quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
Eet Jaap nu die roos op? DA'S GEEN GROENTE....
Iemand een CAP....???
houden zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Nadia, om wie het draait, is er 80% van de tijd helemaal niet bij.
Ja dat wijf boeit het allemaal geen reet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Nadia, om wie het draait, is er 80% van de tijd helemaal niet bij.
Ik zou willen dat hij je kon horen, ik gun het je zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Giggio het volgende:
slecht script
slechte acteur
Kennix MIJN stoere HELD!!! het is tijd om DGK te gaan verlaten!!!
Het is niet meer te redden: 100% zeker weten: Kennix MIJN stoere HELD is niet meer te redden!!!
Kom maar: Ik wacht op je !!!!!!
En Dimitri met een roos in zn gezicht geslagen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Dus dennix heeft persoonlijk bezit kapotgemaakt???!!!
Dat moet je niet zeggen, Nadia wil dit allemaal niet, die wil Nixs nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ja dat wijf boeit het allemaal geen reet.
die opdracht heb IK gegevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Zou achter zover gaan dat Dimitri Dennis tot een klap moet verleiden?
Huub spoort niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef Sug4r het volgende:
Ach nu ziet Huub het dat Dennis die roos kapot heeft gemaakt omdat hij dat advies gaf, tsjonge jonge zeg wat een eigendunk heeft die gast gekregen zeg.
EXIT DENNIX!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En Dimitri met een roos in zn gezicht geslagen!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou willen dat hij je kon horen, ik gun het je zo.![]()
kon die z n handtasje niet vinden om mee te meppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef riri het volgende:
dennix heeft dimitri met de roos wel in het gezicht geslagen....
meerderheid moet ze hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Unanieme stemming of Dimitri mag blijven slapen!
ik guquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Ohhh my God!! Dimitri blijft slapen!!![]()
![]()
[afbeelding]
Je moet als je daar zit weel sterk in je schoenen staan volgens mij, want er komt een moment dat je genadeloos verbaal afgemaakt wordt. Al die mensen die daar zitten genieten daarvan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Lieke zuigen er lustig op los.
Doet me denken aan hun echo-gezuig naar Eric toe.
meerderheid van stemmen volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Unanieme stemming of Dimitri mag blijven slapen!
Mij ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Lieke zuigen er lustig op los.
Doet me denken aan hun echo-gezuig naar Eric toe.
feboquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Nadia wil met Dimitri in de masterbedroom slapen, ze gaat helemaal niks doen.
Wie probeert ze voor de gek te houden?
LOL, meerderheid van stemmen, en Dimitri mag blijven slapen.
Als ze er naast ligt kan er weer van alles gebeuren... Kan...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Oh, Nadia wil niks met Dimitri doen, ze wil Dennis!
Ze vraagt zich af of het disrespectfull is als ze naast Dimitri gaat slapen.
Is dat kind echt 22, en heeft ze ze echt allemaal op een rijtje?
Vooral uit angst zelf zondebok te worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Je moet als je daar zit weel sterk in je schoenen staan volgens mij, want er komt een moment dat je genadeloos verbaal afgemaakt wordt. Al die mensen die daar zitten genieten daarvan.
Hoe bedoel je script!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit dezelfde situatie is, achter lijkt Dennis kwijt te willen.
schijt aan die vriendinquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Iedereen op de bank voor een stemming of Dimitri (zal z'n vriendin leuk vinden) mag blijven. Is het met meerderheid?
meerderheidquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef tutjehola het volgende:
Effe belangrijk, volgens nadia is het toch meerderheid? sommige hebben het over unaniem
Natuurlijk, maar tis nog best vermakelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef Ricard0j het volgende:
Als dit niet gescript is, dan weet ik het ook niet meer hoor
Jaap stemt tegen, geloof ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef AutumnTears het volgende:
Jaap zit op Dimitrie zijn arm te krabben
Dennis de onzichtbare man, sorry maar die spoort ook niet!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Niemand spoort daar , ik vind dennis nog het meest sporen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
De argumentatie van Dennis bevalt me wel, niet dat bezitterige.
Als Nadia het graag wil, ik het okay, en meteen een goede test.
En Brian moet zijn bek dichthouden over hoe je met meisjes om moet gaan.
Die man is ziek.
Dat was me allang duidelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
De argumentatie van Dennis bevalt me wel, niet dat bezitterige.
Als Nadia het graag wil, is het okay, en meteen een goede test.
En Brian moet zijn bek dichthouden over hoe je met meisjes om moet gaan.
Die man is ziek.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:19 schreef tutjehola het volgende:
Ik ga het halen met mijn 2.00uur, ik heb alleen niet bedacht dat het een andere man zou zijn
Om haar los te weken van Dennis.quote:
Dast beseft ze niet, want het is een script ze wist dus al wat er ging gebeuren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om haar los te weken van Dennis.
Ik mag toch aannemen dat ze dat zelf ook concludeerd, uiteindelijk.
Ik heb m'n klanten voor morgenochtend al afgemailt....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:20 schreef farscapevr6 het volgende:
wat een feest, ik ben morgen vrij dus kan lekker de hele nacht kijken
redactie jullie kunnen t wel, zie je wel
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze rozenblaadjes op het bed gooien
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:23 schreef Paris_Texas het volgende:
Nadia zometeen verliefd op Dimitri, of ze weet dat als er vannacht wat gebeurd is dat ze het zich iig niet kan permitteren om weer met Dennis te gaan rotzooien, ergo: Dennis is z'n back-up kwijt.
Ongelofelijk overigens dat een meisje wat zo'n drama maakt over een paar dates wel zelf met het grootste gemak iemand anders laat logeren.
En waar raakt ze pas echt overstuur van? Haar haar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:23 schreef Paris_Texas het volgende:
Nadia zometeen verliefd op Dimitri, of ze weet dat als er vannacht wat gebeurd is dat ze het zich iig niet kan permitteren om weer met Dennis te gaan rotzooien, ergo: Dennis is z'n back-up kwijt.
Ongelofelijk overigens dat een meisje wat zo'n drama maakt over een paar dates wel zelf met het grootste gemak iemand anders laat logeren.
Nadia kan niet verliefd worden op mannen, Nadia is verliefd op aandacht, als het er een beetje uitziet, genoeg tijd inruimt voor haar, dan is het perfect.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:23 schreef Paris_Texas het volgende:
Sturing heet dat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
nix belt dat met die roos hoe vond je dat
streamlock
fout? zeker! handig? JA! zo pik je de players er feilloos tussen uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef Paris_Texas het volgende:
Wat staat zo'n witte stropdas op een zwarte outfit verschrikkelijk fout trouwens
Dat is natuurlijk ook zo. Wie bedacht eigenlijk dat Dimitri mocht blijven slapen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is onzin dat als Dennis tegen had gestemd Dimitri niet had mogen blijven slapen want Hupert stemde alleen maar tegen omdat Dennis het niet deed
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerdquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
streamlock
Ja, het zou bijvoorbeeld absoluut niet zo k unnen zijn dat ie even belt om te vragen of 'dat met die roos' over de grens was. Neeee, dit is weer dat oh zo belangrijke bewijs dat we met z'n allen iets neps volgen máár dat geeft niks want we wéten het tenminstequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef wie.. het volgende:
Volgens mij vroeg dennis door de telefoon of het srcipt volgens schema liep..
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef Dark het volgende:
Dennis belt met de redactie en vraagt - Zeg, met die roos, hoe vond je dat???????????
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerd
ja, dat hebben we al zo vaak gehoord....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
Jammere is alleen dat Nadia toch niks gaat uitvoeren met Dimitri.
of meteen een bange actie dat ie gestraft kan worden voor t slaan met die roos en t kapot maken ervanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerd
Dat dacht ik ook in het begin iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.
Ik wil godverdomme me geld terug.
Prutsersquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
Dennix vraagt via de telefoon: Hoooooiii met Dennix, ik had nog even een vraagje.... Heeee dat met die roos, hoe eh hoe vond je dat?
Streamlock
geeft niks hoor als je daar nu pas achterkomt...wij waren al veel eerder wakker...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.
Ik wil godverdomme me geld terug.
Klopt het is duidelijk waar haar prioriteiten liggen. Looks, money and attention.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia kan niet verliefd worden op mannen, Nadia is verliefd op aandacht, als het er een beetje uitziet, genoeg tijd inruimt voor haar, dan is het perfect.
Vind het een puike zet, iedereen wil dat hij para wordt maaar hij houdt zich rustig, fantastisch niet achter hem gezocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef riri het volgende:
wat een looser die dennix.....onvoorstelbaar
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
streamlock
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
of meteen een bange actie dat ie gestraft kan worden voor t slaan met die roos en t kapot maken ervan![]()
Zal ongetwijfeld ideetje vd Febo zijn geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Wie bedacht eigenlijk dat Dimitri mocht blijven slapen?
Ik weet het al wel langer, maar als je het zo ziet lijkt het allemaal echt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
geeft niks hoor als je daar nu pas achterkomt...wij waren al veel eerder wakker...![]()
Ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
geeft niks hoor als je daar nu pas achterkomt...wij waren al veel eerder wakker...![]()
Ja dat begreep ik niet helemaal. Ging het om een meerderheidsstemming Geefmegeentjoerie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is onzin dat als Dennis tegen had gestemd Dimitri niet had mogen blijven slapen want Hupert stemde alleen maar tegen omdat Dennis het niet deed
Het klonk echt als: Hooooooi heb ik het goed gedaan? Was dit een beetje de bedoeling?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan
Zie mijn onderschrift..die staat er al maanden....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ik weet het al wel langer, maar als je het zo ziet lijkt het allemaal echt.
Ja meerderheid van stemmenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik niet helemaal. Ging het om een meerderheidsstemming Geefmegeentjoerie?
Dit wordt een duur nachtje voor Nadia...slapen met de butlerquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia kan niet verliefd worden op mannen, Nadia is verliefd op aandacht, als het er een beetje uitziet, genoeg tijd inruimt voor haar, dan is het perfect.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik niet helemaal. Ging het om een meerderheidsstemming Geefmegeentjoerie?
Zo ver ik het bekeken heb heeft Naad het zelf bedacht. Alleen Dennis is naar achter geweest na de streamlock en belde net of zijn 'roos-actie' bij achter in de smaak was gevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld ideetje vd Febo zijn geweest
Ben jij soms vergeten dan Dennis een date met een aantal vrouwen is aangegaan terwijl hij Nadia had?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb de avond niet meegemaakt, dus ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan, maar het lijkt mij een beetje onzin dat dit een test is naar Dennis en dat Dennis gezakt is.
Welke hoer stapt er nou bij een ander in bed![]()
Ze gaat haar gang maar, en niet terugkomen!
Elke hoer, wil ze te vreten hebben aan tot het eind van de maandquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb de avond niet meegemaakt, dus ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan, maar het lijkt mij een beetje onzin dat dit een test is naar Dennis en dat Dennis gezakt is.
Welke hoer stapt er nou bij een ander in bed![]()
Ze gaat haar gang maar, en niet terugkomen!
Oke, bedankt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja meerderheid van stemmen
Nadia stelde het logeerpartijtje zelf voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef ELdudeness het volgende:
En over Nadia wordt niet gesproken, zij had toch kunnen weigeren. We leven in 2007 mensen, van de vrouw kan ook wat uit komen.
Juist. Men is veel te gebrand hier op het vinden van mogelijk script. Onzin natuurlijk, hij belde waarschijnlijk of ie te ver was gegaan of iets dergelijks.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
ze willen gewoon dat hij meer aktie onderneemt. Dat vind ik wel logisch. Denk niet dat het gescript is. Misschien heeft hij om toestemming gevraagd ofzo.
Omdat je niet, als je je hele leven al een watje bent, ineens een vent kunt worden omdat je op tv bent.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
Waarom toont die Dennix zich niet eens man en schopt hij die slet gewoon aan de kant? Wat een loser.
Ja denk dat dit inderdaad een ideetje van de febo is. Nou als ik moest kiezen tussen Dennis of Dimitri kies ik toch voor de laatste.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus duidelijk wat de redactie wil.
Heb je gehoor hoe hij het vroeg? Dat was puur zoeken naar bevestiging, heb ik het goed gedaan. Er zat geen angst oid bij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist. Men is veel te gebrand hier op het vinden van mogelijk script. Onzin natuurlijk, hij belde waarschijnlijk of ie te ver was gegaan of iets dergelijks.
Heb ik net ook al gezegd maar neeee, dat is 't natuurlijk niet. Mensen gaan nu piepen 'ik stop met kijken' of 'jaa, sterker nog, dit wás bewijs dat het script is hoor'. Lekker op tijd, natuurlijk krijgen die mensen instructies, maar ik geloof er geen zak van dat er tegen Dennis is gezegd: Smijt anders ff lekker die Roos in Dimitri's hoofd, hij vroeg gewoon of ie daarmee de grens over was gegaan o.i.d.
Nou, dat vind ik niet schokkend.
Dat zal het zijn ja. Het is gewoon niet om aan te zien, typisch gevoel van plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat je niet, als je je hele leven al een watje bent, ineens een vent kunt worden omdat je op tv bent.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.
Onbegrijpelijk dat zo`n sadistisch mannetje zo`n sms-aanhang heeft.![]()
Huub is een wolf in schaaps kleren, maar weinig mensen weten daar doorheen te prikken. Zijn vacht is dikquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.
Ja, hij de JR van de Kooi. Ik begrijp er ook werkelijk niets van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
En het is nog steeds zijn vriendquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
precies, zn vriendquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef ELdudeness het volgende:
Omg Nadia wat een hoer. Dennis heeft zich sterk gehouden vanavond.!
Ik snap dennis en Nadia allang niet meer, maar erger nog ik snap mezelf ook niet meer, dat ik hier nog naar *kijk*quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia zit te lachen maar kan wel janken....
snap jij het nog?
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Lijkt me nu sterk dat Dimitri blijft ... Nadia wordt gedwongen te kiezen door bij nix te slapen...
Ja en de andere neuken om in het huis te blijvenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef ELdudeness het volgende:
Als lieke haar tering bek zou houden zou ik dat zeker wel appricieren.
Als iemand nu haar bek moet houden dan is zij het wel.
Ze heeft zich het huis in geneukt man.
Denk het wel en hij is wederom gezakt, want hij doet weer nisk en laat alles zijn gangetje gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou dit script van Dennix een soort 'blijf-of-vertrek'-examen van de redactie zijn geweest ?
Volgens mij ben jij aan vakantie toe....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap dennis en Nadia allang niet meer, maar erger nog ik snap mezelf ook niet meer, dat ik hier nog naar *kijk*![]()
Zou hetquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan vakantie toe....![]()
Als ik het goed begrijp, blijft Dimitri op verzoek van Nadia slapen. Gaat Nadia bij Dimitri in bed liggen in de MB en Dennis beneden!!!!quote:
maar dat mag ook, is ook niet eeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrruuuugquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dennis staat er leuk bij.....
Als ze wat doet ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
ooooo, D: als je dat doet is het over.![]()
![]()
N:Ja maar ik heb Dimitri toch, daar heb ik dat ding niet voor nodig". Misschien is Nadia dan toch al akkoord met het ontslag van Dennisquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dennis staat er leuk bij.....
dat zei hij niet....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
ooooo, D: als je dat doet is het over.![]()
![]()
Zal Dimitri leuk vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met Dennis gaat 'slapen' vannacht.
Oh je heb al veranderd. Ze gaat toch met Dimitri in bed slapen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met Dinmitri gaat 'slapen' vannacht.
Ik neem aan dat de andere bewoners staan te trappelen om Dennis en Nadia uit elkaar te krijgen zodat er één weggestemd kan worden donderdag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:44 schreef ELdudeness het volgende:
Alles wordt op dennis geplaats nu , en de rol van andere wordt totaal vergeten.
Kunnen die mensen nou niet normaal nadenken daar.
Natuurlijk, ze gaan daten. Ze slapen lekker bij elkaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh je heb al veranderd. Ze gaat toch met Dimitri in bed slapen ?
Owja je hebt geen streams....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
petraa, get yourself streams babequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja daarom neit van die korte dingen, maar duidelijk uitleg gaarnequote:
Als die het doet is ieen held en krijgt ie misschien wel een eigen topic op Fok....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef tutjehola het volgende:
kan er niet iemand een polletje maken? doet ie t of doet ie t niet?
Nadia gaat Dimitri neuken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja daarom neit van die korte dingen, maar duidelijk uitleg gaarne![]()
Dimitri heeft 'het' al gedaan, ongeacht wat er verder nog gebeurt. Hij heeft de punten al binnen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef tutjehola het volgende:
kan er niet iemand een polletje maken? doet ie t of doet ie t niet?
Ja precies, dit alles is tegen Dennis gericht. Ongeacht wat hij nu doet oof zegt, ze zullen hem blijven pakken op alle kleine dingetejs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Onbegrijpelijk, die verwijten aan Dennis dat hij voor heeft gestemd.
Als hij tegen zou hebben gestemd hadden ze hem dat evenhard verweten.
Erg flauw, allemaal.
Dat zei Dennis ook al. Maar of dat flauw is. Idee van Nadia hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Erg flauw, allemaal.
Eerlijk is eerlijk, eigenlijk heb je gelijk, maar voor dit programma vind ik het mogen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Erg flauw, allemaal.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nadia gaat Dimitri neuken...
Dennis doet niks...
genoeg zo?
Het gaat erom dat nix niet de beslissing nam die Nadia van hem verwachtte... nix durfde niet echt stelling te nemen en legde de keuze bij Nadia neer. Vreemd dat Nadia het gaat doen dat wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Erg flauw, allemaal.
Toch leuke streams vanavond, Sturing of geen sturing.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
Dimitri: Ik ga even naar mijn vrouwtje toe.....
Als je opschiet kun je misschien nog naast hem slapen... er is nog een plaatsje naast hem vrij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Giggio het volgende:
ik kan niet langer aanzien en horen hoe Kennix MIJN stoere HELD wordt afgemaakt
truste.... moet morgen fit zijn en een eind fietsen naar Eemnes om Kennix MIJN stoere HELD afte halen.....
trust
Ik denk dat we al naar de nieuwe bewoner Dimitri kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch leuke streams vanavond, Sturing of geen sturing.![]()
Het is ook puur voor het programma zoals de bewoners reageren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, eigenlijk heb je gelijk, maar voor dit programma vind ik het mogen.
Walgelijke gastquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:55 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Met een grijns van oor tot oor
Lieke haalt nog even wat massageolie.
Drie in 1 olie
wishfull thinking.... haha... maar heb hier al een echte vent bij me!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je opschiet kun je misschien nog naast hem slapen... er is nog een plaatsje naast hem vrij.
Ik wil je toch een keer een compliment geven voor je mooie scherpe capsquote:
Als die naast mij zou kruipen, zou ik het ook wel een beetje warm krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uhm....Nadia zegt niets te zullen doen met Dimitri...maar ik geloof er helemaal niets van
Ik hoop het. Ze is per slot van rekening frambosensapverslaafde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uhm....Nadia zegt niets te zullen doen met Dimitri...maar ik geloof er helemaal niets van
vroeg op pad gaan, anders haalt dgk-fan je in met zijn brommertquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Giggio het volgende:
ik kan niet langer aanzien en horen hoe Kennix MIJN stoere HELD wordt afgemaakt
truste.... moet morgen fit zijn en een eind fietsen naar Eemnes om Kennix MIJN stoere HELD afte halen.....
trust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |