Sorry?....als er geen Oline is is het hele team nergens, zonder een goede Oline ga je niet ver komen. Meeste Qbs krijgen de plays door van de Offensive coordinator (Manning volgens mij niet) + een audible die ze kunnen roepen als ze een andere defense zien. Puur technisch gezien is hij niet de enige speler die bij elke offensive play betrokken is, dat is de Center namelijk dan ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
QB voert de aanpassingen door voor de protection, verandert misschien de play, is de enige speler die bij elke offensive play betrokken is, scant de defense, etc. QB heeft de meeste verantwoordelijkheid van alle posities.
Dat de QB dus in jouw geval één van de minst betaalde spelers zou zijn is natuurlijk onzin![]()
Dat je voor een speler 100 miljoen betaald is natuurlijk ook onzin, zeker als het Vick is (130 miljoen zelfs)
Ik was niet aanwezig bij mijn draft en toen ik keek was het Michael Vick die ik gekozen hadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef kidkash19 het volgende:waarom Grossman? was er niks meer over?
Als je genoegen neemt met Koren Williamson van de Vikes, wil ik Rivers welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Doe maar een bod op Vince Young of Philip RiversGooi er minstens 1 goede WR bij (heb eigenlijk maar 1 goede startende WR) en je komt al een heel eind..
Leuk om te zien trouwens, in dit filmpje, top hits van preseason 2007, komt 'onze' Atari Bigby voorbij op 8.
Wiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met Koren Williamson van de Vikes, wil ik Rivers wel. Ik ga Chadje of Marvin ech niet opofferen
![]()
Als er geen QB is, is het team natuurlijk ook nergensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sorry?....als er geen Oline is is het hele team nergens, zonder een goede Oline ga je niet ver komen.
quote:
Sinds Steve Hutchinson hebben de big guys ook niet echt te klagen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef kidkash19 het volgende:
en toch blijf ik die verhouding scheef vinden en heb dat altijd al zo gevonden. Big guys need lovin too.
Je kan beter een HELE goede Oline hebben met een gemiddelde QB dan een HELE goede QB met een gemiddelde Oline ervoor dat bedoel ik er meer mee te zeggen.
Hij speelde vorig jaar bij de Packers en nu zit hij, geloof ik, in de bak voor een DUIquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
![]()
Troy Williamson bedoel ik. Was ff in de war met een andere receiver. Vangt die Koren nog ballen in Minnesota trouwens?
Referees hebben inderdaad toegegeven dat die afgevlagd had moeten worden. Als het schouder-schouder was geweest was het clean geweest, maar dit was duidelijk helmet-to-helmet en dat is een penalty.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die nummer 2.
En de nummer 1 is toch gewoon een foul, nietwaar?
Ja ik snap het ook niet helemaal. Denk wel dat Trotter ergens anders nog aan de bak komt trouwens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verlies voor de eagles![]()
Pass coverage was wat minder geworden en ook de run defense een stukje minder. Ik neem aan dat de Eagles anderen voor hem in de plaats hebben. De release is erg vroeg en het lijkt me een courtesy call van de Eagles om zoiets te doen. Geeft hem voldoende tijd om te gaan shoppen naar een ander team.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verlies voor de eagles![]()
Nog een "op leeftijd zijnde" LB?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kijken of de Pats een run op hem maken...
http://www.hbo.com/hardknocks/quote:
Effe checke!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.hbo.com/hardknocks/
Ook via BT te verkrijgen.
Aanrader voor de Chiefsfans, maar ook voor NFL liefhebbers.
Het leven in Camp: Dorm rooms, Rooking hazing, Scrimmages, preseason games.
Het zal meer depth zijn dan long termquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog een "op leeftijd zijnde" LB?
Hebben ze die nog niet genoeg?
Dat zal wel weer een kwestie van media overkill zijn daar in de US.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
Vick dit, Vick dat, ik word er niet goed van.
Toch jammer dat 't zo'n drol is, 't was wel een van de meer spectaculaire spelers.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden met Vick in de gevangenis voor een real life soap: "The Longest Yard"![]()
Uitstekendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden met Vick in de gevangenis voor een real life soap: "The Longest Yard"![]()
Dat was best een flauwe film.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een goede real life soap wordtquote:
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goedquote:
De remake met Vinnie Jones is beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goed![]()
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De remake met Vinnie Jones is beter.
Whehehe.quote:
Hij zat in allebei.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goed![]()
Maar die is dan weer minder dan die versie met Stalone en Pele...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De remake met Vinnie Jones is beter.
The Longest Barkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Zo heel spectaculair vond ik em eigenlijk niet... statistisch gezien waren z'n runs ook niet echt geweldig... Ik bedoel dan het aantal lange runs etc... en het aantal sacks met losing yards door z'n geren was ook dramatisch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
Vick dit, Vick dat, ik word er niet goed van.
Toch jammer dat 't zo'n drol is, 't was wel een van de meer spectaculaire spelers.
Ik hoop het niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik heb bears gekeken .... Grossman was ZO slecht ! maar die defence ! WAUW ! wat een defence ! chicago bears gaan superbowl winnen ... sowieso !
Als je de NFC wint met je team ben je geen slechte qb. Dat is mij te makkelijk. Hij neem vaak foute beslissingen, maar vorig jaar was ook pas zijn tweede volledige seizoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop het niet...
Grossman is een slechte QB, neemt slechte beslissingen maar zijn WR corps redt hem soms, soms niet.
Bears moet ik overall niets van hebben.
Van mij mag een potente offense wederom winnen. Hoe graag ik ook een goede defense zie, ik ben van mening dat een offense meer moet zijn dan een breather voor de defense.
Dat je kampioen van de NFC bent maakt je ook nog geen goede QB.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je de NFC wint met je team ben je geen slechte qb. Dat is mij te makkelijk. Hij neem vaak foute beslissingen, maar vorig jaar was ook pas zijn tweede volledige seizoen.
Ik heb een zwak voor de Bears en heb dan weer nix met een team zoals de Ravens
minder goed. Slecht klinkt zo dramatischquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat je kampioen van de NFC bent maakt je ook nog geen goede QB.....
Dat is precies wat Grossman is, in mijn ogen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
minder goed. Slecht klinkt zo dramatisch
zeg dat danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is precies wat Grossman is, in mijn ogen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |