abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52602884
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
Vick dit, Vick dat, ik word er niet goed van.

Toch jammer dat 't zo'n drol is, 't was wel een van de meer spectaculaire spelers.
Zo heel spectaculair vond ik em eigenlijk niet... statistisch gezien waren z'n runs ook niet echt geweldig... Ik bedoel dan het aantal lange runs etc... en het aantal sacks met losing yards door z'n geren was ook dramatisch.

Om nog maar te zwijgen over z'n passing skills.

Ik zie liever Ladainian Tomlinson aan het werk, of Rerggie Bush, of Peyton Manning, of Carson Palmer als je spectaculaire dingen wilt zien...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:48:00 #92
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52606538
Dat mag je vinden, voor een QB vond ik hem lekker ontraditioneel met z'n rushes en vage moves.

Effectief? Niet altijd maar dat hoeft ook niet om 't leuk te maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:13:36 #93
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52607396
Ik heb bears gekeken .... Grossman was ZO slecht ! maar die defence ! WAUW ! wat een defence ! chicago bears gaan superbowl winnen ... sowieso !
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_52607894
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik heb bears gekeken .... Grossman was ZO slecht ! maar die defence ! WAUW ! wat een defence ! chicago bears gaan superbowl winnen ... sowieso !
Ik hoop het niet...
Grossman is een slechte QB, neemt slechte beslissingen maar zijn WR corps redt hem soms, soms niet.
Bears moet ik overall niets van hebben.

Van mij mag een potente offense wederom winnen. Hoe graag ik ook een goede defense zie, ik ben van mening dat een offense meer moet zijn dan een breather voor de defense.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_52609445
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik hoop het niet...
Grossman is een slechte QB, neemt slechte beslissingen maar zijn WR corps redt hem soms, soms niet.
Bears moet ik overall niets van hebben.

Van mij mag een potente offense wederom winnen. Hoe graag ik ook een goede defense zie, ik ben van mening dat een offense meer moet zijn dan een breather voor de defense.
Als je de NFC wint met je team ben je geen slechte qb. Dat is mij te makkelijk. Hij neem vaak foute beslissingen, maar vorig jaar was ook pas zijn tweede volledige seizoen.

Ik heb een zwak voor de Bears en heb dan weer nix met een team zoals de Ravens
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_52613361
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Als je de NFC wint met je team ben je geen slechte qb. Dat is mij te makkelijk. Hij neem vaak foute beslissingen, maar vorig jaar was ook pas zijn tweede volledige seizoen.

Ik heb een zwak voor de Bears en heb dan weer nix met een team zoals de Ravens
Dat je kampioen van de NFC bent maakt je ook nog geen goede QB.....
pi_52617835
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat je kampioen van de NFC bent maakt je ook nog geen goede QB.....
minder goed. Slecht klinkt zo dramatisch
pi_52618416
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:23 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

minder goed. Slecht klinkt zo dramatisch
Dat is precies wat Grossman is, in mijn ogen...
pi_52620292
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is precies wat Grossman is, in mijn ogen...
zeg dat dan
pi_52624161
Bovendien kun je wel een heel eind komen in de NFC met een nul als QB; in 2005 haalden dezelfde Bears de playoffs met een nog mindere QB dan Grossman; de onvolprezen Kyle Orton. Deze meneer startte maar liefst 14 westrijden en ondanks zijn belabberde spel haalden ze toch de playoffs.
Come get some!
-
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:49:20 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52624202
Ik denk dat Griese Grossman wel gaat vervangen zsm. Die heeft al wat leuke balletjes geworpen in de preseason.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52625543
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

zeg dat dan
dramatisch
pi_52626455
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Griese Grossman wel gaat vervangen zsm. Die heeft al wat leuke balletjes geworpen in de preseason.
Aan de andere kant verwachtte iedereen dat vorig seizoen ook al
pi_52636574
Rex Grossman is geen slechte QB, maar ook zeker geen goede. Het grootste probleem bij Grossman is zijn ongelooflijke inconsistentie! Hij wisselt een QB rating van 143.2 af met een 13.2... Goot in de ene wedtsrijd 3TD's en geen picks en 430 yrds en dan de volgende week schudt hij 4 INT's uit z'n mouw op weg naar een QB rating van 0.0...

Als team weet je gewoon niet wat je aan hem hebt met z'n gunslinger mentaliteit. Zijn grote broer is Brett favre die meomenteel net zo debiel staat te quarterbacken (alleen heeft Favre geen highlights meer)

Ultieme tegenpool van Grossman is Marc Bulger... een oase van consistentie.Vrij ondergewaardeerd (alhoewel hij nu wel mooi z'n contract heeft gekregen)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:38:39 #105
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52637010
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Als team weet je gewoon niet wat je aan hem hebt met z'n gunslinger mentaliteit. Zijn grote broer is Brett favre die meomenteel net zo debiel staat te quarterbacken (alleen heeft Favre geen highlights meer)
Die Jon Kitna zal toch ook nooit gedacht hebben ooit de beste QB in z'n conference te zijn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_52637452
Ik zat net even het TV schedule van NASN te bekijken....daar komt helemaal geen live college football meer in voor
! Wat een ontzettende sof......alleen maar nog meer MLB en Nascar waar niemand op zit te wachten....
Donder op met die kutprogramma's ik wil football zien.

[ Bericht 25% gewijzigd door Maleficium op 24-08-2007 00:05:53 ]
Come get some!
-
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 03:35:10 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52640334
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Rex Grossman is geen slechte QB, maar ook zeker geen goede. Het grootste probleem bij Grossman is zijn ongelooflijke inconsistentie! Hij wisselt een QB rating van 143.2 af met een 13.2... Goot in de ene wedtsrijd 3TD's en geen picks en 430 yrds en dan de volgende week schudt hij 4 INT's uit z'n mouw op weg naar een QB rating van 0.0...

Ultieme tegenpool van Grossman is Marc Bulger... een oase van consistentie.Vrij ondergewaardeerd (alhoewel hij nu wel mooi z'n contract heeft gekregen)
Je geeft Favre wel weinig krediet zo.

Die kerel is in de VS groter dan menig QB. En terecht.
pi_52640810
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef Maleficium het volgende:
Ik zat net even het TV schedule van NASN te bekijken....daar komt helemaal geen live college football meer in voor
! Wat een ontzettende sof......alleen maar nog meer MLB en Nascar waar niemand op zit te wachten....
Donder op met die kutprogramma's ik wil football zien.
quote:
What will we show this season?
Live or Delayed regular Season South-eastern Conference (SEC) Games from CBS (14 games from Sept to Dec)
LIVE Army vs Navy (CBS)
LIVE SEC Championship Game (CBS)
LIVE Sun Bowl and Gator Bowl (JIP) (CBS)
LIVE Cotton Bowl (FOX)
LIVE Bowl Championship Series (BCS) games Sugar, Fiesta, Orange Bowls (FOX)
LIVE BCS National Championship Game (FOX)
Zier eruit als één college game per week op NASN

En in de UK:
quote:
What will we show this season?
75+ LIVE Regular Season Games from ESPN, ABC and CBS on Saturdays
LIVE ESPN mid-week games on Thurs, Friday and Mondays
LIVE ESPN College Gameday will be shown on Saturdays from 15:00 to 17:00 BST
ESPN College Gameday Final (Highlight show -1st Air on Sunday)
ESPN College Football Live (30' and 60' Magazine show Monday through Friday)
ESPN Heisman Trophy and College Football Awards Shows
LIVE ESPN, ABC, CBS Conference Championship games from ACC, SEC and Big 12.
Bowls Games from CBS (Gator and Sun Bowls)
LIVE Bowls Games from ESPN/ABC (Up to 20 including the BSC Rose Bowl.
LIVE Bowl Championship Series games (BCS = Sugar, Fiesta, Orange) and Cotton Bowl (FOX )
LIVE BCS National Championship Game (FOX)
Maar ja daar heeft NASN geen NFL rights....
pi_52641150
quote:
Maar ja daar heeft NASN geen NFL rights....
Ok het kan altijd nog erger, maar toch....geen vetpot wat betreft college football dit jaar.
Come get some!
-
pi_52641836
mwha met de juiste sites kun je een dikke dosis College Football binnen halen
pi_52642091
De Chiefs gaan lekker in preseason zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52642368
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef zjroentje het volgende:
De Chiefs gaan lekker in preseason zeg.
Ik vrees dat het regular season al niet veel beter gaat worden....
Come get some!
-
pi_52642462
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Ik vrees dat het regular season al niet veel beter gaat worden....
QB is gewoon een probleem. Croyle is nog te onbezonnen. Let's hope dat Huard net zo'n start heeft als vorig seizoen.

En LJ terug als RB scheelt natuurlijk een slok op een borrel.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52642596
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

QB is gewoon een probleem. Croyle is nog te onbezonnen. Let's hope dat Huard net zo'n start heeft als vorig seizoen.

En LJ terug als RB scheelt natuurlijk een slok op een borrel.
LJ nog een 400+ carries seizoen?
pi_52643580
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.

Net aflevering 3 van Hard Knocks gekeken. Goddomme, wat ziet een vol Arrowhead er toch gaaf uit.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:48:30 #116
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_52648775
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:49 schreef Guard het volgende:

[..]

met nieuwe mensen in de O-line vrees ik dat het ook niet zo'n productief jaar wordt voor LJ. Will Shields, die scheelt een slok op een borrel

Ik heb nu al medelijden met de speaker van de Chiefs. Here's your quarterback, Brody Croyle . Dat krijg je je strot ook niet uit
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:10:55 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52649420
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.

Net aflevering 3 van Hard Knocks gekeken. Goddomme, wat ziet een vol Arrowhead er toch gaaf uit.
Vraagje

Waar haal jij ze vandaan? ik heb de 1e 2 afleveringen wel maar het is wel elke x zoeken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52649804
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Vraagje

Waar haal jij ze vandaan? ik heb de 1e 2 afleveringen wel maar het is wel elke x zoeken
Klik
pi_52649940
Of gewoon via torrents.to op hard knocks zoeken.
pi_52661253
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 03:35 schreef popolon het volgende:

[..]

Je geeft Favre wel weinig krediet zo.

Die kerel is in de VS groter dan menig QB. En terecht.
Weinig krediet? Het feit dat ik em noem is al genoeg. Favre in de mid 90's was een van de absoluut beste QB's ooit. En dat is waar zijn status vandaan komtSinds de playoff loss tegen de Falcons in 2002 is het erg hard bergafaards gegaan met Favre.

De laatste paar jaren is het met name Favre die z'n team geen dienst bewijst met slechte beslissingen, achterlijke interceptions (6 in één wedstrijd???????? what the fuck?) Favre is momenteel een van de slechtste startende QB's... Dat vind ik niet alleen, de statistieken bewijzen het ook. Ze hadden allang Rodgers de startende QB moeten maken... maar nee, de Lambeau faithful schreeuwden moord en brand: Het waren z'n receivers, het was de running game, de O-line was niet goed, de defense gaf teveel punten op...."

Nee, het is Favre... hij is het probleem en moet gewoon op de bank gaan zitten.

Favre is als het einde van Old Yeller... je weet gewoon dat het over is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')