quote:
Koop dan gewoon een degelijke batavus of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:56 schreef pimindeknoop het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat hij zo stuk is, als ik er echt mee los ga.
voor het echt los gaan heb ik beter spul.
Ik dacht dat deze fiets wel goed genoeg zou zijn om elke dag naar me werk te rijden, hier in het heuvelland.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een degelijke batavus of iets dergelijks.
Waarom wil je per se dan een mountain bike. En het klinkt alsof je al besloten hebt. Mijn ervaring met dit soort fietsen is dat je je er of aan gaat ergeren of dat je de aanschafprijs aan reparatiekosten kwijt bent.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef pimindeknoop het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze fiets wel goed genoeg zou zijn om elke dag naar me werk te rijden, hier in het heuvelland.
En daarnaast is 399 een mooie prijs.
ik wil perse een mountainbike dus batavus valt af.
Omdat ik op een normale fiets niet hard genoeg kan rijden(ik moet 10 keer zijn dood gegaan, als ik op me bestemming ben), en ik een racefiets niet prettig vind rijden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom wil je per se dan een mountain bike. En het klinkt alsof je al besloten hebt. Mijn ervaring met dit soort fietsen is dat je je er of aan gaat ergeren of dat je de aanschafprijs aan reparatiekosten kwijt bent.
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:14 schreef pimindeknoop het volgende:
[..]
Omdat ik op een normale fiets niet hard genoeg kan rijden(ik moet 10 keer zijn dood gegaan, als ik op me bestemming ben), en ik een racefiets niet prettig vind rijden.
Koop dan een Koga Myata, de buurman van Batavusquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef pimindeknoop het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze fiets wel goed genoeg zou zijn om elke dag naar me werk te rijden, hier in het heuvelland.
En daarnaast is 399 een mooie prijs.
ik wil perse een mountainbike dus batavus valt af.
Waarom zou je op een goede herenfiets met 27 versnellingen niet hard kunnen rijden? Die gaan over het algemeen nog harder dan een mountainbike ook. Maar ja, verder blijft mijn andere punt staan, geef er wat meer aan uit als je hem regelmatig gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:14 schreef pimindeknoop het volgende:
[..]
Omdat ik op een normale fiets niet hard genoeg kan rijden(ik moet 10 keer zijn dood gegaan, als ik op me bestemming ben), en ik een racefiets niet prettig vind rijden.
Die zijn alleen wel een heel stuk duurder.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop dan een Koga Myata, de buurman van Batavus
Een Koga Miyata is wel wat duurder dan 399,-quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop dan een Koga Myata, de buurman van Batavus
verbind je nu kwaliteit aan het feit dat het verkocht word door aldi?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Bij onze fietsenmaker/winkel heb je toch zeker 3 fatsoenlijke MTB's staan a 399...
Kan je kiezen dus, en ik neem aan dat de kwaliteit wel ietsje beter is dan Aldi.
Nou, dtahoeft niet eens, maar als je naar de Aldi gaat met de mededeling "deze fiets heb ik hier vorige maand gekocht en nu is ie stuk"zeggen ze "oh", en de fietsenmaker zegt "ik zal m ff voor je repareren."quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Bij onze fietsenmaker/winkel heb je toch zeker 3 fatsoenlijke MTB's staan a 399...
Kan je kiezen dus, en ik neem aan dat de kwaliteit wel ietsje beter is dan Aldi.
Is dat zo raar?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:19 schreef pimindeknoop het volgende:
[..]
verbind je nu kwaliteit aan het feit dat het verkocht word door aldi?
Ook dat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, dtahoeft niet eens, maar als je naar de Aldi gaat met de mededeling "deze fiets heb ik hier vorige maand gekocht en nu is ie stuk"zeggen ze "oh", en de fietsenmaker zegt "ik zal m ff voor je repareren."
En ik weet dat Koga 'wat' duurder is, maar ik mag graag het Fryske product promoten
Absoluut, maar als je mensen oproept oproept om serieus te blijven, kom dan niet aanzetten met een koga.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, dtahoeft niet eens, maar als je naar de Aldi gaat met de mededeling "deze fiets heb ik hier vorige maand gekocht en nu is ie stuk"zeggen ze "oh", en de fietsenmaker zegt "ik zal m ff voor je repareren."
En ik weet dat Koga 'wat' duurder is, maar ik mag graag het Fryske product promoten
ja, aldi heeft soms prutproducten, maar ook goede dingen.quote:
Toch zou ik persoonlijk even een fietsenwinkel binnenlopen en daar even te babbelen wat een goede fiets voor een goede prijs is. De mensen bij de Aldi zullen ook niet kunnen beantwoorden of dit wat is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:21 schreef pimindeknoop het volgende:
[..]
ja, aldi heeft soms prutproducten, maar ook goede dingen.
ik verbind producten van aldi niet meteen aan goedkoop, rommel en troep.
ksst denk jij snotaap mij te moeten vertellen hoe ik een moutainbike verzorg?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bij de Halfords hebben ze regelmatig nog betere aanbiedingen en die dingen zijn zo'n beetje onverwoestbaar (tenminste, de mijne wel). Ik heb de Ardennen rondgecrossed op een "100 euro mountainbike" van de Halfords en hij leeft nog steeds
Reken alleen wel op veel onderhoud TS, de tandwielen van een mountainbike moeten ongeveer (zeker als je er dagelijks op fietst) eens in de twee jaar vervangen worden. En je moet hem regelmatig oliën (met name in de winter, door het zout heb je snel roestvorming)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |