foei geerd, dat is veels te jongquote:
ik wou t niet zeggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hier hebben we onze eigen -XX- toch voor![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Ik was het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Den_Haag het volgende:
Net langs een traumaheli op de A13 gereden. Helaas zag ik ook een motor staan, en geen motorrijder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag het niet eens meer zeggenquote:
oeh, spank gehad?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik mag het niet eens meer zeggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Way too young - zelfs voor Baziekquote:
O ja, 't is meer van jouw leeftijd jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou ze mogen er vanavond best bij kruipen hoor, ik zeg geen nee
quote:
en hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik wil niet moeilijk doen maar die blonde chick is gewoon 20 hoordat ze zich gedraagt als 14 is een 2e
Ach, ik moet toch een excuus hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
en hoe kom je daar dan weer bij?
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen
ja dat hebben ze zo ingevuld zodat ze ranzige videtubes kunnen kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch een excuus hebbenzie youtube account van hun
zolang zij zei dat ze 20 was maak ik er geen punt vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja dat hebben ze zo ingevuld zodat ze ranzige videtubes kunnen kijken
kom je nog wel achter als die ouders daar anders over denken en dochter lekker mee praatquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zolang zij zei dat ze 20 was maak ik er geen punt vanal zegt ze dat ze 17 is
/care
spreekt hier een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
kom je nog wel achter als die ouders daar anders over denken en dochter lekker mee praat
Opdoeken die handelquote:
Nee, je moet je alleen wel goed inlezen voor je je bezig gaat houden met dergelijke zakenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
spreekt hier een ervaringsdeskundige?
Wanneer kunnen we weer nieuwe pics verwachtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, je moet je alleen wel goed inlezen voor je je bezig gaat houden met dergelijke zaken
even oud plaatje tussendoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, je moet je alleen wel goed indrinken voor je je bezig gaat houden met dergelijke zaken
ergens in maart 2009 ben ik bangquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer nieuwe pics verwachten
Ik hou hoopquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
ergens in maart 2009 ben ik bang![]()
misschien komende maand op een GasGas trial motor, dat dan weer wel.
heb een hele hoop MB's (volgens mij GB'squote:
Heb hier al aardig wat pics in mn logquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb een hele hoop MB's (volgens mij GB's) aan foto's.
Kan er wel een hele lading jou kant op sturen, heb je wat te doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
allemaal veuls te groot anders had ik wat meer mee genomen voor me chickiejquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
GratiiissschNouja ik rijd er wel ff heen, die 5 km
Mijn schoenen zijn aan het doorslijten en heb toch graag wat reserve spul liggen :p en als het dan niks hoeft te kosten
had m ook al gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
zonde dat ie zo ver weg woont, klinkt als een prima 1e leercombi voor CP
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/10812590#10812590
je bent wel een scheurneus zeg, beginnend bestuurder en dan al zo rond crossen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
een terras is om hard voorbij te scheuren, meer niet![]()
tenzij je 25 kw rijd, dan kan je niet hard voorbij scheuren dus kan je maar beter even stoppen voor een drankje :p
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat inderdaad de juiste conclusie is, en op die laatste vraag antwoord ik doorgaans
Neen.
bevestigendquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef Cageon het volgende:
waarom schiet die muts van textextra nou niet is op met die gare foto's van vorige week maandag.![]()
wil de pics zien.![]()
![]()
![]()
vind IOH ook wel leuk denk ik
Je ben niet de enigequote:
iemand postte gister dat als aftrekken nog prima ging, je je echt niet druk hoefde te maken om wiskundequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:15 schreef Cageon het volgende:
hm, volgens mij doe ik aan huiswerk ontwijkend gedrag
En wat als je geen wiskunde hebtquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
iemand postte gister dat als aftrekken nog prima ging, je je echt niet druk hoefde te maken om wiskunde
Dat lijkt me ook vet om te doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
ergens in maart 2009 ben ik bang![]()
misschien komende maand op een GasGas trial motor, dat dan weer wel.
quote:
Denk dat je hem met je Z wel voor kan blijvenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eentje van mf die in het zed topic hangt.![]()
Het geluidje vind ik dan weer wel mooi. De power die er elk moment uit kan komen.... maar niet komt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Lekkere bochten![]()
Zonde van de ZX-10R, voor de gereden snelheid was een SZR voldoende
1 keer heb ik gezien dat de wijzer van de toerenteller bewoogquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eentje van mf die in het zed topic hangt.![]()
Het geluidje vind ik dan weer wel mooi. De power die er elk moment uit kan komen.... maar niet komt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:47 schreef rib-1 het volgende:
[..]
1 keer heb ik gezien dat de wijzer van de toerenteller bewoogDe rest was op stationair
![]()
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekquote:
te veel lange bochtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekGewicht & handling helemaal in het voordeel van de SZR
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekGewicht & handling helemaal in het voordeel van de SZR
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:51 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De helft van een Z1000
Sjahquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zo komt ie er nooit![]()
Straks weer een ander huis omdat je alle gitaren niet kwijt kan
Het valt niet op hoor IOHquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Sjah
Deze heb ik ook nog...
[ afbeelding ]
Was goedkoper omdat er gaten in zitten
Ruzie metquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik mag het niet eens meer zeggen
?quote:Romano
Precies, moet er niet aan denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja...beter duur dan niet te koop toch ;-)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wouw, een echte luchtgitaar![]()
Ik weet niet wat jij goedkoop noemt voor een gitaar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Romano
[ afbeelding ]
[..]
Een Loverboy
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Romano
[ afbeelding ]
[..]
Een Loverboy
Een vrouw met gaten is niet per definitie goedkoper, het vullen van die gaten kost over het algemeen veul geldquote:
Verdien je op de termijn allemaal terug. Vraag maar aan Romanoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Een vrouw met gaten is niet per definitie goedkoper, het vullen van die gaten kost over het algemeen veul geld
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Nouja...beter duur dan niet te koop toch ;-)
Romano zegt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verdien je op de termijn allemaal terug. Vraag maar aan Romano![]()
slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |