quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:43 schreef kidkash19 het volgende:Als het tegen een ander team dan de Colts was had ik er wel conclusies aan verbonden,
maar het blijft Manning en tegen de tijd dat hij stopt is hij hoogstwaarschijnlijk de beste QB ooit.Dan zijn wij eigenlijk soort van Rivalen
![]()
...Buccaneers fan hier
![]()
al moet ik zeggen dat ik aardig fan ben van Steve Smith (vooral 2 jaar geleden man wat een seizoen had hij toen)
Als Manning de beste QB ooit wil zijn dan zal hij toch echt nog wel wat meer championships moeten winnen natuurlijk. Stats zijn leuk, maar deden ook niet zoveel voor Marino
Over de Saints - Colts: Addai erg goed (gedeeltelijk door de manier waarop de Saints verdedigden - op de lange pass) en de Colts O-line smeet de D-line van de Saints echt in het rond
![]()
Saints offense: zeer vreemde set-up... beetje gimmick achtig. Laten ze nu maar gewoon doen wat ze het beste doen. Dit team is gericht op het outscoren van offenses. De defense is net zo slecht als vorig jaar en Jason David....
![]()
Wat gaf die wel niet op aan receptions? 7 receptions en 3 TD'of zo?
Maar als de Saints defense zo blijft spelen (toch wel de verwachting) dan hebben ze denk ik niet veel meer wins dan 10... Er zijn genoeg slechte teams in de league voor een dergelijk aantal wins.