oud type Civic zou ook kunnenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Heb je een VW Golf?
als het dat niet is, waarom zet je hier dan niet neer wat je wél hebt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef TradingStock het volgende:
Nee, beslist geen sjonnie bak. Hé hallo. Het gaat mij puur om de flow en wat voor geluid het oplevert.
APK is niet zo'n issue, dan monteer ik wel ff een einddemper eronder.
Een klassieke Mini uit 1968, met een rolkooi in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:04 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als het dat niet is, waarom zet je hier dan niet neer wat je wél hebt?
Sowieso zou meer info welkom zijn voor evt. suggesties:)
Grootste probleem van de mini's was de flow. Er is een handleiding van 480 (!) pagina's over de flow van je mini te optimaliseren. En er zijn zelfs charts beschikbaar van alleen de inlaatlijn en uitlaatlijn aan te passen, sommigen zelfs 8,5 pk's extra eruit wisten te peuteren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:09 schreef Innisdemon het volgende:
Jeej, 4pk extra door freeflow.............pf ffhahahahahahaahhaah
geregistreerd op: dinsdag 24 maart 2009 @ 23:49quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:10 schreef TradingStock het volgende:
En nu reageren de sjonniebashers niet meer..
PTA is de laatste tijd wel triest aan het worden. Ik wil gewoon nuttige adviezen, waar ik mee kan. Geen gebash, en stoerdoenerij..
Gebruik je verstand.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
Toen ben ik gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:55 schreef TradingStock het volgende:
Heb een geinig autootje met een sportief uitlaat. Stoer geluid..
Voor een goede flow (4 pk's extra winst)
Dank je voor je reply. Begrijp ik goed dat het zonder einddemper nog altijd een 'minder' geluid oplevert dan een sportieve uitlaat met einddemper?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:18 schreef Jimmie het volgende:
Als dit een zogeheten straight-through einddemper is gaan de gassen er zonder obstructie doorheen, maar het geluid (wat kaatst) wordt wel gedempt.
Hé knul, ga in je hoekje met je sportautootjes spelen, en laat het discussieren voortaan aan de grote mensen over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
200pk's per liter, maar we hebben het over wat je effectief over gaat houden.
En alsof je die 4 pk gaat voelen.
He knul, ik heb 2 klassiekers. Maar zonder sjonnie uiterlijk en uitlaatpijp etc.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Hé knul, ga in je hoekje met je sportautootjes spelen, en laat het discussieren voortaan aan de grote mensen over..
Ook al zijn ze technisch bezien oldtimers, ik zou niet gaan patsen met je Opel Kadetts.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
He knul, ik heb 2 klassiekers. Maar zonder sjonnie uiterlijk en uitlaatpijp etc.
Bedoel je met 'minder', minder mooi geluid of minder dB'tjes? Ik denk dat als je rond rijdt met alleen een tussendemper je wel ontzettend veel lawaai maakt en dat het waarschijnlijk ook minder klinkt dan een mooie sportieve einddemper.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:23 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Dank je voor je reply. Begrijp ik goed dat het zonder einddemper nog altijd een 'minder' geluid oplevert dan een sportieve uitlaat met einddemper?
Ik heb Engelse auto's..quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:54 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Ook al zijn ze technisch bezien oldtimers, ik zou niet gaan patsen met je Opel Kadetts..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |