quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
Eet Jaap nu die roos op? DA'S GEEN GROENTE....
Iemand een CAP....???
houden zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Nadia, om wie het draait, is er 80% van de tijd helemaal niet bij.
Ja dat wijf boeit het allemaal geen reet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Nadia, om wie het draait, is er 80% van de tijd helemaal niet bij.
Ik zou willen dat hij je kon horen, ik gun het je zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Giggio het volgende:
slecht script
slechte acteur
Kennix MIJN stoere HELD!!! het is tijd om DGK te gaan verlaten!!!
Het is niet meer te redden: 100% zeker weten: Kennix MIJN stoere HELD is niet meer te redden!!!
Kom maar: Ik wacht op je !!!!!!
En Dimitri met een roos in zn gezicht geslagen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Dus dennix heeft persoonlijk bezit kapotgemaakt???!!!
Dat moet je niet zeggen, Nadia wil dit allemaal niet, die wil Nixs nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ja dat wijf boeit het allemaal geen reet.
die opdracht heb IK gegevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Zou achter zover gaan dat Dimitri Dennis tot een klap moet verleiden?
Huub spoort niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef Sug4r het volgende:
Ach nu ziet Huub het dat Dennis die roos kapot heeft gemaakt omdat hij dat advies gaf, tsjonge jonge zeg wat een eigendunk heeft die gast gekregen zeg.
EXIT DENNIX!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En Dimitri met een roos in zn gezicht geslagen!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou willen dat hij je kon horen, ik gun het je zo.![]()
kon die z n handtasje niet vinden om mee te meppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef riri het volgende:
dennix heeft dimitri met de roos wel in het gezicht geslagen....
meerderheid moet ze hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Unanieme stemming of Dimitri mag blijven slapen!
ik guquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Ohhh my God!! Dimitri blijft slapen!!![]()
![]()
[afbeelding]
Je moet als je daar zit weel sterk in je schoenen staan volgens mij, want er komt een moment dat je genadeloos verbaal afgemaakt wordt. Al die mensen die daar zitten genieten daarvan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Lieke zuigen er lustig op los.
Doet me denken aan hun echo-gezuig naar Eric toe.
meerderheid van stemmen volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Unanieme stemming of Dimitri mag blijven slapen!
Mij ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Lieke zuigen er lustig op los.
Doet me denken aan hun echo-gezuig naar Eric toe.
feboquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Nadia wil met Dimitri in de masterbedroom slapen, ze gaat helemaal niks doen.
Wie probeert ze voor de gek te houden?
LOL, meerderheid van stemmen, en Dimitri mag blijven slapen.
Als ze er naast ligt kan er weer van alles gebeuren... Kan...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Oh, Nadia wil niks met Dimitri doen, ze wil Dennis!
Ze vraagt zich af of het disrespectfull is als ze naast Dimitri gaat slapen.
Is dat kind echt 22, en heeft ze ze echt allemaal op een rijtje?
Vooral uit angst zelf zondebok te worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Je moet als je daar zit weel sterk in je schoenen staan volgens mij, want er komt een moment dat je genadeloos verbaal afgemaakt wordt. Al die mensen die daar zitten genieten daarvan.
Hoe bedoel je script!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit dezelfde situatie is, achter lijkt Dennis kwijt te willen.
schijt aan die vriendinquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Iedereen op de bank voor een stemming of Dimitri (zal z'n vriendin leuk vinden) mag blijven. Is het met meerderheid?
meerderheidquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef tutjehola het volgende:
Effe belangrijk, volgens nadia is het toch meerderheid? sommige hebben het over unaniem
Natuurlijk, maar tis nog best vermakelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef Ricard0j het volgende:
Als dit niet gescript is, dan weet ik het ook niet meer hoor
Jaap stemt tegen, geloof ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef AutumnTears het volgende:
Jaap zit op Dimitrie zijn arm te krabben
Dennis de onzichtbare man, sorry maar die spoort ook niet!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Niemand spoort daar , ik vind dennis nog het meest sporen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
De argumentatie van Dennis bevalt me wel, niet dat bezitterige.
Als Nadia het graag wil, ik het okay, en meteen een goede test.
En Brian moet zijn bek dichthouden over hoe je met meisjes om moet gaan.
Die man is ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |