ik eet pas over 2 uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
Ja, anders verander ik in een weerwolf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je voor zonsondergang gegeten hebben ofzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik over een uurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik eet pas over 2 uur
ik weet alleen nog niet wat
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, anders verander ik in een weerwolf.
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van mequote:
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechtenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook... maja ik heb ook een weddenschap wie over 8 weken het mooiste wasbord heeft met een maat van me
En wie verliest moet een jaar bobben dus ik doe me best wel
Mond houwequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo'n kutpost, dat er niet eens een PI bijstaat
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shitquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, da's nog wel de moeite waard om voor te vechten
ik moet ook maar eens zoiets afspreken met wat maten
zuipt ie koffie en patat en shit?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
En ik ga zeker want die andere kerel is een bouwvakker dus die zuipt alleen maar koffie, patat en shit
Ja en vooral die shit is echt goorquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
patat zuipen lijkt me ook niet echt chillquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en vooral die shit is echt goor![]()
vuile azijnpisserquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
patat zuipen lijkt me ook niet echt chill
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
ja, dat werkt dus niet met een macquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
Ik gebruik IE voor Bierik, en FF voor eer-ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
Trouwens eer-ik,
Is dat niet vermoeiend telkens inloggen en Bierik, posten en weer uitloggen en dan weer inloggen als eer-ik?
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-onquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419
Kwestie van op een knop rammen.
mac ftwquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat werkt dus niet met een mac
ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over add-ons gesproken, ik krijg geen nieuwe smileys meer in mn Fok! add-on![]()
Is dat sinds de laatste "update"?quote:
Tilburg!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef crossover het volgende:
Ik wil vertrekken naar Tilburg!
Maar pas over een uur
werkwerkwerkwerkwerkwerkquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
Lucky bastard
Uitgeslapen trouwens? Of was je niet slapen.
Hey JJquote:
en ik post steeds minder....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef crossover het volgende:
Lang geleden dat ik zoveel heb gepost als vandaag
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
cool.....eindelijk zelfstandig...????
![]()
Wanneer weet ik hoe ik moet inloggen en mijn rooster kan bekijken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Das toch niet echt school.. wanneer starten je colleges?
Zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
kan me herrineren toen ik eindelijk op mezelf ging wonen...LANG LEVEN DE VRIJHEID.....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker
Oeh een klassieker: Marillion - Kayleigh
Dat is ook het enige wat ik er van kenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...ik was vroegah een mega Marillion-fan.....![]()
![]()
mja..ik moet eerlijk toegeven dat ik Marillion niks meer aan vind sinds Fish weg is....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik er van ken
Een paar jaar geleden dat nummer nog gecoverd met een band
Vage lui die petat zuipen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipt ie koffie en patat en shit?
ga je op internet zoeken naar een kamer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
Jazeker, tot donderdag dus
En dalijk ff naar een kamer kijken.
ja, die sporen niet helemaalquote:
je hebt een zwaar leven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn oom is net koning ofzo geworden met de schut of wat dan ook, Lennart moet dus maar weer eens aan de zuip.
ltr
brak, zit vol, terwijl ik nog ana het koken benquote:
Ook al iemand die slaap achter isquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
brak, zit vol, terwijl ik nog ana het koken ben
Maar verder goed.
Vannacht eens een hoop slaap inhalen
Over een half uurtje komt m'n hond weer thuis
uhuhquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ook al iemand die slaap achter is
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |