quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik vond mijn OP mooier...
Zeker!quote:
Ik ookquote:
Hou je mond! Je verraadt het dalijk nog!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef OA het volgende:
Ik vind het Wasp topic echt puick!.
Gewoon deel 2 al en er is geen enkel modje die even checkt of het wel bestaat...![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
Daar dacht jij van het weekend anders wel anders overquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ja, ik begon dus bij De Hamer, waar dus bleek dat een maat van me net zijn eerste werkdag had daar achter de bar. Wij dus gratis bier drinken tot een uur of elf, toen gingen we richting centrum, waar ik een portomonnee vond met meer dan 250 euroNog meer gratis bier gehad. Op een gegeven moment werd ik wakker in bed naast m'n buurvrouw
![]()
![]()
Frutseltje.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
bijna half vijf...
dan huus hen
dan schapboodjes
dan eetn kookn
al heb ik geen honger
Oh neequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
Wie zijn daar mod?quote:
wat hij zegt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:25 schreef SANIBROYEUR het volgende:
Koffie is heerlijk, en daarnaast werkt het nog relaxerend ook, waardoor de Sanibroyeur weer gebruikt kan worden! Erg positief dus! :-)
Misstique en Dagonet... zegt mij niets....quote:
Misstique en Dagonetquote:
precies dat ja...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:25 schreef SANIBROYEUR het volgende:
Koffie is heerlijk, en daarnaast werkt het nog laxerend ook
Henk is niet goed bij zijn domme hoofd, negeer hem maar.quote:
en toch ben ik het met hem eensch....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Henk is niet goed bij zijn domme hoofd, negeer hem maar.
idd, wat een kutteksten kraamt ie uit zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Henk is niet goed bij zijn domme hoofd, negeer hem maar.
gisteravond gegeten....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef covie het volgende:
Ik heb ook honger en ik eet bami vanavond
Mwoah ik ben niet heeeeeeel erg gek op bami maar vind het best lekker.quote:
Dat zal ik even achter de schermen melden!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die liggen samen te ketsen dus letten niet op
ik herken het...was zo gewend om voor 4 te koken dat ik nog steeds voor 4 haal zelfs als ik alleen ben en de kids bij hun vader zijn....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Mwoah ik ben niet heeeeeeel erg gek op bami maar vind het best lekker.
Zaterdag gebbq'ed met mijn ouders.
Had ik natuurlijk veel te veel.
dus mijn schoonouders uitgenodigd om zondag te komen bbq'en
En ik dacht nou laat ik toch maar wat extra vlees halen dan.
Hadden we weer veel te veel natuurlijk![]()
Een banaan!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef covie het volgende:
Oh shit trouwens..
Mijn vriend en ik zijn morgen 5 jaar samen.
Wat zal ik voor een cadeautje kopen? (hoeft niet zo duur want we moeten sparen voor de vakantie)
Gewoon een aardigheidje
Een papierversnipperaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef covie het volgende:
Oh shit trouwens..
Mijn vriend en ik zijn morgen 5 jaar samen.
Wat zal ik voor een cadeautje kopen? (hoeft niet zo duur want we moeten sparen voor de vakantie)
Gewoon een aardigheidje
Kan geregeld wordenquote:
Oke dan is jouw kado dat je hem vergeeft als hij het vergeet. Dus als hij er wel aan denkt heeft ie niksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef covie het volgende:
[..]
Ja... dat kan![]()
Ik denk trouwens dat hij het vergeet![]()
Maar ik wil toch wat kopen
Dat is ook een idee inderdaad want ik weet zeker eigenlijk dat hij het vergeet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan geregeld wordenMet onmiddellijke ingang?
[..]
Oke dan is jouw kado dat je hem vergeeft als hij het vergeet. Dus als hij er wel aan denkt heeft ie niks
Goede ideeën heb ik he?
Drama voor Natasja.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan geregeld wordenMet onmiddellijke ingang?
[..]
Oke dan is jouw kado dat je hem vergeeft als hij het vergeet. Dus als hij er wel aan denkt heeft ie niks
Goede ideeën heb ik he?
ja, verzakers moeten op de blaren zittenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef JortK het volgende:
Ik ben ff weg en wat krijg je ervan... weer een nieuw topic
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, verzakers moeten op de blaren zitten
Of ben je vanavond weer zuipen?quote:
ja, hier ook.quote:
Klopt... maja had ik nu wel al thuis geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, hier ook.
Er komt geen hond meer, niemand belt, niemand doet iets,
maar aan de andere kant, als je de eindtijd op 17:00 zet, is het laatste half uur ook zinloos
ja, ik ook, aangezien ik 2 minuten moet rijden...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt... maja had ik nu wel al thuis geweest
ik eet pas over 2 uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
Ja, anders verander ik in een weerwolf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik over een uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik eet pas over 2 uur
ik weet alleen nog niet wat
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van mequote:
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechtenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van me
En wie verliest moet een jaar bobben dus ik doe me best wel
Mond houwequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaat
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shitquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechten
ik moet ook maar eens zoiets afspreken met wat maten
zuipt ie koffie en patat en shit?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shit
Ja en vooral die shit is echt goorquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
patat zuipen lijkt me ook niet echt chillquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en vooral die shit is echt goor![]()
vuile azijnpisserquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
patat zuipen lijkt me ook niet echt chill
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
ja, dat werkt dus niet met een macquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
Ik gebruik IE voor Bierik, en FF voor eer-ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-onquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
mac ftwquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat werkt dus niet met een mac
ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-on![]()
Is dat sinds de laatste "update"?quote:
Tilburg!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef crossover het volgende:
Ik wil vertrekken naar Tilburg!
Maar pas over een uur
werkwerkwerkwerkwerkwerkquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
Lucky bastard
Uitgeslapen trouwens? Of was je niet slapen.
Hey JJquote:
en ik post steeds minder....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef crossover het volgende:
Lang geleden dat ik zoveel heb gepost als vandaag
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
cool.....eindelijk zelfstandig...????
![]()
Wanneer weet ik hoe ik moet inloggen en mijn rooster kan bekijken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Das toch niet echt school.. wanneer starten je colleges?
Zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
kan me herrineren toen ik eindelijk op mezelf ging wonen...LANG LEVEN DE VRIJHEID.....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker
Oeh een klassieker: Marillion - Kayleigh
Dat is ook het enige wat ik er van kenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....![]()
![]()
mja..ik moet eerlijk toegeven dat ik Marillion niks meer aan vind sinds Fish weg is....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik er van ken
Een paar jaar geleden dat nummer nog gecoverd met een band
Vage lui die petat zuipen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
ga je op internet zoeken naar een kamer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
Jazeker, tot donderdag dus
En dalijk ff naar een kamer kijken.
ja, die sporen niet helemaalquote:
je hebt een zwaar leven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn oom is net koning ofzo geworden met de schut of wat dan ook, Lennart moet dus maar weer eens aan de zuip.
ltr
brak, zit vol, terwijl ik nog ana het koken benquote:
Ook al iemand die slaap achter isquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
brak, zit vol, terwijl ik nog ana het koken ben
Maar verder goed.
Vannacht eens een hoop slaap inhalen
Over een half uurtje komt m'n hond weer thuis
uhuhquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ook al iemand die slaap achter is
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mja..is al een paar dagen zo...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef MPG het volgende:
stil hier
't is vooral tijdens workin' hours druk hier.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef MPG het volgende:
stil hier
primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
M!![]()
![]()
How's life? [afbeelding]
Laat ik die uren nou net aan het reizen zijn geweest vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is vooral tijdens workin' hours druk hier.
Coolquote:
ben je vandaag pas daar weggegaan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik die uren nou net aan het reizen zijn geweest vandaag
Zeer goedquote:
had je een ontbijtservice ook?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeer goed![]()
![]()
Prima weer, goede acts, heel veel gezien, nog meer moeten missen, lekkere biertjes, af en toe een lekker glaasje "Wicky" bij de tent, goeie koffie bij de DE tentjes, kortom top.
Jup. Vanochtend om kwart voor 8 de tent uit gerold, koffie wezen halen, ontbeten, tent afgebroken, zooi naar de auto gesleept, met zn allen naar huis gereden, bij een maat van me nog blijven plakken voor lunch en verjaardag van zn zus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben je vandaag pas daar weggegaan?
Nee. Ontbijt haalden wij iedere keer als we s nachts van het terrein af kwamen rollen. 's ochtends dan alleen nog koffie halen (stomme DE koffiewekker kwam niet op onze campingquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
had je een ontbijtservice ook?
met zo'n shirt van: Maar ik ben wel wakker?
relaxed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup. Vanochtend om kwart voor 8 de tent uit gerold, koffie wezen halen, ontbeten, tent afgebroken, zooi naar de auto gesleept, met zn allen naar huis gereden, bij een maat van me nog blijven plakken voor lunch en verjaardag van zn zus.
Mwaaa. Vooral bekaf. Gister niet veel meer gezopen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Was je niet compleet wasted dan?
wat ben je in totaal kwiet geweest?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaa. Vooral bekaf. Gister niet veel meer gezopen.
Ruim 200 euro erdoorheen gejaagd. Valt me al met al meequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat ben je in totaal kwiet geweest?
Muckiequote:
MPGquote:
Mooizo. Ik ook zeker wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
Ja, echt wel! En jij dan?
voor de eerste keer op fok vanuit mijn nieuwe huisje
Frutsfrutsquote:
wat een ongelofelijk enthousiaste begroeting!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...
![]()
![]()
![]()
picsquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
Ja, echt wel! En jij dan?
voor de eerste keer op fok vanuit mijn nieuwe huisje
covietijd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef MPG het volgende:
kovvietijd
ik weiger onder peepz (quote:
Fruuuuuuutsquote:Mucksels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van je vakantiequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
http://home.hccnet.nl/p.boonman/Marjo/Didam/
[..]
hoera
ik zit even te wachten op het draadloze netwerkje dat Lars gaat regelen, dus ik zit nu op de grond te fokken, maar verder is het helemaal geweldig in mijn huisjequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alles goed vanuit je nieuwe huisje?
i kwas niet op vakantie in didam schatquote:
whehehequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit even te wachten op het draadloze netwerkje dat Lars gaat regelen, dus ik zit nu op de grond te fokken, maar verder is het helemaal geweldig in mijn huisje
nee, weetik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef Muck het volgende:
[..]
i kwas niet op vakantie in didam schat
heb ik lekker we-hel...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
draadloos..dat wil ik ook nog
kost 2 tientjes, makkelijk aan te leggen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
draadloos..dat wil ik ook nog
moet ik bij mijn ouders doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, weetik.
Heb je ze al ingescand?
zou het zo makkelijk, eenvoudig en goedkoop zijn ja? inclusief router/server etc voor al je pc's?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
kost 2 tientjes, makkelijk aan te leggen....
waar wacht je op?
definieer: al je pc'squote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou het zo makkelijk, eenvoudig en goedkoop zijn ja? inclusief router/server etc voor al je pc's?
is idd zo makklelijk...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou het zo makkelijk, eenvoudig en goedkoop zijn ja? inclusief router/server etc voor al je pc's?
ik heb nu 3 pc's hier thuis... eentje is de 'server'... (linux) waar ik geen zak van snap...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
definieer: al je pc's
ik heb alleen een laptop, dan is het antwoord: ja
anders valt het ook best mee
ook bleghquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
morgen weer hard solliciteren...![]()
dan is het inderdaad zo makkelijk jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb nu 3 pc's hier thuis... eentje is de 'server'... (linux) waar ik geen zak van snap...
die server maakt nu de internet verbinding voor mijn 2 andere pc's die dus via een hubje ook internet krijgen.
wil graag beide pc's van internet houden... en ja, draadloos is een optie als er een laptop komt...
(voorbedachte rade JJ...)
dan heb ik toch ook een router nodig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef Muck het volgende:
[..]
dan is het inderdaad zo makkelijk ja
ik reken gewoon op een rustig dagje, ik hoef namelijk alleen mijn rooster enzo maar op te halenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
morgen weer werken
(al hoop ik op een rustig dagje)
zou ik eens aan lars moeten vragen... die weet er veel meer vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan heb ik toch ook een router nodig?
in mijn geval was dat er niet neequote:en snelheids verlies is er niet?
router heb je idd nodig...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan heb ik toch ook een router nodig?
en snelheids verlies is er niet?
ik dus wel... en dat vraag ik me af: gaat het dan nog zo snel... durf de overstap nog niet goed te maken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
zou ik eens aan lars moeten vragen... die weet er veel meer van
[..]
in mijn geval was dat er niet nee
toen we bij mijn ouders van vast naar draadloos gingen, ging dat prima
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet echt aan bruut downloaden doe....
doedoei Muck....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga verhuiszen naar de bank, i kbegin een beetje een blikken kont te krijgen![]()
truste!
Das dan weer minderquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
morgen weer hard solliciteren...![]()
ik heb hier een modem, aangesloten aan een draadloos router, die weer het internet verbindt met 2 pc's en 5 laptops. werkt an sich prima, behalve dat het een goedkope pauperrouter is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dus wel... en dat vraag ik me af: gaat het dan nog zo snel... durf de overstap nog niet goed te maken...
maar ja... heb dan ook nauwelijks problemen/klachten bij @home...
komt vanzelf![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
kovvie. jeweetwel. zwart spul, in een kop of mok, waar sommige mensen melk en suiker in mikken![]()
jaaaaa!!!...die oranje papegaai....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
covie. jeweetwel. user, die ook regelmatig in de KSC komt enzo
quote:
juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaa!!!...die oranje papegaai....![]()
![]()
te hard gezopen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben te kapot
WEzquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben te kapot
Just say: I'm an alcoholicquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben te kapot
jij zegt wat wij denken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Just say: I'm an alcoholic
[afbeelding]
Ik ben geen alcoholist. Ik ontken dat ik zaterdag wicky bij mn ontbijt heb gehadquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben geen alcoholist. Ik ontken dat ik zaterdag wicky bij mn ontbijt heb gehad![]()
quote:
nee zoiets zouden we nooit van jou verwachten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]Ik kwam zondagochtend om 6 uur ook niet met 2 van mn vrienden apezat aangewaggeld bij de tent, om vervolgens nog aan de wicky en de wokka te gaan
gelukkig maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee zoiets zouden we nooit van jou verwachten...![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
KNAP DAT JE HET TOEGEEFT LENNY...![]()
![]()
oeps..![]()
quote:
OA! Harde werkerquote:
quote:
LL goed bevallen?quote:
Kings of Leon gezien en Kaiser Chiefs?quote:
Kings of Leon was tof. KC gemist.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef OA het volgende:
[..]
Kings of Leon gezien en Kaiser Chiefs?
kings of leon ken ik niet, en kaiser chiefs vind ik kutquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kings of Leon was tof. KC gemist.
heldquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ikw as heel LL nuchter
Relatief weinig toeschouwers in een grote tent...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kings of Leon was tof. KC gemist.
Inderdaad!!quote:
Mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zekers [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Beiden gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef OA het volgende:
[..]
Kings of Leon gezien en Kaiser Chiefs?
heb t ook niet zo op kaiser chiefsquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kings of leon ken ik niet, en kaiser chiefs vind ik kut
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ikw as heel LL nuchter
daar is het ook zondag ochtend voor :[wquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
ik was zondagochtend brak, dat wil je niet weten.
Ehm. kut. tijdsgevoel dat weg is. Ik bedoel, zondagmiddag. Zondagochtend was ik eerder zat dan brakquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar is het ook zondag ochtend voor :[w
daar is het dan ook zondagochtend voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm. kut. tijdsgevoel dat weg is. Ik bedoel, zondagmiddag. Zondagochtend was ik eerder zat dan brak
ik ben er niet geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef JortK het volgende:
Kunnen jullie niet naar het Lowlands topic gaan met al dat gejengel
quote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef JortK het volgende:
Kunnen jullie niet naar het Lowlands topic gaan met al dat gejengel
Whehe. Hier kan ik niet tegenop.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar is het dan ook zondagochtend voor
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Whehe. Hier kan ik niet tegenop.
Verjaardag vierenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef OA het volgende:
M, wat doe je de rest van de week?
Pitzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |