quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
Eet Jaap nu die roos op? DA'S GEEN GROENTE....
Iemand een CAP....???
houden zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Nadia, om wie het draait, is er 80% van de tijd helemaal niet bij.
Ja dat wijf boeit het allemaal geen reet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Nadia, om wie het draait, is er 80% van de tijd helemaal niet bij.
Ik zou willen dat hij je kon horen, ik gun het je zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Giggio het volgende:
slecht script
slechte acteur
Kennix MIJN stoere HELD!!! het is tijd om DGK te gaan verlaten!!!
Het is niet meer te redden: 100% zeker weten: Kennix MIJN stoere HELD is niet meer te redden!!!
Kom maar: Ik wacht op je !!!!!!
En Dimitri met een roos in zn gezicht geslagen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Dus dennix heeft persoonlijk bezit kapotgemaakt???!!!
Dat moet je niet zeggen, Nadia wil dit allemaal niet, die wil Nixs nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ja dat wijf boeit het allemaal geen reet.
die opdracht heb IK gegevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Zou achter zover gaan dat Dimitri Dennis tot een klap moet verleiden?
Huub spoort niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef Sug4r het volgende:
Ach nu ziet Huub het dat Dennis die roos kapot heeft gemaakt omdat hij dat advies gaf, tsjonge jonge zeg wat een eigendunk heeft die gast gekregen zeg.
EXIT DENNIX!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En Dimitri met een roos in zn gezicht geslagen!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou willen dat hij je kon horen, ik gun het je zo.![]()
kon die z n handtasje niet vinden om mee te meppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef riri het volgende:
dennix heeft dimitri met de roos wel in het gezicht geslagen....
meerderheid moet ze hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Unanieme stemming of Dimitri mag blijven slapen!
ik guquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Ohhh my God!! Dimitri blijft slapen!!![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |