covietijd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef MPG het volgende:
kovvietijd
ik weiger onder peepz (quote:
Fruuuuuuutsquote:Mucksels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van je vakantiequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
http://home.hccnet.nl/p.boonman/Marjo/Didam/
[..]
hoera
ik zit even te wachten op het draadloze netwerkje dat Lars gaat regelen, dus ik zit nu op de grond te fokken, maar verder is het helemaal geweldig in mijn huisjequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alles goed vanuit je nieuwe huisje?
i kwas niet op vakantie in didam schatquote:
whehehequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit even te wachten op het draadloze netwerkje dat Lars gaat regelen, dus ik zit nu op de grond te fokken, maar verder is het helemaal geweldig in mijn huisje
nee, weetik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef Muck het volgende:
[..]
i kwas niet op vakantie in didam schat
heb ik lekker we-hel...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
draadloos..dat wil ik ook nog
kost 2 tientjes, makkelijk aan te leggen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
draadloos..dat wil ik ook nog
moet ik bij mijn ouders doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, weetik.
Heb je ze al ingescand?
zou het zo makkelijk, eenvoudig en goedkoop zijn ja? inclusief router/server etc voor al je pc's?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
kost 2 tientjes, makkelijk aan te leggen....
waar wacht je op?
definieer: al je pc'squote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou het zo makkelijk, eenvoudig en goedkoop zijn ja? inclusief router/server etc voor al je pc's?
is idd zo makklelijk...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou het zo makkelijk, eenvoudig en goedkoop zijn ja? inclusief router/server etc voor al je pc's?
ik heb nu 3 pc's hier thuis... eentje is de 'server'... (linux) waar ik geen zak van snap...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
definieer: al je pc's
ik heb alleen een laptop, dan is het antwoord: ja
anders valt het ook best mee
ook bleghquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
morgen weer hard solliciteren...![]()
dan is het inderdaad zo makkelijk jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb nu 3 pc's hier thuis... eentje is de 'server'... (linux) waar ik geen zak van snap...
die server maakt nu de internet verbinding voor mijn 2 andere pc's die dus via een hubje ook internet krijgen.
wil graag beide pc's van internet houden... en ja, draadloos is een optie als er een laptop komt...
(voorbedachte rade JJ...)
dan heb ik toch ook een router nodig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef Muck het volgende:
[..]
dan is het inderdaad zo makkelijk ja
ik reken gewoon op een rustig dagje, ik hoef namelijk alleen mijn rooster enzo maar op te halenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
morgen weer werken
(al hoop ik op een rustig dagje)
zou ik eens aan lars moeten vragen... die weet er veel meer vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan heb ik toch ook een router nodig?
in mijn geval was dat er niet neequote:en snelheids verlies is er niet?
router heb je idd nodig...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan heb ik toch ook een router nodig?
en snelheids verlies is er niet?
ik dus wel... en dat vraag ik me af: gaat het dan nog zo snel... durf de overstap nog niet goed te maken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
zou ik eens aan lars moeten vragen... die weet er veel meer van
[..]
in mijn geval was dat er niet nee
toen we bij mijn ouders van vast naar draadloos gingen, ging dat prima
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet echt aan bruut downloaden doe....
doedoei Muck....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga verhuiszen naar de bank, i kbegin een beetje een blikken kont te krijgen![]()
truste!
Das dan weer minderquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
morgen weer hard solliciteren...![]()
ik heb hier een modem, aangesloten aan een draadloos router, die weer het internet verbindt met 2 pc's en 5 laptops. werkt an sich prima, behalve dat het een goedkope pauperrouter is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dus wel... en dat vraag ik me af: gaat het dan nog zo snel... durf de overstap nog niet goed te maken...
maar ja... heb dan ook nauwelijks problemen/klachten bij @home...
komt vanzelf![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
kovvie. jeweetwel. zwart spul, in een kop of mok, waar sommige mensen melk en suiker in mikken![]()
jaaaaa!!!...die oranje papegaai....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
covie. jeweetwel. user, die ook regelmatig in de KSC komt enzo
quote:
juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaa!!!...die oranje papegaai....![]()
![]()
te hard gezopen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben te kapot
WEzquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben te kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |