Graag OT blijven aubquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ken ik jou vanuit "de Williiebrordus"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je Ik ben ook helemaal verbaasd. Krijg gelijk een doodsverwensing terwijl ik die vent niet eens ken.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef Giggio het volgende:
Kennix mijn stoere HELD!!! geeft verschrikkelijke Huub de schuld van alles!!
Goed gedaan Kennix mijn stoere HELD!!! je hebt 100% gelijk!!!! echt wel!!!!
.... uhm.....
Potdorie Kennix mijn stoere HELD!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
nix heeft meer intresse in Dimitri
[afbeelding]
Dennis roept dit allemaal over zichzelf af door z'n houding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef riri het volgende:
hahahahaha.....net of dimitri iets met doen om dennix goed te laten voelen...is ie gek of zo...dimitri vindt hem gewoon een domme zak
Morgen kun je um ophalen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
Potdorie Kennix mijn stoere HELD!!!
Je bent voor mij, alleen ik kom voor het op
tak tak tak tak tak.... maak je niet kwaad en druk...
ik wacht op je bij de poort.. als ik 3 x bel met mijn fietsbel kan het uit de kast komen!!!
![]()
Jammer dat op de man spelen, ik ga met je meequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:43 schreef ericahysterica het volgende:
Het wordt mij hier wat te gezellig dus ik haak af![]()
awwwquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik wacht op je bij de poort.. als ik 3 x bel met mijn fietsbel kan het uit de kast komen!!!
![]()
Pas op voor DGK- fanquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
![]()
trek die stouterd van je mee aan z'n piemel het bed in, darling!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:43 schreef ericahysterica het volgende:
Het wordt mij hier wat te gezellig dus ik haak af![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef HUUB4EVER. het volgende:
Ben bang voor dennis dat die op de schopstoel komt..
nou toe, hij was toch niet serieusquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij is geen psycholoog. Voor de rest gewoon geen aandacht geven.
quote:
Niet samen, volgens Nadia is ie te mooi om hem voorjezelf te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
dit wordt een slapeloze nacht voor mij![]()
maar ik heb het er graag voor over
na vannacht zijn Kennix mijn stoere HELD en ik voor altijd samen......
ik stap zo op mijn fietsje richting Eemnes toch? waar in herensnaam ligt dat?![]()
Zou ik niet zo zeker van zijn als ik hem wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef Clank het volgende:
Dennis: Zie je deze man.. (en wijst naar Jaap) .. die laat mij nooit gaan!!
Ja DUH!!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Niet samen, volgens Nadia is ie te mooi om hem voorjezelf te hebben![]()
Ik heb ze tot 2.00 uur gegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef 2live het volgende:
Ben bang dat Nadia net zo standvastig is als Amanda als het op sex aankomt.
Hij probeert ook weer een momentje mee te pikken,helaas voor hem zijn een hoop zijn laffe houding zat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef HUUB4EVER. het volgende:
Jaap luistert maar even mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |