Ik kan hem ook niet openen, dus het ligt niet alleen aan jou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan die pagina niet openener is iets heel raars met mn internet de hele dag al
Die correctie zal wel niet voor niets zijn? Ik zou er niet blindelings vanuit gaan dat de eerste 4km gecorrigeerd wordt..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
en volgens mij kan je ongeveer 6 a 7 km te hard rijden totdat hij niet flitst ivm correctiesnelheid
(ze flitsen sowieso niet tot +4 km en 3km correctiefactor)
maar als je dus 10 te hard hebt gereden krijg je een boete voor 7 te hard, dan gaat alleen de corretie eraf
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik kan m wel laden dus het ligt gewoon aan jullie allebei...
maar ik ben ook de rotste niet dus bij deze...
[ afbeelding ]
quote:Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
Als het werkelijk deze locatie is en je reed aan de overkant (dus: opkomend verkeer), dan heb je niks te vrezen en ben je niet gecontroleerd. In deze situatie heeft de Meriva alleen de afgaande kant gecontroleerd (weliswaar van de voorkant, namelijk door de achterruit van de flitsauto).quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik kan m wel laden dus het ligt gewoon aan jullie allebei...
maar ik ben ook de rotste niet dus bij deze...
[ afbeelding ]
Die correctie is verplicht in verband met de mogelijke afwijking van de meetapparatuur. Correctie onder gemeten snelheid van 100 km/h is 3 km/h, gemeten snelheid boven 100 km/h is 3% van de gemeten snelheid (afgerond naar boven). Beboet wordt pas vanaf 4 km/h te snel (dus 57 gemeten wordt 54 of 128 gemeten wordt 124).quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die correctie zal wel niet voor niets zijn? Ik zou er niet blindelings vanuit gaan dat de eerste 4km gecorrigeerd wordt..
[..]
[..]
dan had ik t goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die correctie is verplicht in verband met de mogelijke afwijking van de meetapparatuur. Correctie onder gemeten snelheid van 100 km/h is 3 km/h, gemeten snelheid boven 100 km/h is 3% van de gemeten snelheid (afgerond naar boven). Beboet wordt pas vanaf 4 km/h te snel (dus 57 gemeten wordt 54 of 128 gemeten wordt 124).
wel hoor kijk maar 2e post. van me, staat een linkquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
ow hij heeft geen foto eerder geplaatstdan zal t die situatie wel zijn ja, en aan de andere kant vd vangrail flitsen ze niet nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |