Ik geloof het ook, dat Jaap en/ of Nadia hem erin houden bij een stemronde.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef Clank het volgende:
Dennis: Zie je deze man.. (en wijst naar Jaap) .. die laat mij nooit gaan!!
Dennis heeft volgens mij niks onder controle..........hij weet zich geen raad, radeloos en reddeloos verloren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
En toch is Dennis een sterke speler.
En het lijkt erop dat hij die boosheid tegen Huub van de eerste weken ook aardig onder controle heeft.
Hij is er vrij laconiek onder, dat hij door 5 mensen is aangevallen.
je kan het laconiek noemen, ik noem het passief en karakterloos. Die jongen heeft geen pit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
En toch is Dennis een sterke speler.
En het lijkt erop dat hij die boosheid tegen Huub van de eerste weken ook aardig onder controle heeft.
Hij is er vrij laconiek onder, dat hij door 5 mensen is aangevallen.
Ga maar gauw. Het is je gegund hoor:quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
dit wordt een slapeloze nacht voor mij![]()
maar ik heb het er graag voor over
na vannacht zijn Kennix mijn stoere HELD en ik voor altijd samen......
ik stap zo op mijn fietsje richting Eemnes toch? waar in herensnaam ligt dat?![]()
Nee. Ik sta verbaasd dat hij dat toch echt gelooft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef HUUB4EVER. het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn als ik hem was
Niet eerlijk, kun jij alleen met hem lekker lachen om zijn goede grappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ja DUH!!!!
tak tak tak tak doe ik met iedereen die in de buurt komt van Kennix MIJN stoere HELD!!!!!
Die is helemaal idolaat van Dennis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
voor wie?
tak tak tak tak.... who the f*ck is DGK-fan ?
dank je!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga maar gauw. Het is je gegund hoor:
[afbeelding]
Komt ie ook lekker in beeld zeg, als een walrus nog geen achtergrondvulling waard.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Clank het volgende:
Jaap denkt dat het gesprek met Dennis en Dimitri de uitzending gaat halen.. en gaat er bij liggen 'zonnen'.![]()
Gewoon doorbellen kan zijn dat ie het niet meteen hoort want die slechterikken schreeuwen steeds zo in z'n oor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
dank je!
als ik dat maar redt... een eind hoor...
maar ja moet toch wat voor Kennix MIJN stoere HELD overhebben...
pfffff...... zou 2 x bellen met mijn fietsbel ook voldoende zijn??
Kennix neemt een witte roos voor mij mee.....![]()
Thxquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:54 schreef DrsH het volgende:
Nou succes voor The Nightshift en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal eens ff tak tak tak gaan doen met zgn Kennix MIJN stoere HELD!!quote:
neeuu, dit is script, het blijft netjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:57 schreef Ricard0j het volgende:
Bijna locktime?
Hij gaat confrontaties niet uit de weg, hij zoekt ze alleen ook niet aktief op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
je kan het laconiek noemen, ik noem het passief en karakterloos. Die jongen heeft geen pit.
Een tip, neem een mountainbike. Dat weggetje gezien wat voor De Gouden Kooi langs loopt? Ik probeerde het toen met m'n auto, ik was blij dat m'n schokbrekers in goede staat warenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik stap zo op mijn fietsje richting Eemnes toch? waar in herensnaam ligt dat?![]()
Na de kaart van Huub weer een ton... de vorige keer heeft ook niemand daarvoor gebeld... dus morgen een brief.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:57 schreef farscapevr6 het volgende:
jaaaaaaaaa maak die roos stuk
persoonlijk bezit, exitttttttttt
De redactie is toch meegegaan van Tien naar RTL?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef pasjesjen het volgende:
hey die roos is toch persoonlijk bezit ?
dennix exit
MIJN ROOS!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef pasjesjen het volgende:
hey die roos is toch persoonlijk bezit ?
dennix exit
In schaaktermen is dat een 'vorkje'quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Soho het volgende:
Mooi dilemma voor Dennis, als hij de roos aan Nada teruggeeft krijgt Dimitri gelijk. Als hij hem kapot maakt wordt Nada daar niet blij van en Dimitri zal dat er wel inwrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |