Op naar September!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef TimoBasso het volgende:
Close one voor de Giants
Dat zat eraan te komen....quote:Michael Vick's lawyer said Monday the NFL star will plead guilty to federal dogfighting conspiracy charges, putting the Atlanta Falcons quarterback's career in jeopardy and leaving him subject to a possible prison term.
The offense is punishable by up to five years in prison and a $250,000 fine, although federal sentencing guidelines most likely would call for less
Met jailtime wordt het moeilijk ja, verwacht dat hij direct na zijn guilty plea gecut zal worden door de Falcons.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Dat zat eraan te komen....![]()
Die zal nog heel veel moeite moeten doen om ooit nog een down te spelen in de NFL, als hij tenminste geen lifetime ban krijgt vanwege het gok-element...
Met zijn poen hoeft hij zich nooit meer ergens druk over maken.
Hij kan altijd nog In Nevada de Bad Newz Brothels openen...
Wat een sukkel zeg!![]()
Dat klinkt heel bekend.....te goed voor All-Pro en veel te slecht voor All-Madden....dat gat is veel te groot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef LeChiffre04 het volgende:
Om een sack te maken haal ik meestal mijn ROLB naar links(dat betekent dat mijn LOLB en ROLB naast elkaar staan). als de offense op dat moment een pass play speelt, is het vaak een Sack.
Draften doe ik nooit. ik gebruik al mijn draftpicks om te traden om zo de zwaktes in mijn team op te vullen.
op all-pro niveau domineer ik elk team, heb nooit meer dan 7 tot 14 punten tegen. begint op den duur te vervelen omdat het te makkelijk is. maar op all-madden niveau wordt ik dan weer altijd afgeslacht.
Volgend jaar draften de Falcons Brian Bohmquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Met jailtime wordt het moeilijk ja, verwacht dat hij direct na zijn guilty plea gecut zal worden door de Falcons.
Hooray for Harrington, team #3 in 3 years time he can stink up![]()
Dat klinkt veelbelovend voor hun seizoen dit jaar....quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Volgend jaar draften de Falcons Brian Bohm![]()
Dat kunnen ze wel afschrijven, me dunkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend voor hun seizoen dit jaar....
Ik ben wel met je eens dat het er niet best uit ziet voor de Falcs, maar zou Joey Blue Skies echt zo slecht zijn dat ze volgend jaar als eerste mogen draften? Dat zal een nek een nek race worden met wat andere teams...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel afschrijven, me dunkt.
quote:I think, speaking of Raider QBs, I was of a mind over the weekend to say absolutely, positively that the JaMarcus Russell holdout would last well into the season, and perhaps into the offseason because the two sides are at a huge impasse. I'm told Russell really doesn't want to play for the Raiders anyway -- that's the biggest open secret in the league right now. Russell was never crazy about going to Team Turmoil with that leaky line, ever-changing coaching staff and weird front office. He watched as the Raiders unemotionally dealt for Culpepper. Russell knows even if he reported tomorrow, there's a good chance this would be a redshirt year anyway.
Basically, there's little motivation for Russell to sign. And there's little motivation for the Raiders to rush to get it done either. Depending on how they'd do the contract, the Raiders would either have to put significant millions into escrow with the league to fund the guaranteed portion of the deal, or they'd have to do something like signing the kid to a five-year deal instead of the allowable league limit of six -- (which they'd never want to do, seeing that this year's a near-wash already anyway, reducing a five-year deal to four playing years).
Waarom verander je het roster niet gewoon een stuk? Wat je kunt doen is de in de 4-3 formatie een van de buitenspelers een LB zijn (kun je gewoon een speler creeren). Het enige wat je dan voor de snap hoeft te doen de D-line naar links of rechts verschuiven, waardoor de gap verdeling iets meer geba;lanceerd is. Vervolgens kun je met je D-lineman gewoon naar een outside LB positie gaan en vanaf daar vrolijk sacken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef LeChiffre04 het volgende:
Om een sack te maken haal ik meestal mijn ROLB naar links(dat betekent dat mijn LOLB en ROLB naast elkaar staan). als de offense op dat moment een pass play speelt, is het vaak een Sack.
Draften doe ik nooit. ik gebruik al mijn draftpicks om te traden om zo de zwaktes in mijn team op te vullen.
op all-pro niveau domineer ik elk team, heb nooit meer dan 7 tot 14 punten tegen. begint op den duur te vervelen omdat het te makkelijk is. maar op all-madden niveau wordt ik dan weer altijd afgeslacht.
Damn man die hele offense is om Vick gebouwd en zijn rushing abilityquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het er niet best uit ziet voor de Falcs, maar zou Joey Blue Skies echt zo slecht zijn dat ze volgend jaar als eerste mogen draften? Dat zal een nek een nek race worden met wat andere teams...
En Harringotn wel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef kidkash19 het volgende:
Joh die offense is al 4 x verandert sinds Vick er is en telkens met hetzelfde resultaat...dus ik denk dat het wel meevalt...Vick is helemaal geen goede QB
Harrington is meer een throwing QB dan Vick, maar ik moet nog zien dat hij die offense downfield krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef kidkash19 het volgende:
dat heb ik niet gezegd maar Harrington is wel meer QB dan Vick dat is...Vick bailde veel te snel omdat hij op zn snelheid en wendbaarheid kon vertrouwen en vertrouwde daar zo enorm op dat hij zn gooien verwaarloosde.
uhm...dat is toch waar een QB voor het grootste gedeelte voor betaald wordt? Als je zonodig wilt rennen moet je maar RB worden. Voorlopig zijn de meest succesvolle QBs nog altijd de QBs die gewoon lekker in de pocket blijven staan, overzicht houden en accuraat gooien. Vick heeft de Falcons geen succes geleverd maar heeft wel een bizar contract gekregen, hij is niet eens sterk verbeterd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Harrington is meer een throwing QB dan Vick, maar ik moet nog zien dat hij die offense downfield krijgt.
Vick kon dan wel te snel gaan lopen, maar als hij ging verzamelde hij doorgaans wel voldoende yards om de drive gaande te houden.
Je vergeet voor het gemak even Steve Young en John Elway?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
uhm...dat is toch waar een QB voor het grootste gedeelte voor betaald wordt? Als je zonodig wilt rennen moet je maar RB worden. Voorlopig zijn de meest succesvolle QBs nog altijd de QBs die gewoon lekker in de pocket blijven staan, overzicht houden en accuraat gooien.
Doe maar een bod op Vince Young of Philip Riversquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Grossman trouwens met drie fumbles. Dat is mijn startende qb in mijn fantasyleague![]()
Die nummer 2.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef Luuksor het volgende:
Leuk om te zien trouwens, in dit filmpje, top hits van preseason 2007, komt 'onze' Atari Bigby voorbij op 8.
QB's worden betaald om wedstrijden te winnen, imo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
uhm...dat is toch waar een QB voor het grootste gedeelte voor betaald wordt? Als je zonodig wilt rennen moet je maar RB worden. Voorlopig zijn de meest succesvolle QBs nog altijd de QBs die gewoon lekker in de pocket blijven staan, overzicht houden en accuraat gooien. Vick heeft de Falcons geen succes geleverd maar heeft wel een bizar contract gekregen, hij is niet eens sterk verbeterd.
In al zn seizoenen heeft hij niet eens een completionpercentage van boven de 60% gehaald, 1 seizoen een rating boven de 80. Dan kan je zeggen dat het ook aan zn teamgenoten ligt maar er zijn genoeg QBs die beter presteren met hetzelfde of zelfs minder materiaal (al geef ik toe dat een go-to-guy erg veel kan helpen).
Ikzelf ben nooit onder de indruk van Vick geweest simpelweg omdat het geen QB is maar een RB die ook kan gooien, ik vind hem zelfs zwaar maar dan ook zwaar overrated
De defense van de Rams, Pats, Bucs en Steelers waren anders ook niet zielig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef kidkash19 het volgende:
De laatste Superbowl winnaars na Elway:
Warner
Dilfer (Super Defense natuurlijk maar goed)
Brady
B.Johnson
Roethlisberger
Manning
1 constante wat daarin te zien is is dat het Pocket Passers zijn.
Kan me niet voorstellen dat teams als de Bears, Bucks etc een QB betalen to "air-it-out", die worden betaald om een game "te managen", do not turn the ball over, do not lose the game....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef kidkash19 het volgende:
Nee daar wordt iedereen voor betaald, Receivers worden betaald om te vangen, RB om veel yards bijelkaar te rennen enz enz en als iedereen dat goed doet dan ga je winnen.
Ben niet zo thuis in de regelementen, maar er is geen bal in de buurt. Vandaar dat ik dacht aan een foul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef kidkash19 het volgende:
nummer 1 een foul? hoezo? dat is gewoon een cleane hit (heerlijk om hem zo uit te delen trouwens en het ontvangen doet niet zoveel pijn als je zou denken)
Uiteraard zijn het met name pocket passers, dat is namelijk wat een QB in de huidige systemen hoort te doen. Je hebt de passing attack en de running attack. Een running QB kan alleen effectief zijn als zijn passing goed is. Omdat Vick's passing niet goed is, slechte beslissingingen neemt, klein is (slechts 6'0) en weinig overzicht heeft is hij geen effectieve QB geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef kidkash19 het volgende:
Die waren zeker niet zo extreem als Vick dat was en het was een heel ander tijdperk dan nu, zeker Young is een ander type, dat was wel een runner maar deed dat echt wanneer het de laatste optie was en nam die beslissing heel slim. Kijk naar de laatste Superbowl winnaars (als je dat even als graadmeter neemt voor succes aangezien dat het hoogst haalbare is) Na Elway is er geen bewegelijke QB geweest die de Superbowl heeft gewonnen. Elway heeft er nog heel lang over gedaan en dat succes kan je voor een groot deel ook wijden aan ene Terrell Davis die daar rondliep.
De laatste Superbowl winnaars na Elway:
Warner
Dilfer (Super Defense natuurlijk maar goed)
Brady
B.Johnson
Roethlisberger
Manning
1 constante wat daarin te zien is is dat het Pocket Passers zijn.
QB voert de aanpassingen door voor de protection, verandert misschien de play, is de enige speler die bij elke offensive play betrokken is, scant de defense, etc. QB heeft de meeste verantwoordelijkheid van alle posities.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:28 schreef kidkash19 het volgende:
hmmmmmmmmmm dat ben ik niet met je eens...als een RB 3x Fumbled en bal aan de tegenstander geeft is dat vaak een grote reden dat je verliest, of een WR die een aantal drops heeft in een wedstrijd kan ook de reden zijn dat je verliest, net als missed tackles of blown coverages dat zijn.
Qb wordt oa zoveel betaald omdat hij OOK het gezicht is vh hele team, als het eerlijk verdeeld zou zijn zou de Oline ongeveer de best betaalde positie zijn in een team en een QB nog 1 vd minste.
Dan mogen ze in Chicago dat nog wel eens even aan Grossman vertellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat teams als de Bears, Bucks etc een QB betalen to "air-it-out", die worden betaald om een game "te managen", do not turn the ball over, do not lose the game....
tipped passquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de regelementen, maar er is geen bal in de buurt. Vandaar dat ik dacht aan een foul.
Sorry?....als er geen Oline is is het hele team nergens, zonder een goede Oline ga je niet ver komen. Meeste Qbs krijgen de plays door van de Offensive coordinator (Manning volgens mij niet) + een audible die ze kunnen roepen als ze een andere defense zien. Puur technisch gezien is hij niet de enige speler die bij elke offensive play betrokken is, dat is de Center namelijk dan ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
QB voert de aanpassingen door voor de protection, verandert misschien de play, is de enige speler die bij elke offensive play betrokken is, scant de defense, etc. QB heeft de meeste verantwoordelijkheid van alle posities.
Dat de QB dus in jouw geval één van de minst betaalde spelers zou zijn is natuurlijk onzin![]()
Dat je voor een speler 100 miljoen betaald is natuurlijk ook onzin, zeker als het Vick is (130 miljoen zelfs)
Ik was niet aanwezig bij mijn draft en toen ik keek was het Michael Vick die ik gekozen hadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef kidkash19 het volgende:waarom Grossman? was er niks meer over?
Als je genoegen neemt met Koren Williamson van de Vikes, wil ik Rivers welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Doe maar een bod op Vince Young of Philip RiversGooi er minstens 1 goede WR bij (heb eigenlijk maar 1 goede startende WR) en je komt al een heel eind..
Leuk om te zien trouwens, in dit filmpje, top hits van preseason 2007, komt 'onze' Atari Bigby voorbij op 8.
Wiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met Koren Williamson van de Vikes, wil ik Rivers wel. Ik ga Chadje of Marvin ech niet opofferen
![]()
Als er geen QB is, is het team natuurlijk ook nergensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sorry?....als er geen Oline is is het hele team nergens, zonder een goede Oline ga je niet ver komen.
quote:
Sinds Steve Hutchinson hebben de big guys ook niet echt te klagen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef kidkash19 het volgende:
en toch blijf ik die verhouding scheef vinden en heb dat altijd al zo gevonden. Big guys need lovin too.
Je kan beter een HELE goede Oline hebben met een gemiddelde QB dan een HELE goede QB met een gemiddelde Oline ervoor dat bedoel ik er meer mee te zeggen.
Hij speelde vorig jaar bij de Packers en nu zit hij, geloof ik, in de bak voor een DUIquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
![]()
Troy Williamson bedoel ik. Was ff in de war met een andere receiver. Vangt die Koren nog ballen in Minnesota trouwens?
Referees hebben inderdaad toegegeven dat die afgevlagd had moeten worden. Als het schouder-schouder was geweest was het clean geweest, maar dit was duidelijk helmet-to-helmet en dat is een penalty.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die nummer 2.
En de nummer 1 is toch gewoon een foul, nietwaar?
Ja ik snap het ook niet helemaal. Denk wel dat Trotter ergens anders nog aan de bak komt trouwens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verlies voor de eagles![]()
Pass coverage was wat minder geworden en ook de run defense een stukje minder. Ik neem aan dat de Eagles anderen voor hem in de plaats hebben. De release is erg vroeg en het lijkt me een courtesy call van de Eagles om zoiets te doen. Geeft hem voldoende tijd om te gaan shoppen naar een ander team.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verlies voor de eagles![]()
Nog een "op leeftijd zijnde" LB?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kijken of de Pats een run op hem maken...
http://www.hbo.com/hardknocks/quote:
Effe checke!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.hbo.com/hardknocks/
Ook via BT te verkrijgen.
Aanrader voor de Chiefsfans, maar ook voor NFL liefhebbers.
Het leven in Camp: Dorm rooms, Rooking hazing, Scrimmages, preseason games.
Het zal meer depth zijn dan long termquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog een "op leeftijd zijnde" LB?
Hebben ze die nog niet genoeg?
Dat zal wel weer een kwestie van media overkill zijn daar in de US.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
Vick dit, Vick dat, ik word er niet goed van.
Toch jammer dat 't zo'n drol is, 't was wel een van de meer spectaculaire spelers.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden met Vick in de gevangenis voor een real life soap: "The Longest Yard"![]()
Uitstekendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden met Vick in de gevangenis voor een real life soap: "The Longest Yard"![]()
Dat was best een flauwe film.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een goede real life soap wordtquote:
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goedquote:
De remake met Vinnie Jones is beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goed![]()
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De remake met Vinnie Jones is beter.
Whehehe.quote:
Hij zat in allebei.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goed![]()
Maar die is dan weer minder dan die versie met Stalone en Pele...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De remake met Vinnie Jones is beter.
The Longest Barkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Zo heel spectaculair vond ik em eigenlijk niet... statistisch gezien waren z'n runs ook niet echt geweldig... Ik bedoel dan het aantal lange runs etc... en het aantal sacks met losing yards door z'n geren was ook dramatisch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
Vick dit, Vick dat, ik word er niet goed van.
Toch jammer dat 't zo'n drol is, 't was wel een van de meer spectaculaire spelers.
Ik hoop het niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik heb bears gekeken .... Grossman was ZO slecht ! maar die defence ! WAUW ! wat een defence ! chicago bears gaan superbowl winnen ... sowieso !
Als je de NFC wint met je team ben je geen slechte qb. Dat is mij te makkelijk. Hij neem vaak foute beslissingen, maar vorig jaar was ook pas zijn tweede volledige seizoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop het niet...
Grossman is een slechte QB, neemt slechte beslissingen maar zijn WR corps redt hem soms, soms niet.
Bears moet ik overall niets van hebben.
Van mij mag een potente offense wederom winnen. Hoe graag ik ook een goede defense zie, ik ben van mening dat een offense meer moet zijn dan een breather voor de defense.
Dat je kampioen van de NFC bent maakt je ook nog geen goede QB.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je de NFC wint met je team ben je geen slechte qb. Dat is mij te makkelijk. Hij neem vaak foute beslissingen, maar vorig jaar was ook pas zijn tweede volledige seizoen.
Ik heb een zwak voor de Bears en heb dan weer nix met een team zoals de Ravens
minder goed. Slecht klinkt zo dramatischquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat je kampioen van de NFC bent maakt je ook nog geen goede QB.....
Dat is precies wat Grossman is, in mijn ogen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
minder goed. Slecht klinkt zo dramatisch
zeg dat danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is precies wat Grossman is, in mijn ogen...![]()
Aan de andere kant verwachtte iedereen dat vorig seizoen ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Griese Grossman wel gaat vervangen zsm. Die heeft al wat leuke balletjes geworpen in de preseason.
Die Jon Kitna zal toch ook nooit gedacht hebben ooit de beste QB in z'n conference te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Als team weet je gewoon niet wat je aan hem hebt met z'n gunslinger mentaliteit. Zijn grote broer is Brett favre die meomenteel net zo debiel staat te quarterbacken (alleen heeft Favre geen highlights meer)
Je geeft Favre wel weinig krediet zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Rex Grossman is geen slechte QB, maar ook zeker geen goede. Het grootste probleem bij Grossman is zijn ongelooflijke inconsistentie! Hij wisselt een QB rating van 143.2 af met een 13.2... Goot in de ene wedtsrijd 3TD's en geen picks en 430 yrds en dan de volgende week schudt hij 4 INT's uit z'n mouw op weg naar een QB rating van 0.0...
Als team weet je gewoon niet wat je aan hem hebt met z'n gunslinger mentaliteit. Zijn grote broer is Brett favre die meomenteel net zo debiel staat te quarterbacken (alleen heeft Favre geen highlights meer)
Ultieme tegenpool van Grossman is Marc Bulger... een oase van consistentie.Vrij ondergewaardeerd (alhoewel hij nu wel mooi z'n contract heeft gekregen)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef Maleficium het volgende:
Ik zat net even het TV schedule van NASN te bekijken....daar komt helemaal geen live college football meer in voor
! Wat een ontzettende sof......alleen maar nog meer MLB en Nascar waar niemand op zit te wachten....
![]()
![]()
![]()
Donder op met die kutprogramma's ik wil football zien.
Zier eruit als één college game per week op NASNquote:What will we show this season?
Live or Delayed regular Season South-eastern Conference (SEC) Games from CBS (14 games from Sept to Dec)
LIVE Army vs Navy (CBS)
LIVE SEC Championship Game (CBS)
LIVE Sun Bowl and Gator Bowl (JIP) (CBS)
LIVE Cotton Bowl (FOX)
LIVE Bowl Championship Series (BCS) games Sugar, Fiesta, Orange Bowls (FOX)
LIVE BCS National Championship Game (FOX)
Maar ja daar heeft NASN geen NFL rights....quote:What will we show this season?
75+ LIVE Regular Season Games from ESPN, ABC and CBS on Saturdays
LIVE ESPN mid-week games on Thurs, Friday and Mondays
LIVE ESPN College Gameday will be shown on Saturdays from 15:00 to 17:00 BST
ESPN College Gameday Final (Highlight show -1st Air on Sunday)
ESPN College Football Live (30' and 60' Magazine show Monday through Friday)
ESPN Heisman Trophy and College Football Awards Shows
LIVE ESPN, ABC, CBS Conference Championship games from ACC, SEC and Big 12.
Bowls Games from CBS (Gator and Sun Bowls)
LIVE Bowls Games from ESPN/ABC (Up to 20 including the BSC Rose Bowl.
LIVE Bowl Championship Series games (BCS = Sugar, Fiesta, Orange) and Cotton Bowl (FOX )
LIVE BCS National Championship Game (FOX)
Ok het kan altijd nog erger, maar toch....geen vetpot wat betreft college football dit jaar.quote:Maar ja daar heeft NASN geen NFL rights....
Ik vrees dat het regular season al niet veel beter gaat worden....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef zjroentje het volgende:
De Chiefs gaan lekker in preseason zeg.
QB is gewoon een probleem. Croyle is nog te onbezonnen. Let's hope dat Huard net zo'n start heeft als vorig seizoen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik vrees dat het regular season al niet veel beter gaat worden....
LJ nog een 400+ carries seizoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
QB is gewoon een probleem. Croyle is nog te onbezonnen. Let's hope dat Huard net zo'n start heeft als vorig seizoen.
En LJ terug als RB scheelt natuurlijk een slok op een borrel.
Lijkt me wel ja.quote:
met nieuwe mensen in de O-line vrees ik dat het ook niet zo'n productief jaar wordt voor LJ. Will Shields, die scheelt een slok op een borrelquote:
Vraagjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Net aflevering 3 van Hard Knocks gekeken. Goddomme, wat ziet een vol Arrowhead er toch gaaf uit.
Klikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Vraagje
Waar haal jij ze vandaan? ik heb de 1e 2 afleveringen wel maar het is wel elke x zoeken
Weinig krediet? Het feit dat ik em noem is al genoeg. Favre in de mid 90's was een van de absoluut beste QB's ooit. En dat is waar zijn status vandaan komtSinds de playoff loss tegen de Falcons in 2002 is het erg hard bergafaards gegaan met Favre.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Je geeft Favre wel weinig krediet zo.
Die kerel is in de VS groter dan menig QB. En terecht.
Ik zie hier dus geen enkele NFL wedstrijd... alleen de college games.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:51 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Zier eruit als één college game per week op NASN![]()
En in de UK:
[..]
Maar ja daar heeft NASN geen NFL rights....
Beide schools zonder echte stud running back, de Gators hadden een freshman QB en hun WR's als rb afgelopen jaar, de Tarheels hebben geen ervaring in de backfield, alleen maar sophomores en freshmenquote:Former USC running back Emmanuel Moody said Friday that he has narrowed his transfer choices to Florida and North Carolina.
USC is echt belachelijk hoeveel RB's die hebben (hoewel velen vooral potentie hebben...), Stond in de Sports Illustrated een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Beide schools zonder echte stud running back, de Gators hadden een freshman QB en hun WR's als rb afgelopen jaar, de Tarheels hebben geen ervaring in de backfield, alleen maar sophomores en freshmen
Tja, als dat moet gelden, preseason games, dan worden de Lions kampioen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:10 schreef Guard het volgende:
Wat een drama, the Panthers get pushed around....
Tis dat Delhomme nog af en toe een mooie pass gooit vandaag, maar als het zo'n seizoen gaat worden (ik zit hier gewoon uit pure frustratie op de bank te schreeuwen: stop someone, goddamn stop someone, (leuk voor de buren om 4.00 's nachts trouwens:') )) dan ga ik liever wat meer op de 49-ers letten dit seizoen
Hawai'i wordt mijn dark horse van dit jaar, hopen maar dat ik een beetje van hun wedstrijden kan volgen, want WAC is niet echt een big conference, en Hawai'i ligt tijdzonetechnisch (<- 3x woordwaardequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ga overigens dit jaar vooral de Longhorns volgen. T-E-X-A-S!!!!!! Ik heb m'n Longhorns hoodie al aangeschaft
Ik weet niet of je iets gezien hebt tot nu van de pot NE-CAR, maar iedere Panther verdediger gets knocked back, in plaats van dat de verdediger over de aanvaller heenvalt en zo niet die cruciale extra yard opgeeft. Als je dat in preseason game 3 nog gebeurd, zal je echt niet in de eerste weken van het regular season een dominante defense zijn....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, als dat moet gelden, preseason games, dan worden de Lions kampioen.
Dus schreeuw nog maar even door.
Don't look at me, I'm always rooting for them Sooners in the battle of the Red Riverquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:17 schreef popolon het volgende:
Ik heb alleen wat Steelers en Lions gezien.
Maar Texas kan echt niet. Don't go there.
Dan ben je welkom in The Big House.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Don't look at me, I'm always rooting for them Sooners in the battle of the Red River![]()
T-E-X-A-S style!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je welkom in The Big House.
SF niet.
Ohio State wordt toch pas als #3 genoemd in de Big10, na Michigan en Wisconsin, dus hopelijk gaan ze wat verliezen, heb het wel even gehad met de Buckeyesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:47 schreef Plastic_Power het volgende:
De Gophers worden behoorlijk laag ingeschat. In de rankings die ik gezien heb zelfs als allerslechtste in de Big 10. Ik denk eigenlijk dat ze het net iets beter gaan doen dan dat. Verder zal ik nu ik in Ohio woon wel overspoeld worden met Buckeye () nieuws.
Ik heb het gehad met zowel Ohio State als Michigan, dus ik hoop eigenlijk dat de Badgers er met de Big 10 titel vandoor gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Ohio State wordt toch pas als #3 genoemd in de Big10, na Michigan en Wisconsin, dus hopelijk gaan ze wat verliezen, heb het wel even gehad met de Buckeyes
Wisconsin heb ik ook wel snel mee gehad verwacht ik, geen ervaren QB, dus waarschijnlijk a lot of hand offs naar Hill...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:16 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met zowel Ohio State als Michigan, dus ik hoop eigenlijk dat de Badgers er met de Big 10 titel vandoor gaan.
3 yards and a cloud of dust. Dat is Big 10 footballquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Wisconsin heb ik ook wel snel mee gehad verwacht ik, geen ervaren QB, dus waarschijnlijk a lot of hand offs naar Hill...![]()
Zijn er nog andere manieren om die wedstrijd te bekijken, anders dan via Streamtvnow, Sopcast of (later) torrents?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:54 schreef Guard het volgende:
Heb overigens wel zin in het begin van het seizoen, vanaf donderdag al College Football
En zaterdag Vols @ Golden Bears, meteen een lekker pot in het eerste weekend
Naar de VS verhuizenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Zijn er nog andere manieren om die wedstrijd te bekijken, anders dan via Streamtvnow, Sopcast of (later) torrents?
Vorig jaar werkte de pigskin pool op usatoday best goed....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef DaMayan het volgende:
Maaruh gaan we hier nog aan season of SB predictions doen?
Eigenlijk heb je zo'n excel sheet nodig waarin je alle games kan callen om zo tot een eind ranking te komen. Heeft iemand zoiets, of tijd teveel?![]()
Jags? Alhoewel, daar is het geen battle maar een controversy in the makingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef zjroentje het volgende:
Huard dus starting QB bij de Chiefs.
Zijn er bij andere teams nog QB 'battles'?
Raiders: Culpepper v McCown. Bij Cleveland zijn ze er ook nog niet helemaal uit, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef zjroentje het volgende:
Huard dus starting QB bij de Chiefs.
Zijn er bij andere teams nog QB 'battles'?
Nou,het begint met N en eindigt op Dame of nog erger:die school met die malloot verkleed als Indiaan op zijn ezel(aka de Seminoles)....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:16 schreef popolon het volgende:
Donder op met je Texas zeg. Hoe fout kan 't worden.
Tja dat is ook niet meer spannend, Culpepper en Frye krijgen de starting job, om later in het seizoen te worden vervangen door een first round pick.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Raiders: Culpepper v McCown. Bij Cleveland zijn ze er ook nog niet helemaal uit, geloof ik.
T was niet slecht, maar ja garbagetime, bijna alleen underneath routes tegen inderdaad een 3rd string defense.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Quinn heeft anders niet slecht gespeeld... tegen 3rd stringers misschien, maar hij speelde toen volgens ij ook niet meer met de #1 offense.
Maar ja... het zijn de Browns...
En daar mag ik vanaf nu elke week naar kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Maar ja... het zijn de Browns...
Tjsa, het kan niet altijd feest zijn!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En daar mag ik vanaf nu elke week naar kijken![]()
Ach, de Vikings gaan ook geen potten breken dit jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Tjsa, het kan niet altijd feest zijn!
I feel your pain.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En daar mag ik vanaf nu elke week naar kijken![]()
wel dus zaterdag Western Kentucky - Florida, dus daar 1 per week kijken (gratis!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Naar de VS verhuizen![]()
Ik zou het niet weten, misschien dat Yahoo nog één SEC wedstrijd per week uitzendt.
http://sports.yahoo.com/top/collegebroadcast/teams/jps
Er staat nu nog niets...
Patriots rule!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef ScienceFriction het volgende:
I feel no one's painGo Patriots!!!!
Thanks Guard!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
wel dus zaterdag Western Kentucky - Florida, dus daar 1 per week kijken (gratis!!!!!)
Vikings-Cardinalsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Mijn SB voorspelling: Browns vs Texans!!!!!
Lions gaan de playoffs wel halen.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef Luuksor het volgende:
"The Jets cut WR Juan Wong and decided to keep WR Wallace Wright.
Wong made a final plea to remain on the team and told head coach Mangini that he would give 200% effort if he could remain. Mangini replied that two Wongs don't make a Wright."
Dat is een oud landgenoot......zijn voorouders zijn ooit in de VS terechtgekomen en hebben hun roots in Lekkerkerk...vandaar de naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef zjroentje het volgende:
http://www.chargers.com/team/roster/cory-lekkerkerker.htm
Ook eentje voor het name team. (En die kop)
Cory (en Brad), al vanaf de creatie van het "FOK! all name NFL team" startersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef zjroentje het volgende:
http://www.chargers.com/team/roster/cory-lekkerkerker.htm
Ook eentje voor het name team. (En die kop)
Giants - Jetsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Mijn SB voorspelling:
Chargers-Eagles.
Nou ik heb dus 'n manier gevonden.Volg de instructies op: http://85.92.128.155/~myp2p/forum/viewtopic.php?id=17156quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Zijn er nog andere manieren om die wedstrijd te bekijken, anders dan via Streamtvnow, Sopcast of (later) torrents?
Nee niks, jij blijft de Vikes supporteren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:59 schreef Plastic_Power het volgende:
Browns 12-0 voor tegen de Bears![]()
Zeker, maar die zijn hier niet op TVquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee niks, jij blijft de Vikes supporteren.
Een NFC en een AFC team is acceptabel, vind ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:04 schreef popolon het volgende:
Oh ja.
Ach dat Steelers is er bij mij ook ingetrapt door 'the wife'.
Dus vooruit, twee teams mag.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:07 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Een NFC en een AFC team is acceptabel, vind ik![]()
Van de Steelers ga je meer plezier hebben dan ik van de Browns![]()
Klein mannetje toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef Plastic_Power het volgende:
Die Garrett Wolfe (Bears) is trouwens een leuke RB. Indrukwekkender dan Cedric Jones![]()
Ik zie nergens een sign up voor een free accountquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:45 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Nou ik heb dus 'n manier gevonden.Volg de instructies op: http://85.92.128.155/~myp2p/forum/viewtopic.php?id=17156
Ik heb het ook gedaan(een straatnaam en bijpassende zipcode uit de US opgezocht op internet) en heb me ingeschreven bij Verizon.Daarna naar de website van ESPN360 gegaan,ingelogd en voilà,ik zit nu Rutgers-Buffalo te kijken!!!![]()
Ja, klopt. Van Northern Illinois, geloof ik.quote:
Bedoelde er niks mee hoor. Maar zo dacht ik hem te herinneren: als een kleine, handige en wendbare speler.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:32 schreef DaMayan het volgende:
Yup is wel erg klein, maargoed dat zijn oa. Dunn en Jones-Drew ook.
Check: http://nl.youtube.com/watch?v=U_N4jeoGz2M
quote:Jacksonville to cut ties with Leftwich
Jags to release or trade incumbent QB, start Garrard
In a stunning move nine days before the start of the NFL season, the Jacksonville Jaguars have decided to release or trade incumbent starting quarterback Byron Leftwich.
The team has scheduled a 5:30 p.m. announcement today to say it is severing ties with Leftwich.
Jacksonville, which passed on selecting Notre Dame quarterback Brady Quinn in the 2007 draft to the consternation of many fans, will start veteran David Garrard when it opens the season against Jacksonville Sept. 9.
The move was prompted by Leftwich's poor play in the preseason, and, one club source said, the thought that he was lackadaisical and placed little importance in how he practiced or played this summer once coach Jack Del Rio named him the starting quarterback in the offseason. Particularly disturbing was his play in an exhibition game at Green Bay two weeks ago, the source said. For the summer, Leftwich completed 19 of 38 passes.
The move will shave Leftwich's $5.6-million salary off the Jacksonville books and put the disappointing quarterback in limbo. This was a contract year for him, and he got into great shape to prove he could be one of the top quarterbacks in the league.
It's not known how many teams would be interested in acquiring Leftwich, because the move comes as such a shock. But Kansas City and coach Herman Edwards would surely be intrigued. The Chiefs have grown wary of placing their quarterbacking future in the hands of second-year passer Brodie Croyle, who has had a poor camp this summer.
Valt me toch van hem tegen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:49 schreef Boe-man het volgende:
Rodney harrison gepakt op groeihormonen. 4 games bannend
http://sportsillustrated.(...)rrison.ap/index.html
quote:"My purpose was never to gain a competitive edge," he said Friday night. "Rather, my use was solely for the purpose of accelerating the healing process of injuries I sustained while playing football.
Ja, ik vind het ook een beetje een zwak argument... Maar ik zie em wel weer graag terugquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef Guard het volgende:
[..]nee dan heb je geen competitive edge tov anderen die van een blessure terugkomen en dat "au naturel" doen....
![]()
Het is niet eerlijk, maar ik begrijp wel waarom hij het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef Guard het volgende:
[..]nee dan heb je geen competitive edge tov anderen die van een blessure terugkomen en dat "au naturel" doen....
![]()
Idd zeg, gaat echt helemaal nergens over dit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Bendoverp het volgende:
Toch vind ik een schorsing van 4 weken een lachertje.
Gewoon bij My Account je gegevens invoeren(dus die straat en zipcode uit de US)...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zie nergens een sign up voor een free account![]()
Ik begrijp het niet, tis een banned substance, gewoon dom dus....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk, maar ik begrijp wel waarom hij het gedaan heeft.
Toch vind ik een schorsing van 4 weken een lachertje.
Michigan stond zelfs 2x voor!quote:
[NCAA] American football - college season 2007-2008 #1quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef popolon het volgende:
we moeten gewoon een apart topic voor College hebben.
Ik heb op vrijdag vrijquote:Op maandag 3 september 2007 21:46 schreef popolon het volgende:
Fijne openener op donderdag toch wel.
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag vrijniet geheel toevallig overigens
![]()
Zondagavond 22:15: Buccaneers @ Seahawksquote:Op woensdag 5 september 2007 18:38 schreef Terreros85 het volgende:
Mijn seizoen begint zondagavond: Chargers - Bears![]()
Vraag Hubert maar!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Kan iemand mij de regels van de NFL even uitleggen?
Monday Night Cardinals @ 49ers 04.00quote:Op woensdag 5 september 2007 19:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Zondagavond 22:15: Buccaneers @ Seahawks
Pfff, ik ben al bijna een week bezig met de implementatie van een nieuw computersyteem op mijn werk....heel druk. Ik had al dagen geen NFL.COM meer gezienquote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag vrijniet geheel toevallig overigens
![]()
LOL ben al een tijdje bezig met een migratie, maar zoals een goed projectleider betaamd heb ik veel gedelegeerd en dus geen probleem dat ik vrijdag vrij ben...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:16 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Pfff, ik ben al bijna een week bezig met de implementatie van een nieuw computersyteem op mijn werk....heel druk. Ik had al dagen geen NFL.COM meer gezien![]()
De tegenprestatie: ik ben vrijdag (geheel niet toevallig) vrij.....![]()
![]()
![]()
![]()
Nog maar 1 nachtje slapen, oftewel zoals in de topic 'Bring it on' !
Alleen week 1, de rest van het schedule, maar 1 per maandag.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef zjroentje het volgende:
Dit jaar 2 wedstrijden op maandag avond?
En hoe zit dat dan met de late playoff games begin volgend jaar?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb overigens ook nog genoeg verlofuren om iedere maandag tot het einde van het jaar in ieder geval 's ochtends vrij te hebben.SNF
![]()
Nieuw jaar, volle verlofkaartquote:Op woensdag 5 september 2007 23:31 schreef Maleficium het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de late playoff games begin volgend jaar?![]()
Vorig jaar hadden ze Fred Thomas die regelmatig geroosterd werd en daarmee haalden ze de NFC Ch'ship game.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:05 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat je een wedstrijd tegen de huidige SB champs in hun eigen huis als graadmeter kan nemen ervoor, al waren ze wel slecht maar dat kwam vooral door David die 3x geburned is
Ben het hier wel mee eens.Heb de game opgenomen en net ff gekeken.10-10 bij rust leek 't nog alle kanten op te kunnen gaan,maar 3rd en 4th quarter the Colts were being the Colts.Als je dan nog die strip van David op Wayne weghaalt( die vorig jaar slechts 1 fumble had) was t offensief niet veel voor de Saints.En die drive die resulteerde in die turnover was tot dat moment gewoon typisch Colts,dus niks aan de hand eigenlijk.Meer een fluke.Word een mooie strijd met de Patriots.Saints zitten in een zwakkere divisie dus zijn nog niet kansloos.Respect voor de Colts btw.Zoveel mensen uit je defensie missen en dan toch presteren.Knap.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:03 schreef kidkash19 het volgende:
Dat kwam niet door hun D....hun Offense scoorde gewoon meer en was moeilijk te stoppen, Colts stoppen Bush en laten korte passes en dumpoffs toe en de Saints scoren niet eens een Off TD, stop hun offense (wat te doen is met een snelle, gedisciplineerde defense) en je komt al ver want hun D is niet om over naar huis te schrijven. Het verassingselement van vorig jaar is weg bij de Saints, teams hebben gametapes van ze. Ze weten nu wat Brees kan, Bush is geen onbekende speler meer, Colston is bekend van wat hij kan (al moet ik dat nog steeds zien wat hij ECHT kan) en de rest vd offense op misschien de TE na is niet echt gevaarlijk (al KAN Deuce nog wel eens wat doen)
Zoals ik zei ....1 wedstrijd maakt nog geen seizoen....zeker niet tegen Manning maar de D zag er niet al te best uit over het algemeen.
Als Manning de beste QB ooit wil zijn dan zal hij toch echt nog wel wat meer championships moeten winnen natuurlijk. Stats zijn leuk, maar deden ook niet zoveel voor Marinoquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:43 schreef kidkash19 het volgende:
Als het tegen een ander team dan de Colts was had ik er wel conclusies aan verbonden, maar het blijft Manning en tegen de tijd dat hij stopt is hij hoogstwaarschijnlijk de beste QB ooit.
Dan zijn wij eigenlijk soort van Rivalen...Buccaneers fan hier
al moet ik zeggen dat ik aardig fan ben van Steve Smith (vooral 2 jaar geleden man wat een seizoen had hij toen)
Digitale tv .. nasnquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraagje:
volgen jullie live of downloaden jullie gehele wedstijden of lezen alleen samenvatting ofzo?
Ik kijk via www.streamtvnow.tv .quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraagje:
volgen jullie live of downloaden jullie gehele wedstijden of lezen alleen samenvatting ofzo?
thanksquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Ik kijk via www.streamtvnow.tv .
Hoe is de kwaliteit daarvan? Heb je een screen als voorbeeld?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Ik kijk via www.streamtvnow.tv .
Dit is wat ik erover kan vinden:quote:Op zondag 9 september 2007 16:39 schreef Terreros85 het volgende:
Gameday![]()
Erg raar dat Jamarcus Russel nog steeds niet getekend heeft. Die graaft zijn eigen graf op deze manier. Kunnen de Raiders zijn rechten trouwens verliezen?
http://www.latimes.com/sp(...)-headlines-pe-sportsquote:If the Raiders and Russell were unable to come to terms, he could ultimately sit out the season and re-enter the 2008 draft to be selected by another team. That's an unlikely scenario but not impossible. The Raiders could not trade Russell's rights, even if they wanted to, until the league year has ended, which is at the beginning of March.
quote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef Guard het volgende:
Grappig ESPN sunday NFL countdown... dus nu al vanaf 17.00 op zondag NFL...
Jarrett is inactive vandaag, omdat hij niet kan brengen wat er van hem verwacht wordt. Laatst ook al Shelton gecut (second round pick in 2005), dus de laatste tijd niet echt goed management wat betreft de offensive draft picks in Carolina.quote:Op zondag 9 september 2007 18:18 schreef DaMayan het volgende:
En of Delhomme en Carolina weer gaan prutsen of goed gaan spelen.
Sophomore slump en Madden curse... forget itquote:Op zondag 9 september 2007 18:38 schreef LeChiffre04 het volgende:
Ik denk dat de titans ook nog wel interssant zijn om te zien. ik weet nog niet wat ik van young moet verwachten dit jaar. ik verwacht dat hij dit jaar zal teleurstellen. ben benieuwd
Aloha Ohiooooooooquote:
Begin van het seizoen is per definitie al geweldig.quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef popolon het volgende:
Leuke scores zo snel allemaal al. Geweldig begin van het seizoen.
Tja da's ook weer zo.quote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Begin van het seizoen is per definitie al geweldig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |