Idd zeg, gaat echt helemaal nergens over dit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Bendoverp het volgende:
Toch vind ik een schorsing van 4 weken een lachertje.
Gewoon bij My Account je gegevens invoeren(dus die straat en zipcode uit de US)...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zie nergens een sign up voor een free account![]()
Ik begrijp het niet, tis een banned substance, gewoon dom dus....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk, maar ik begrijp wel waarom hij het gedaan heeft.
Toch vind ik een schorsing van 4 weken een lachertje.
Michigan stond zelfs 2x voor!quote:
[NCAA] American football - college season 2007-2008 #1quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef popolon het volgende:
we moeten gewoon een apart topic voor College hebben.
Ik heb op vrijdag vrijquote:Op maandag 3 september 2007 21:46 schreef popolon het volgende:
Fijne openener op donderdag toch wel.
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag vrijniet geheel toevallig overigens
![]()
Zondagavond 22:15: Buccaneers @ Seahawksquote:Op woensdag 5 september 2007 18:38 schreef Terreros85 het volgende:
Mijn seizoen begint zondagavond: Chargers - Bears![]()
Vraag Hubert maar!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Kan iemand mij de regels van de NFL even uitleggen?
Monday Night Cardinals @ 49ers 04.00quote:Op woensdag 5 september 2007 19:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Zondagavond 22:15: Buccaneers @ Seahawks
Pfff, ik ben al bijna een week bezig met de implementatie van een nieuw computersyteem op mijn werk....heel druk. Ik had al dagen geen NFL.COM meer gezienquote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag vrijniet geheel toevallig overigens
![]()
LOL ben al een tijdje bezig met een migratie, maar zoals een goed projectleider betaamd heb ik veel gedelegeerd en dus geen probleem dat ik vrijdag vrij ben...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:16 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Pfff, ik ben al bijna een week bezig met de implementatie van een nieuw computersyteem op mijn werk....heel druk. Ik had al dagen geen NFL.COM meer gezien![]()
De tegenprestatie: ik ben vrijdag (geheel niet toevallig) vrij.....![]()
![]()
![]()
![]()
Nog maar 1 nachtje slapen, oftewel zoals in de topic 'Bring it on' !
Alleen week 1, de rest van het schedule, maar 1 per maandag.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef zjroentje het volgende:
Dit jaar 2 wedstrijden op maandag avond?
En hoe zit dat dan met de late playoff games begin volgend jaar?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb overigens ook nog genoeg verlofuren om iedere maandag tot het einde van het jaar in ieder geval 's ochtends vrij te hebben.SNF
![]()
Nieuw jaar, volle verlofkaartquote:Op woensdag 5 september 2007 23:31 schreef Maleficium het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de late playoff games begin volgend jaar?![]()
Vorig jaar hadden ze Fred Thomas die regelmatig geroosterd werd en daarmee haalden ze de NFC Ch'ship game.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:05 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat je een wedstrijd tegen de huidige SB champs in hun eigen huis als graadmeter kan nemen ervoor, al waren ze wel slecht maar dat kwam vooral door David die 3x geburned is
Ben het hier wel mee eens.Heb de game opgenomen en net ff gekeken.10-10 bij rust leek 't nog alle kanten op te kunnen gaan,maar 3rd en 4th quarter the Colts were being the Colts.Als je dan nog die strip van David op Wayne weghaalt( die vorig jaar slechts 1 fumble had) was t offensief niet veel voor de Saints.En die drive die resulteerde in die turnover was tot dat moment gewoon typisch Colts,dus niks aan de hand eigenlijk.Meer een fluke.Word een mooie strijd met de Patriots.Saints zitten in een zwakkere divisie dus zijn nog niet kansloos.Respect voor de Colts btw.Zoveel mensen uit je defensie missen en dan toch presteren.Knap.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:03 schreef kidkash19 het volgende:
Dat kwam niet door hun D....hun Offense scoorde gewoon meer en was moeilijk te stoppen, Colts stoppen Bush en laten korte passes en dumpoffs toe en de Saints scoren niet eens een Off TD, stop hun offense (wat te doen is met een snelle, gedisciplineerde defense) en je komt al ver want hun D is niet om over naar huis te schrijven. Het verassingselement van vorig jaar is weg bij de Saints, teams hebben gametapes van ze. Ze weten nu wat Brees kan, Bush is geen onbekende speler meer, Colston is bekend van wat hij kan (al moet ik dat nog steeds zien wat hij ECHT kan) en de rest vd offense op misschien de TE na is niet echt gevaarlijk (al KAN Deuce nog wel eens wat doen)
Zoals ik zei ....1 wedstrijd maakt nog geen seizoen....zeker niet tegen Manning maar de D zag er niet al te best uit over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |