https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
ja, dat werkt dus niet met een macquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
Ik gebruik IE voor Bierik, en FF voor eer-ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-onquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
mac ftwquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat werkt dus niet met een mac
ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-on![]()
Is dat sinds de laatste "update"?quote:
Tilburg!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef crossover het volgende:
Ik wil vertrekken naar Tilburg!
Maar pas over een uur
werkwerkwerkwerkwerkwerkquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
Lucky bastard
Uitgeslapen trouwens? Of was je niet slapen.
Hey JJquote:
en ik post steeds minder....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef crossover het volgende:
Lang geleden dat ik zoveel heb gepost als vandaag
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
cool.....eindelijk zelfstandig...????
![]()
Wanneer weet ik hoe ik moet inloggen en mijn rooster kan bekijken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Das toch niet echt school.. wanneer starten je colleges?
Zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
kan me herrineren toen ik eindelijk op mezelf ging wonen...LANG LEVEN DE VRIJHEID.....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker
Oeh een klassieker: Marillion - Kayleigh
Dat is ook het enige wat ik er van kenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....![]()
![]()
mja..ik moet eerlijk toegeven dat ik Marillion niks meer aan vind sinds Fish weg is....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik er van ken
Een paar jaar geleden dat nummer nog gecoverd met een band
Vage lui die petat zuipen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
ga je op internet zoeken naar een kamer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
Jazeker, tot donderdag dus
En dalijk ff naar een kamer kijken.
ja, die sporen niet helemaalquote:
je hebt een zwaar leven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn oom is net koning ofzo geworden met de schut of wat dan ook, Lennart moet dus maar weer eens aan de zuip.
ltr
brak, zit vol, terwijl ik nog ana het koken benquote:
Ook al iemand die slaap achter isquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
brak, zit vol, terwijl ik nog ana het koken ben
Maar verder goed.
Vannacht eens een hoop slaap inhalen
Over een half uurtje komt m'n hond weer thuis
uhuhquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ook al iemand die slaap achter is
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mja..is al een paar dagen zo...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef MPG het volgende:
stil hier
't is vooral tijdens workin' hours druk hier.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef MPG het volgende:
stil hier
primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
M!![]()
![]()
How's life? [afbeelding]
Laat ik die uren nou net aan het reizen zijn geweest vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is vooral tijdens workin' hours druk hier.
Coolquote:
ben je vandaag pas daar weggegaan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik die uren nou net aan het reizen zijn geweest vandaag
Zeer goedquote:
had je een ontbijtservice ook?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeer goed![]()
![]()
Prima weer, goede acts, heel veel gezien, nog meer moeten missen, lekkere biertjes, af en toe een lekker glaasje "Wicky" bij de tent, goeie koffie bij de DE tentjes, kortom top.
Jup. Vanochtend om kwart voor 8 de tent uit gerold, koffie wezen halen, ontbeten, tent afgebroken, zooi naar de auto gesleept, met zn allen naar huis gereden, bij een maat van me nog blijven plakken voor lunch en verjaardag van zn zus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben je vandaag pas daar weggegaan?
Nee. Ontbijt haalden wij iedere keer als we s nachts van het terrein af kwamen rollen. 's ochtends dan alleen nog koffie halen (stomme DE koffiewekker kwam niet op onze campingquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
had je een ontbijtservice ook?
met zo'n shirt van: Maar ik ben wel wakker?
relaxed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup. Vanochtend om kwart voor 8 de tent uit gerold, koffie wezen halen, ontbeten, tent afgebroken, zooi naar de auto gesleept, met zn allen naar huis gereden, bij een maat van me nog blijven plakken voor lunch en verjaardag van zn zus.
Mwaaa. Vooral bekaf. Gister niet veel meer gezopen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Was je niet compleet wasted dan?
wat ben je in totaal kwiet geweest?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaa. Vooral bekaf. Gister niet veel meer gezopen.
Ruim 200 euro erdoorheen gejaagd. Valt me al met al meequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat ben je in totaal kwiet geweest?
Muckiequote:
MPGquote:
Mooizo. Ik ook zeker wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
Ja, echt wel! En jij dan?
voor de eerste keer op fok vanuit mijn nieuwe huisje
Frutsfrutsquote:
wat een ongelofelijk enthousiaste begroeting!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...MUCKIE...