quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik vond mijn OP mooier...
Zeker!quote:
Ik ookquote:
Hou je mond! Je verraadt het dalijk nog!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef OA het volgende:
Ik vind het Wasp topic echt puick!.
Gewoon deel 2 al en er is geen enkel modje die even checkt of het wel bestaat...![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
Daar dacht jij van het weekend anders wel anders overquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ja, ik begon dus bij De Hamer, waar dus bleek dat een maat van me net zijn eerste werkdag had daar achter de bar. Wij dus gratis bier drinken tot een uur of elf, toen gingen we richting centrum, waar ik een portomonnee vond met meer dan 250 euroNog meer gratis bier gehad. Op een gegeven moment werd ik wakker in bed naast m'n buurvrouw
![]()
![]()
Frutseltje.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
bijna half vijf...
dan huus hen
dan schapboodjes
dan eetn kookn
al heb ik geen honger
Oh neequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
Wie zijn daar mod?quote:
wat hij zegt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bier is voor flikkers!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:25 schreef SANIBROYEUR het volgende:
Koffie is heerlijk, en daarnaast werkt het nog relaxerend ook, waardoor de Sanibroyeur weer gebruikt kan worden! Erg positief dus! :-)
Misstique en Dagonet... zegt mij niets....quote:
Misstique en Dagonetquote:
precies dat ja...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:25 schreef SANIBROYEUR het volgende:
Koffie is heerlijk, en daarnaast werkt het nog laxerend ook
Henk is niet goed bij zijn domme hoofd, negeer hem maar.quote:
en toch ben ik het met hem eensch....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Henk is niet goed bij zijn domme hoofd, negeer hem maar.
idd, wat een kutteksten kraamt ie uit zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Henk is niet goed bij zijn domme hoofd, negeer hem maar.
gisteravond gegeten....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef covie het volgende:
Ik heb ook honger en ik eet bami vanavond
Mwoah ik ben niet heeeeeeel erg gek op bami maar vind het best lekker.quote:
Dat zal ik even achter de schermen melden!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die liggen samen te ketsen dus letten niet op
ik herken het...was zo gewend om voor 4 te koken dat ik nog steeds voor 4 haal zelfs als ik alleen ben en de kids bij hun vader zijn....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:33 schreef covie het volgende:
[..]
Mwoah ik ben niet heeeeeeel erg gek op bami maar vind het best lekker.
Zaterdag gebbq'ed met mijn ouders.
Had ik natuurlijk veel te veel.
dus mijn schoonouders uitgenodigd om zondag te komen bbq'en
En ik dacht nou laat ik toch maar wat extra vlees halen dan.
Hadden we weer veel te veel natuurlijk![]()
Een banaan!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef covie het volgende:
Oh shit trouwens..
Mijn vriend en ik zijn morgen 5 jaar samen.
Wat zal ik voor een cadeautje kopen? (hoeft niet zo duur want we moeten sparen voor de vakantie)
Gewoon een aardigheidje
Een papierversnipperaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef covie het volgende:
Oh shit trouwens..
Mijn vriend en ik zijn morgen 5 jaar samen.
Wat zal ik voor een cadeautje kopen? (hoeft niet zo duur want we moeten sparen voor de vakantie)
Gewoon een aardigheidje
Kan geregeld wordenquote:
Oke dan is jouw kado dat je hem vergeeft als hij het vergeet. Dus als hij er wel aan denkt heeft ie niksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef covie het volgende:
[..]
Ja... dat kan![]()
Ik denk trouwens dat hij het vergeet![]()
Maar ik wil toch wat kopen
Dat is ook een idee inderdaad want ik weet zeker eigenlijk dat hij het vergeet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan geregeld wordenMet onmiddellijke ingang?
[..]
Oke dan is jouw kado dat je hem vergeeft als hij het vergeet. Dus als hij er wel aan denkt heeft ie niks
Goede ideeën heb ik he?
Drama voor Natasja.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan geregeld wordenMet onmiddellijke ingang?
[..]
Oke dan is jouw kado dat je hem vergeeft als hij het vergeet. Dus als hij er wel aan denkt heeft ie niks
Goede ideeën heb ik he?
ja, verzakers moeten op de blaren zittenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef JortK het volgende:
Ik ben ff weg en wat krijg je ervan... weer een nieuw topic
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, verzakers moeten op de blaren zitten
Of ben je vanavond weer zuipen?quote:
ja, hier ook.quote:
Klopt... maja had ik nu wel al thuis geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, hier ook.
Er komt geen hond meer, niemand belt, niemand doet iets,
maar aan de andere kant, als je de eindtijd op 17:00 zet, is het laatste half uur ook zinloos
ja, ik ook, aangezien ik 2 minuten moet rijden...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt... maja had ik nu wel al thuis geweest
ik eet pas over 2 uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
Ja, anders verander ik in een weerwolf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik over een uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik eet pas over 2 uur
ik weet alleen nog niet wat
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van mequote:
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechtenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van me
En wie verliest moet een jaar bobben dus ik doe me best wel
Mond houwequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaat
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shitquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechten
ik moet ook maar eens zoiets afspreken met wat maten
zuipt ie koffie en patat en shit?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shit
Ja en vooral die shit is echt goorquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
patat zuipen lijkt me ook niet echt chillquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en vooral die shit is echt goor![]()
vuile azijnpisserquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
patat zuipen lijkt me ook niet echt chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |