ik eet pas over 2 uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
Ja, anders verander ik in een weerwolf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik over een uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik eet pas over 2 uur
ik weet alleen nog niet wat
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van mequote:
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechtenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van me
En wie verliest moet een jaar bobben dus ik doe me best wel
Mond houwequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaat
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shitquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechten
ik moet ook maar eens zoiets afspreken met wat maten
zuipt ie koffie en patat en shit?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shit
Ja en vooral die shit is echt goorquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
patat zuipen lijkt me ook niet echt chillquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en vooral die shit is echt goor![]()
vuile azijnpisserquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
patat zuipen lijkt me ook niet echt chill
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
ja, dat werkt dus niet met een macquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
Ik gebruik IE voor Bierik, en FF voor eer-ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-onquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
mac ftwquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat werkt dus niet met een mac
ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-on![]()
Is dat sinds de laatste "update"?quote:
Tilburg!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef crossover het volgende:
Ik wil vertrekken naar Tilburg!
Maar pas over een uur
werkwerkwerkwerkwerkwerkquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
Lucky bastard
Uitgeslapen trouwens? Of was je niet slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |