bevestigendquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef Cageon het volgende:
waarom schiet die muts van textextra nou niet is op met die gare foto's van vorige week maandag.![]()
wil de pics zien.![]()
![]()
![]()
vind IOH ook wel leuk denk ik
Je ben niet de enigequote:
iemand postte gister dat als aftrekken nog prima ging, je je echt niet druk hoefde te maken om wiskundequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:15 schreef Cageon het volgende:
hm, volgens mij doe ik aan huiswerk ontwijkend gedrag
En wat als je geen wiskunde hebtquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
iemand postte gister dat als aftrekken nog prima ging, je je echt niet druk hoefde te maken om wiskunde
Dat lijkt me ook vet om te doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
ergens in maart 2009 ben ik bang![]()
misschien komende maand op een GasGas trial motor, dat dan weer wel.
quote:
Denk dat je hem met je Z wel voor kan blijvenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eentje van mf die in het zed topic hangt.![]()
Het geluidje vind ik dan weer wel mooi. De power die er elk moment uit kan komen.... maar niet komt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Lekkere bochten![]()
Zonde van de ZX-10R, voor de gereden snelheid was een SZR voldoende
1 keer heb ik gezien dat de wijzer van de toerenteller bewoogquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eentje van mf die in het zed topic hangt.![]()
Het geluidje vind ik dan weer wel mooi. De power die er elk moment uit kan komen.... maar niet komt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:47 schreef rib-1 het volgende:
[..]
1 keer heb ik gezien dat de wijzer van de toerenteller bewoogDe rest was op stationair
![]()
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekquote:
te veel lange bochtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekGewicht & handling helemaal in het voordeel van de SZR
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekGewicht & handling helemaal in het voordeel van de SZR
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:51 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De helft van een Z1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |