel 869] een avond zonder internet
o ja, en een typo in de titel
![]()
![]()
Some things never changequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:29 schreef bvvt het volgende:
o o oooooo, een topic met verkeerd nummertje......
Fok!MC [SC Deel 869] een avond zonder internet
o ja, en een typo in de titel
![]()
![]()
waarom zouden ze dicht moetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef djayzz het volgende:
deze mogen dicht:
Peugeot 306 cabrio (rood)
Autowassen, in de wasstraat of juist niet
Auto op LPG rijdt steeds minder zuinig
omdat het geen zin heeft om ze open te houdenquote:
Het heeft ook geen zin ze dicht te gooien, ze zakken vanzelf weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
omdat het geen zin heeft om ze open te houden
reageer dan niet in topcis die je niet wilt terugzien manquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:46 schreef SpeedyRich het volgende:
Mijn vrouw gaat vreemd.
telkens komt ie in myat omhoog door die kutkicks, zou ie een slotje kunnen krijgen?
nog een stomme reply ookquote:
en nu is het weer zeker mijn schuldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat Tjabbo zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |