Je moet als je daar zit weel sterk in je schoenen staan volgens mij, want er komt een moment dat je genadeloos verbaal afgemaakt wordt. Al die mensen die daar zitten genieten daarvan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Lieke zuigen er lustig op los.
Doet me denken aan hun echo-gezuig naar Eric toe.
meerderheid van stemmen volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Unanieme stemming of Dimitri mag blijven slapen!
Mij ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Lieke zuigen er lustig op los.
Doet me denken aan hun echo-gezuig naar Eric toe.
feboquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Nadia wil met Dimitri in de masterbedroom slapen, ze gaat helemaal niks doen.
Wie probeert ze voor de gek te houden?
LOL, meerderheid van stemmen, en Dimitri mag blijven slapen.
Als ze er naast ligt kan er weer van alles gebeuren... Kan...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Oh, Nadia wil niks met Dimitri doen, ze wil Dennis!
Ze vraagt zich af of het disrespectfull is als ze naast Dimitri gaat slapen.
Is dat kind echt 22, en heeft ze ze echt allemaal op een rijtje?
Vooral uit angst zelf zondebok te worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Je moet als je daar zit weel sterk in je schoenen staan volgens mij, want er komt een moment dat je genadeloos verbaal afgemaakt wordt. Al die mensen die daar zitten genieten daarvan.
Hoe bedoel je script!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit dezelfde situatie is, achter lijkt Dennis kwijt te willen.
schijt aan die vriendinquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Iedereen op de bank voor een stemming of Dimitri (zal z'n vriendin leuk vinden) mag blijven. Is het met meerderheid?
meerderheidquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:13 schreef tutjehola het volgende:
Effe belangrijk, volgens nadia is het toch meerderheid? sommige hebben het over unaniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |