abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:49:20 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52624202
Ik denk dat Griese Grossman wel gaat vervangen zsm. Die heeft al wat leuke balletjes geworpen in de preseason.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52625543
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

zeg dat dan
dramatisch
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_52626455
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Griese Grossman wel gaat vervangen zsm. Die heeft al wat leuke balletjes geworpen in de preseason.
Aan de andere kant verwachtte iedereen dat vorig seizoen ook al
pi_52636574
Rex Grossman is geen slechte QB, maar ook zeker geen goede. Het grootste probleem bij Grossman is zijn ongelooflijke inconsistentie! Hij wisselt een QB rating van 143.2 af met een 13.2... Goot in de ene wedtsrijd 3TD's en geen picks en 430 yrds en dan de volgende week schudt hij 4 INT's uit z'n mouw op weg naar een QB rating van 0.0...

Als team weet je gewoon niet wat je aan hem hebt met z'n gunslinger mentaliteit. Zijn grote broer is Brett favre die meomenteel net zo debiel staat te quarterbacken (alleen heeft Favre geen highlights meer)

Ultieme tegenpool van Grossman is Marc Bulger... een oase van consistentie.Vrij ondergewaardeerd (alhoewel hij nu wel mooi z'n contract heeft gekregen)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:38:39 #105
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52637010
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Als team weet je gewoon niet wat je aan hem hebt met z'n gunslinger mentaliteit. Zijn grote broer is Brett favre die meomenteel net zo debiel staat te quarterbacken (alleen heeft Favre geen highlights meer)
Die Jon Kitna zal toch ook nooit gedacht hebben ooit de beste QB in z'n conference te zijn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_52637452
Ik zat net even het TV schedule van NASN te bekijken....daar komt helemaal geen live college football meer in voor
! Wat een ontzettende sof......alleen maar nog meer MLB en Nascar waar niemand op zit te wachten....
Donder op met die kutprogramma's ik wil football zien.

[ Bericht 25% gewijzigd door Maleficium op 24-08-2007 00:05:53 ]
Come get some!
-
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 03:35:10 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52640334
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Rex Grossman is geen slechte QB, maar ook zeker geen goede. Het grootste probleem bij Grossman is zijn ongelooflijke inconsistentie! Hij wisselt een QB rating van 143.2 af met een 13.2... Goot in de ene wedtsrijd 3TD's en geen picks en 430 yrds en dan de volgende week schudt hij 4 INT's uit z'n mouw op weg naar een QB rating van 0.0...

Ultieme tegenpool van Grossman is Marc Bulger... een oase van consistentie.Vrij ondergewaardeerd (alhoewel hij nu wel mooi z'n contract heeft gekregen)
Je geeft Favre wel weinig krediet zo.

Die kerel is in de VS groter dan menig QB. En terecht.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52640810
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef Maleficium het volgende:
Ik zat net even het TV schedule van NASN te bekijken....daar komt helemaal geen live college football meer in voor
! Wat een ontzettende sof......alleen maar nog meer MLB en Nascar waar niemand op zit te wachten....
Donder op met die kutprogramma's ik wil football zien.
quote:
What will we show this season?
Live or Delayed regular Season South-eastern Conference (SEC) Games from CBS (14 games from Sept to Dec)
LIVE Army vs Navy (CBS)
LIVE SEC Championship Game (CBS)
LIVE Sun Bowl and Gator Bowl (JIP) (CBS)
LIVE Cotton Bowl (FOX)
LIVE Bowl Championship Series (BCS) games Sugar, Fiesta, Orange Bowls (FOX)
LIVE BCS National Championship Game (FOX)
Zier eruit als één college game per week op NASN

En in de UK:
quote:
What will we show this season?
75+ LIVE Regular Season Games from ESPN, ABC and CBS on Saturdays
LIVE ESPN mid-week games on Thurs, Friday and Mondays
LIVE ESPN College Gameday will be shown on Saturdays from 15:00 to 17:00 BST
ESPN College Gameday Final (Highlight show -1st Air on Sunday)
ESPN College Football Live (30' and 60' Magazine show Monday through Friday)
ESPN Heisman Trophy and College Football Awards Shows
LIVE ESPN, ABC, CBS Conference Championship games from ACC, SEC and Big 12.
Bowls Games from CBS (Gator and Sun Bowls)
LIVE Bowls Games from ESPN/ABC (Up to 20 including the BSC Rose Bowl.
LIVE Bowl Championship Series games (BCS = Sugar, Fiesta, Orange) and Cotton Bowl (FOX )
LIVE BCS National Championship Game (FOX)
Maar ja daar heeft NASN geen NFL rights....
pi_52641150
quote:
Ok het kan altijd nog erger, maar toch....geen vetpot wat betreft college football dit jaar.
Come get some!
-
pi_52641836
mwha met de juiste sites kun je een dikke dosis College Football binnen halen
pi_52642091
De Chiefs gaan lekker in preseason zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52642368
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef zjroentje het volgende:
De Chiefs gaan lekker in preseason zeg.
Ik vrees dat het regular season al niet veel beter gaat worden....
Come get some!
-
pi_52642462
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Ik vrees dat het regular season al niet veel beter gaat worden....
QB is gewoon een probleem. Croyle is nog te onbezonnen. Let's hope dat Huard net zo'n start heeft als vorig seizoen.

En LJ terug als RB scheelt natuurlijk een slok op een borrel.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52642596
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

QB is gewoon een probleem. Croyle is nog te onbezonnen. Let's hope dat Huard net zo'n start heeft als vorig seizoen.

En LJ terug als RB scheelt natuurlijk een slok op een borrel.
LJ nog een 400+ carries seizoen?
pi_52643580
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.

Net aflevering 3 van Hard Knocks gekeken. Goddomme, wat ziet een vol Arrowhead er toch gaaf uit.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:48:30 #116
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_52648775
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:49 schreef Guard het volgende:

[..]

met nieuwe mensen in de O-line vrees ik dat het ook niet zo'n productief jaar wordt voor LJ. Will Shields, die scheelt een slok op een borrel

Ik heb nu al medelijden met de speaker van de Chiefs. Here's your quarterback, Brody Croyle . Dat krijg je je strot ook niet uit
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:10:55 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52649420
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.

Net aflevering 3 van Hard Knocks gekeken. Goddomme, wat ziet een vol Arrowhead er toch gaaf uit.
Vraagje

Waar haal jij ze vandaan? ik heb de 1e 2 afleveringen wel maar het is wel elke x zoeken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_52649804
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Vraagje

Waar haal jij ze vandaan? ik heb de 1e 2 afleveringen wel maar het is wel elke x zoeken
Klik
pi_52649940
Of gewoon via torrents.to op hard knocks zoeken.
pi_52661253
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 03:35 schreef popolon het volgende:

[..]

Je geeft Favre wel weinig krediet zo.

Die kerel is in de VS groter dan menig QB. En terecht.
Weinig krediet? Het feit dat ik em noem is al genoeg. Favre in de mid 90's was een van de absoluut beste QB's ooit. En dat is waar zijn status vandaan komtSinds de playoff loss tegen de Falcons in 2002 is het erg hard bergafaards gegaan met Favre.

De laatste paar jaren is het met name Favre die z'n team geen dienst bewijst met slechte beslissingen, achterlijke interceptions (6 in één wedstrijd???????? what the fuck?) Favre is momenteel een van de slechtste startende QB's... Dat vind ik niet alleen, de statistieken bewijzen het ook. Ze hadden allang Rodgers de startende QB moeten maken... maar nee, de Lambeau faithful schreeuwden moord en brand: Het waren z'n receivers, het was de running game, de O-line was niet goed, de defense gaf teveel punten op...."

Nee, het is Favre... hij is het probleem en moet gewoon op de bank gaan zitten.

Favre is als het einde van Old Yeller... je weet gewoon dat het over is.
pi_52661287
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 06:51 schreef Guard het volgende:

[..]

[..]

Zier eruit als één college game per week op NASN

En in de UK:
[..]

Ik zie hier dus geen enkele NFL wedstrijd... alleen de college games. Aan de ene kant wel kay, want ik ga me steeds meer interesseren voor college football... maar toch...

Sky Sports

Dan maar weer gewoon streaming media... Kun je in elk geval zelf kiezen.
pi_52665182
quote:
Former USC running back Emmanuel Moody said Friday that he has narrowed his transfer choices to Florida and North Carolina.
Beide schools zonder echte stud running back, de Gators hadden een freshman QB en hun WR's als rb afgelopen jaar, de Tarheels hebben geen ervaring in de backfield, alleen maar sophomores en freshmen
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:58:28 #123
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52665973
pffft alles word om 2 uur uitgezonden en ik heb net 3 uur hit training gehad ....

[ Bericht 72% gewijzigd door Demon_Hunter op 25-08-2007 00:12:55 ]
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_52667998
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Beide schools zonder echte stud running back, de Gators hadden een freshman QB en hun WR's als rb afgelopen jaar, de Tarheels hebben geen ervaring in de backfield, alleen maar sophomores en freshmen
USC is echt belachelijk hoeveel RB's die hebben (hoewel velen vooral potentie hebben...), Stond in de Sports Illustrated een mooi verhaal.

Ik ga overigens dit jaar vooral de Longhorns volgen. T-E-X-A-S!!!!!! Ik heb m'n Longhorns hoodie al aangeschaft
pi_52669515
Wat een drama, the Panthers get pushed around....
Tis dat Delhomme nog af en toe een mooie pass gooit vandaag, maar als het zo'n seizoen gaat worden (ik zit hier gewoon uit pure frustratie op de bank te schreeuwen: stop someone, goddamn stop someone, (leuk voor de buren om 4.00 's nachts trouwens:') )) dan ga ik liever wat meer op de 49-ers letten dit seizoen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:12:35 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52669521
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 04:10 schreef Guard het volgende:
Wat een drama, the Panthers get pushed around....
Tis dat Delhomme nog af en toe een mooie pass gooit vandaag, maar als het zo'n seizoen gaat worden (ik zit hier gewoon uit pure frustratie op de bank te schreeuwen: stop someone, goddamn stop someone, (leuk voor de buren om 4.00 's nachts trouwens:') )) dan ga ik liever wat meer op de 49-ers letten dit seizoen
Tja, als dat moet gelden, preseason games, dan worden de Lions kampioen.

Dus schreeuw nog maar even door.
pi_52669522
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik ga overigens dit jaar vooral de Longhorns volgen. T-E-X-A-S!!!!!! Ik heb m'n Longhorns hoodie al aangeschaft
Hawai'i wordt mijn dark horse van dit jaar, hopen maar dat ik een beetje van hun wedstrijden kan volgen, want WAC is niet echt een big conference, en Hawai'i ligt tijdzonetechnisch (<- 3x woordwaarde ) niet echt gunstig
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:16:59 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52669525
Donder op met je Texas zeg. Hoe fout kan 't worden.
pi_52669527
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 04:12 schreef popolon het volgende:

[..]

Tja, als dat moet gelden, preseason games, dan worden de Lions kampioen.

Dus schreeuw nog maar even door.
Ik weet niet of je iets gezien hebt tot nu van de pot NE-CAR, maar iedere Panther verdediger gets knocked back, in plaats van dat de verdediger over de aanvaller heenvalt en zo niet die cruciale extra yard opgeeft. Als je dat in preseason game 3 nog gebeurd, zal je echt niet in de eerste weken van het regular season een dominante defense zijn....
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:17:58 #130
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52669531
Ik heb alleen wat Steelers en Lions gezien.

Maar Texas kan echt niet. Don't go there.
pi_52669538
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 04:17 schreef popolon het volgende:
Ik heb alleen wat Steelers en Lions gezien.

Maar Texas kan echt niet. Don't go there.
Don't look at me, I'm always rooting for them Sooners in the battle of the Red River
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:21:07 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52669539
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 04:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Don't look at me, I'm always rooting for them Sooners in the battle of the Red River
Dan ben je welkom in The Big House.

SF niet.
pi_52669549
Goed, ik hou het voor vannacht/vanochtend voor gezien, morgen voor de laatste keer nog eens naar mijn draftrankings kijken en dan zondag de draft
pi_52673316
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 04:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Dan ben je welkom in The Big House.

SF niet.
T-E-X-A-S style!!!!!!!!

Ik heb overigens ook een Kenucky Wildcats jersey (van Woodson #3). Interessant om te kijken of de offense dit jaar genoeg is om de defense op te vangen (die was vorig jaar een van aller-allerslechtste...)
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:47:02 #135
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52676222
De Gophers worden behoorlijk laag ingeschat. In de rankings die ik gezien heb zelfs als allerslechtste in de Big 10. Ik denk eigenlijk dat ze het net iets beter gaan doen dan dat. Verder zal ik nu ik in Ohio woon wel overspoeld worden met Buckeye ( ) nieuws.
pi_52676713
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:47 schreef Plastic_Power het volgende:
De Gophers worden behoorlijk laag ingeschat. In de rankings die ik gezien heb zelfs als allerslechtste in de Big 10. Ik denk eigenlijk dat ze het net iets beter gaan doen dan dat. Verder zal ik nu ik in Ohio woon wel overspoeld worden met Buckeye ( ) nieuws.
Ohio State wordt toch pas als #3 genoemd in de Big10, na Michigan en Wisconsin, dus hopelijk gaan ze wat verliezen, heb het wel even gehad met de Buckeyes
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:16:01 #137
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52676813
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Ohio State wordt toch pas als #3 genoemd in de Big10, na Michigan en Wisconsin, dus hopelijk gaan ze wat verliezen, heb het wel even gehad met de Buckeyes
Ik heb het gehad met zowel Ohio State als Michigan, dus ik hoop eigenlijk dat de Badgers er met de Big 10 titel vandoor gaan.
pi_52676895
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:16 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Ik heb het gehad met zowel Ohio State als Michigan, dus ik hoop eigenlijk dat de Badgers er met de Big 10 titel vandoor gaan.
Wisconsin heb ik ook wel snel mee gehad verwacht ik, geen ervaren QB, dus waarschijnlijk a lot of hand offs naar Hill...
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:22:09 #139
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52676943
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Wisconsin heb ik ook wel snel mee gehad verwacht ik, geen ervaren QB, dus waarschijnlijk a lot of hand offs naar Hill...
3 yards and a cloud of dust. Dat is Big 10 football
pi_52696800
Heb overigens wel zin in het begin van het seizoen, vanaf donderdag al College Football
En zaterdag Vols @ Golden Bears, meteen een lekker pot in het eerste weekend
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:26:22 #141
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52720687
Big Blue ..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolō Canepa
pi_52724514
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:54 schreef Guard het volgende:
Heb overigens wel zin in het begin van het seizoen, vanaf donderdag al College Football
En zaterdag Vols @ Golden Bears, meteen een lekker pot in het eerste weekend
Zijn er nog andere manieren om die wedstrijd te bekijken, anders dan via Streamtvnow, Sopcast of (later) torrents?
Come get some!
-
pi_52725505
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef Maleficium het volgende:

[..]

Zijn er nog andere manieren om die wedstrijd te bekijken, anders dan via Streamtvnow, Sopcast of (later) torrents?
Naar de VS verhuizen
Ik zou het niet weten, misschien dat Yahoo nog één SEC wedstrijd per week uitzendt.
http://sports.yahoo.com/top/collegebroadcast/teams/jps

Er staat nu nog niets...
pi_52730070
Daar was ik al bang voor.....niks aan te doen helaas.
Come get some!
-
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:35:16 #145
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_52752620
Maaruh gaan we hier nog aan season of SB predictions doen?

Eigenlijk heb je zo'n excel sheet nodig waarin je alle games kan callen om zo tot een eind ranking te komen. Heeft iemand zoiets, of tijd teveel?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_52753504
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef DaMayan het volgende:
Maaruh gaan we hier nog aan season of SB predictions doen?

Eigenlijk heb je zo'n excel sheet nodig waarin je alle games kan callen om zo tot een eind ranking te komen. Heeft iemand zoiets, of tijd teveel?
Vorig jaar werkte de pigskin pool op usatoday best goed....
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:35:23 #147
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_52754249
Noriaki Kinoshita heeft zn eerste reception van het preseason bij Atlanta (overigens op een pass van Corey Bramlet). 12 yards.
pi_52755249
Huard dus starting QB bij de Chiefs.

Zijn er bij andere teams nog QB 'battles'?
pi_52755975
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef zjroentje het volgende:

Jags? Alhoewel, daar is het geen battle maar een controversy in the making
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:47:25 #150
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52756380
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef zjroentje het volgende:

Raiders: Culpepper v McCown. Bij Cleveland zijn ze er ook nog niet helemaal uit, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')