Ja ik snap het ook niet helemaal. Denk wel dat Trotter ergens anders nog aan de bak komt trouwens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verlies voor de eagles![]()
Pass coverage was wat minder geworden en ook de run defense een stukje minder. Ik neem aan dat de Eagles anderen voor hem in de plaats hebben. De release is erg vroeg en het lijkt me een courtesy call van de Eagles om zoiets te doen. Geeft hem voldoende tijd om te gaan shoppen naar een ander team.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verlies voor de eagles![]()
Nog een "op leeftijd zijnde" LB?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kijken of de Pats een run op hem maken...
http://www.hbo.com/hardknocks/quote:
Effe checke!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.hbo.com/hardknocks/
Ook via BT te verkrijgen.
Aanrader voor de Chiefsfans, maar ook voor NFL liefhebbers.
Het leven in Camp: Dorm rooms, Rooking hazing, Scrimmages, preseason games.
Het zal meer depth zijn dan long termquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog een "op leeftijd zijnde" LB?
Hebben ze die nog niet genoeg?
Dat zal wel weer een kwestie van media overkill zijn daar in de US.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
Vick dit, Vick dat, ik word er niet goed van.
Toch jammer dat 't zo'n drol is, 't was wel een van de meer spectaculaire spelers.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden met Vick in de gevangenis voor een real life soap: "The Longest Yard"![]()
Uitstekendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden met Vick in de gevangenis voor een real life soap: "The Longest Yard"![]()
Dat was best een flauwe film.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een goede real life soap wordtquote:
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goedquote:
De remake met Vinnie Jones is beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goed![]()
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De remake met Vinnie Jones is beter.
Whehehe.quote:
Hij zat in allebei.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het origineel met Burt Reynolds in de hoofdrol is best goed![]()
Maar die is dan weer minder dan die versie met Stalone en Pele...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De remake met Vinnie Jones is beter.
The Longest Barkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef Guard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |