Op naar September!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef TimoBasso het volgende:
Close one voor de Giants
Dat zat eraan te komen....quote:Michael Vick's lawyer said Monday the NFL star will plead guilty to federal dogfighting conspiracy charges, putting the Atlanta Falcons quarterback's career in jeopardy and leaving him subject to a possible prison term.
The offense is punishable by up to five years in prison and a $250,000 fine, although federal sentencing guidelines most likely would call for less
Met jailtime wordt het moeilijk ja, verwacht dat hij direct na zijn guilty plea gecut zal worden door de Falcons.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Dat zat eraan te komen....![]()
Die zal nog heel veel moeite moeten doen om ooit nog een down te spelen in de NFL, als hij tenminste geen lifetime ban krijgt vanwege het gok-element...
Met zijn poen hoeft hij zich nooit meer ergens druk over maken.
Hij kan altijd nog In Nevada de Bad Newz Brothels openen...
Wat een sukkel zeg!![]()
Dat klinkt heel bekend.....te goed voor All-Pro en veel te slecht voor All-Madden....dat gat is veel te groot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef LeChiffre04 het volgende:
Om een sack te maken haal ik meestal mijn ROLB naar links(dat betekent dat mijn LOLB en ROLB naast elkaar staan). als de offense op dat moment een pass play speelt, is het vaak een Sack.
Draften doe ik nooit. ik gebruik al mijn draftpicks om te traden om zo de zwaktes in mijn team op te vullen.
op all-pro niveau domineer ik elk team, heb nooit meer dan 7 tot 14 punten tegen. begint op den duur te vervelen omdat het te makkelijk is. maar op all-madden niveau wordt ik dan weer altijd afgeslacht.
Volgend jaar draften de Falcons Brian Bohmquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Met jailtime wordt het moeilijk ja, verwacht dat hij direct na zijn guilty plea gecut zal worden door de Falcons.
Hooray for Harrington, team #3 in 3 years time he can stink up![]()
Dat klinkt veelbelovend voor hun seizoen dit jaar....quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Volgend jaar draften de Falcons Brian Bohm![]()
Dat kunnen ze wel afschrijven, me dunkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend voor hun seizoen dit jaar....
Ik ben wel met je eens dat het er niet best uit ziet voor de Falcs, maar zou Joey Blue Skies echt zo slecht zijn dat ze volgend jaar als eerste mogen draften? Dat zal een nek een nek race worden met wat andere teams...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel afschrijven, me dunkt.
quote:I think, speaking of Raider QBs, I was of a mind over the weekend to say absolutely, positively that the JaMarcus Russell holdout would last well into the season, and perhaps into the offseason because the two sides are at a huge impasse. I'm told Russell really doesn't want to play for the Raiders anyway -- that's the biggest open secret in the league right now. Russell was never crazy about going to Team Turmoil with that leaky line, ever-changing coaching staff and weird front office. He watched as the Raiders unemotionally dealt for Culpepper. Russell knows even if he reported tomorrow, there's a good chance this would be a redshirt year anyway.
Basically, there's little motivation for Russell to sign. And there's little motivation for the Raiders to rush to get it done either. Depending on how they'd do the contract, the Raiders would either have to put significant millions into escrow with the league to fund the guaranteed portion of the deal, or they'd have to do something like signing the kid to a five-year deal instead of the allowable league limit of six -- (which they'd never want to do, seeing that this year's a near-wash already anyway, reducing a five-year deal to four playing years).
Waarom verander je het roster niet gewoon een stuk? Wat je kunt doen is de in de 4-3 formatie een van de buitenspelers een LB zijn (kun je gewoon een speler creeren). Het enige wat je dan voor de snap hoeft te doen de D-line naar links of rechts verschuiven, waardoor de gap verdeling iets meer geba;lanceerd is. Vervolgens kun je met je D-lineman gewoon naar een outside LB positie gaan en vanaf daar vrolijk sacken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef LeChiffre04 het volgende:
Om een sack te maken haal ik meestal mijn ROLB naar links(dat betekent dat mijn LOLB en ROLB naast elkaar staan). als de offense op dat moment een pass play speelt, is het vaak een Sack.
Draften doe ik nooit. ik gebruik al mijn draftpicks om te traden om zo de zwaktes in mijn team op te vullen.
op all-pro niveau domineer ik elk team, heb nooit meer dan 7 tot 14 punten tegen. begint op den duur te vervelen omdat het te makkelijk is. maar op all-madden niveau wordt ik dan weer altijd afgeslacht.
Damn man die hele offense is om Vick gebouwd en zijn rushing abilityquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het er niet best uit ziet voor de Falcs, maar zou Joey Blue Skies echt zo slecht zijn dat ze volgend jaar als eerste mogen draften? Dat zal een nek een nek race worden met wat andere teams...
En Harringotn wel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef kidkash19 het volgende:
Joh die offense is al 4 x verandert sinds Vick er is en telkens met hetzelfde resultaat...dus ik denk dat het wel meevalt...Vick is helemaal geen goede QB
Harrington is meer een throwing QB dan Vick, maar ik moet nog zien dat hij die offense downfield krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef kidkash19 het volgende:
dat heb ik niet gezegd maar Harrington is wel meer QB dan Vick dat is...Vick bailde veel te snel omdat hij op zn snelheid en wendbaarheid kon vertrouwen en vertrouwde daar zo enorm op dat hij zn gooien verwaarloosde.
uhm...dat is toch waar een QB voor het grootste gedeelte voor betaald wordt? Als je zonodig wilt rennen moet je maar RB worden. Voorlopig zijn de meest succesvolle QBs nog altijd de QBs die gewoon lekker in de pocket blijven staan, overzicht houden en accuraat gooien. Vick heeft de Falcons geen succes geleverd maar heeft wel een bizar contract gekregen, hij is niet eens sterk verbeterd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Harrington is meer een throwing QB dan Vick, maar ik moet nog zien dat hij die offense downfield krijgt.
Vick kon dan wel te snel gaan lopen, maar als hij ging verzamelde hij doorgaans wel voldoende yards om de drive gaande te houden.
Je vergeet voor het gemak even Steve Young en John Elway?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
uhm...dat is toch waar een QB voor het grootste gedeelte voor betaald wordt? Als je zonodig wilt rennen moet je maar RB worden. Voorlopig zijn de meest succesvolle QBs nog altijd de QBs die gewoon lekker in de pocket blijven staan, overzicht houden en accuraat gooien.
Doe maar een bod op Vince Young of Philip Riversquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Grossman trouwens met drie fumbles. Dat is mijn startende qb in mijn fantasyleague![]()
Die nummer 2.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef Luuksor het volgende:
Leuk om te zien trouwens, in dit filmpje, top hits van preseason 2007, komt 'onze' Atari Bigby voorbij op 8.
QB's worden betaald om wedstrijden te winnen, imo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
uhm...dat is toch waar een QB voor het grootste gedeelte voor betaald wordt? Als je zonodig wilt rennen moet je maar RB worden. Voorlopig zijn de meest succesvolle QBs nog altijd de QBs die gewoon lekker in de pocket blijven staan, overzicht houden en accuraat gooien. Vick heeft de Falcons geen succes geleverd maar heeft wel een bizar contract gekregen, hij is niet eens sterk verbeterd.
In al zn seizoenen heeft hij niet eens een completionpercentage van boven de 60% gehaald, 1 seizoen een rating boven de 80. Dan kan je zeggen dat het ook aan zn teamgenoten ligt maar er zijn genoeg QBs die beter presteren met hetzelfde of zelfs minder materiaal (al geef ik toe dat een go-to-guy erg veel kan helpen).
Ikzelf ben nooit onder de indruk van Vick geweest simpelweg omdat het geen QB is maar een RB die ook kan gooien, ik vind hem zelfs zwaar maar dan ook zwaar overrated
De defense van de Rams, Pats, Bucs en Steelers waren anders ook niet zielig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef kidkash19 het volgende:
De laatste Superbowl winnaars na Elway:
Warner
Dilfer (Super Defense natuurlijk maar goed)
Brady
B.Johnson
Roethlisberger
Manning
1 constante wat daarin te zien is is dat het Pocket Passers zijn.
Kan me niet voorstellen dat teams als de Bears, Bucks etc een QB betalen to "air-it-out", die worden betaald om een game "te managen", do not turn the ball over, do not lose the game....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef kidkash19 het volgende:
Nee daar wordt iedereen voor betaald, Receivers worden betaald om te vangen, RB om veel yards bijelkaar te rennen enz enz en als iedereen dat goed doet dan ga je winnen.
Ben niet zo thuis in de regelementen, maar er is geen bal in de buurt. Vandaar dat ik dacht aan een foul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef kidkash19 het volgende:
nummer 1 een foul? hoezo? dat is gewoon een cleane hit (heerlijk om hem zo uit te delen trouwens en het ontvangen doet niet zoveel pijn als je zou denken)
Uiteraard zijn het met name pocket passers, dat is namelijk wat een QB in de huidige systemen hoort te doen. Je hebt de passing attack en de running attack. Een running QB kan alleen effectief zijn als zijn passing goed is. Omdat Vick's passing niet goed is, slechte beslissingingen neemt, klein is (slechts 6'0) en weinig overzicht heeft is hij geen effectieve QB geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef kidkash19 het volgende:
Die waren zeker niet zo extreem als Vick dat was en het was een heel ander tijdperk dan nu, zeker Young is een ander type, dat was wel een runner maar deed dat echt wanneer het de laatste optie was en nam die beslissing heel slim. Kijk naar de laatste Superbowl winnaars (als je dat even als graadmeter neemt voor succes aangezien dat het hoogst haalbare is) Na Elway is er geen bewegelijke QB geweest die de Superbowl heeft gewonnen. Elway heeft er nog heel lang over gedaan en dat succes kan je voor een groot deel ook wijden aan ene Terrell Davis die daar rondliep.
De laatste Superbowl winnaars na Elway:
Warner
Dilfer (Super Defense natuurlijk maar goed)
Brady
B.Johnson
Roethlisberger
Manning
1 constante wat daarin te zien is is dat het Pocket Passers zijn.
QB voert de aanpassingen door voor de protection, verandert misschien de play, is de enige speler die bij elke offensive play betrokken is, scant de defense, etc. QB heeft de meeste verantwoordelijkheid van alle posities.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:28 schreef kidkash19 het volgende:
hmmmmmmmmmm dat ben ik niet met je eens...als een RB 3x Fumbled en bal aan de tegenstander geeft is dat vaak een grote reden dat je verliest, of een WR die een aantal drops heeft in een wedstrijd kan ook de reden zijn dat je verliest, net als missed tackles of blown coverages dat zijn.
Qb wordt oa zoveel betaald omdat hij OOK het gezicht is vh hele team, als het eerlijk verdeeld zou zijn zou de Oline ongeveer de best betaalde positie zijn in een team en een QB nog 1 vd minste.
Dan mogen ze in Chicago dat nog wel eens even aan Grossman vertellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat teams als de Bears, Bucks etc een QB betalen to "air-it-out", die worden betaald om een game "te managen", do not turn the ball over, do not lose the game....
tipped passquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de regelementen, maar er is geen bal in de buurt. Vandaar dat ik dacht aan een foul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |