https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
ja, dat werkt dus niet met een macquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
Ik gebruik IE voor Bierik, en FF voor eer-ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-onquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
mac ftwquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat werkt dus niet met een mac
ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-on![]()
Is dat sinds de laatste "update"?quote:
Tilburg!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef crossover het volgende:
Ik wil vertrekken naar Tilburg!
Maar pas over een uur
werkwerkwerkwerkwerkwerkquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
Lucky bastard
Uitgeslapen trouwens? Of was je niet slapen.
Hey JJquote:
en ik post steeds minder....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef crossover het volgende:
Lang geleden dat ik zoveel heb gepost als vandaag
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
cool.....eindelijk zelfstandig...????
![]()
Wanneer weet ik hoe ik moet inloggen en mijn rooster kan bekijken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Das toch niet echt school.. wanneer starten je colleges?
Zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
kan me herrineren toen ik eindelijk op mezelf ging wonen...LANG LEVEN DE VRIJHEID.....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker
Oeh een klassieker: Marillion - Kayleigh
Dat is ook het enige wat ik er van kenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....![]()
![]()
mja..ik moet eerlijk toegeven dat ik Marillion niks meer aan vind sinds Fish weg is....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik er van ken
Een paar jaar geleden dat nummer nog gecoverd met een band
Vage lui die petat zuipen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
ga je op internet zoeken naar een kamer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
Jazeker, tot donderdag dus
En dalijk ff naar een kamer kijken.
ja, die sporen niet helemaalquote:
je hebt een zwaar leven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn oom is net koning ofzo geworden met de schut of wat dan ook, Lennart moet dus maar weer eens aan de zuip.
ltr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |