gaat inderdaad snel de laatste paar keerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:28 schreef -XX- het volgende:
De topics vliegen er door heen!
Goeiemorgen...
tis wel inhouden met zoon dingquote:
En rechte stuk is driehonderd meter pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En rechte stuk is driehonderd meter pakken.
Hoe oneerlijk.![]()
Maar overal het gas open, en 2.10 zal er best wel inzitten op Zandvoort.
Moet ik alleen wel heel optimaal rijden. Leercurve.
Wat vinden we van deze SZR?
Assjob.
[ afbeelding ]
Een blik op het fantastische chassis.
[ afbeelding ]Het blijft een brommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
2.10 is ook te halen met een 400quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En rechte stuk is driehonderd meter pakken.
Hoe oneerlijk.![]()
Moet ik alleen wel heel optimaal rijden. Leercurve.
dat zou wel handig zijn idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg Cageon, heb je morgenmiddag les @ HAN ? ik ga vanavond die gratizz spullen halen, en moet morgenmiddag van half 2 tot kwart voor 5 toch op school zijn. Zou voor jou die broek wel mee kunnen nemen ?
Of anders tellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik alleen wel heel optimaal rijden.
ik wil t wel is proberen op de SZRquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Of anders tellen
1. . . . 1,5 . . . . . bijna 2 . . . . . 2 . . . . .2,1 . . . . .2,11 . . . . .2 en een beetje . . . . . 2 en iets meer dan net . . . . 2 en een halluf. . . . . ietsje meer. . . . .
Zo kom je wel aan een tijd onder de 2.10
als je die gast dan ook eventjes een mailtje stuurtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat zou wel handig zijn idd.![]()
morgen moet ik denk ik wel @ school zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |