Vorig jaar hadden ze Fred Thomas die regelmatig geroosterd werd en daarmee haalden ze de NFC Ch'ship game.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:05 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat je een wedstrijd tegen de huidige SB champs in hun eigen huis als graadmeter kan nemen ervoor, al waren ze wel slecht maar dat kwam vooral door David die 3x geburned is
Ben het hier wel mee eens.Heb de game opgenomen en net ff gekeken.10-10 bij rust leek 't nog alle kanten op te kunnen gaan,maar 3rd en 4th quarter the Colts were being the Colts.Als je dan nog die strip van David op Wayne weghaalt( die vorig jaar slechts 1 fumble had) was t offensief niet veel voor de Saints.En die drive die resulteerde in die turnover was tot dat moment gewoon typisch Colts,dus niks aan de hand eigenlijk.Meer een fluke.Word een mooie strijd met de Patriots.Saints zitten in een zwakkere divisie dus zijn nog niet kansloos.Respect voor de Colts btw.Zoveel mensen uit je defensie missen en dan toch presteren.Knap.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:03 schreef kidkash19 het volgende:
Dat kwam niet door hun D....hun Offense scoorde gewoon meer en was moeilijk te stoppen, Colts stoppen Bush en laten korte passes en dumpoffs toe en de Saints scoren niet eens een Off TD, stop hun offense (wat te doen is met een snelle, gedisciplineerde defense) en je komt al ver want hun D is niet om over naar huis te schrijven. Het verassingselement van vorig jaar is weg bij de Saints, teams hebben gametapes van ze. Ze weten nu wat Brees kan, Bush is geen onbekende speler meer, Colston is bekend van wat hij kan (al moet ik dat nog steeds zien wat hij ECHT kan) en de rest vd offense op misschien de TE na is niet echt gevaarlijk (al KAN Deuce nog wel eens wat doen)
Zoals ik zei ....1 wedstrijd maakt nog geen seizoen....zeker niet tegen Manning maar de D zag er niet al te best uit over het algemeen.
Als Manning de beste QB ooit wil zijn dan zal hij toch echt nog wel wat meer championships moeten winnen natuurlijk. Stats zijn leuk, maar deden ook niet zoveel voor Marinoquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:43 schreef kidkash19 het volgende:
Als het tegen een ander team dan de Colts was had ik er wel conclusies aan verbonden, maar het blijft Manning en tegen de tijd dat hij stopt is hij hoogstwaarschijnlijk de beste QB ooit.
Dan zijn wij eigenlijk soort van Rivalen...Buccaneers fan hier
al moet ik zeggen dat ik aardig fan ben van Steve Smith (vooral 2 jaar geleden man wat een seizoen had hij toen)
Digitale tv .. nasnquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraagje:
volgen jullie live of downloaden jullie gehele wedstijden of lezen alleen samenvatting ofzo?
Ik kijk via www.streamtvnow.tv .quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraagje:
volgen jullie live of downloaden jullie gehele wedstijden of lezen alleen samenvatting ofzo?
thanksquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Ik kijk via www.streamtvnow.tv .
Hoe is de kwaliteit daarvan? Heb je een screen als voorbeeld?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Ik kijk via www.streamtvnow.tv .
Dit is wat ik erover kan vinden:quote:Op zondag 9 september 2007 16:39 schreef Terreros85 het volgende:
Gameday![]()
Erg raar dat Jamarcus Russel nog steeds niet getekend heeft. Die graaft zijn eigen graf op deze manier. Kunnen de Raiders zijn rechten trouwens verliezen?
http://www.latimes.com/sp(...)-headlines-pe-sportsquote:If the Raiders and Russell were unable to come to terms, he could ultimately sit out the season and re-enter the 2008 draft to be selected by another team. That's an unlikely scenario but not impossible. The Raiders could not trade Russell's rights, even if they wanted to, until the league year has ended, which is at the beginning of March.
quote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef Guard het volgende:
Grappig ESPN sunday NFL countdown... dus nu al vanaf 17.00 op zondag NFL...
Jarrett is inactive vandaag, omdat hij niet kan brengen wat er van hem verwacht wordt. Laatst ook al Shelton gecut (second round pick in 2005), dus de laatste tijd niet echt goed management wat betreft de offensive draft picks in Carolina.quote:Op zondag 9 september 2007 18:18 schreef DaMayan het volgende:
En of Delhomme en Carolina weer gaan prutsen of goed gaan spelen.
Sophomore slump en Madden curse... forget itquote:Op zondag 9 september 2007 18:38 schreef LeChiffre04 het volgende:
Ik denk dat de titans ook nog wel interssant zijn om te zien. ik weet nog niet wat ik van young moet verwachten dit jaar. ik verwacht dat hij dit jaar zal teleurstellen. ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |