Hij was niks, is niks en wordt nooit iets.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef Vandaag... het volgende:
Echte ergerlijk om te zien hoe nix zich geen houding weet te geven en steeds nét dat doet waardoor hij nog meer voor lul staat.
Valt op hèquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
nix heeft meer intresse in Dimitri
[afbeelding]
Ken ik jou vanuit "de Williiebrordus"quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
kutpsycholoog. daar bij Heiloo zeker?![]()
Dank je Ik ben ook helemaal verbaasd. Krijg gelijk een doodsverwensing terwijl ik die vent niet eens ken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje rare tekst, niet geheel gepast in de verder vrij onschuldige woordenwisseling. tijd om met pensioen te gaan?
oja, on-topic, conducteurtje!
Kutsmiley...maar ja zo word er gepost tegenwoordigquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Doodsverwensing! Misschien zou je de policy even moeten lezen voor je verder post![]()
haha, daar werk ik wel eens. nee, ik denk niet dat we elkaar kennen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ken ik jou vanuit "de Williiebrordus"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zegt nu al voor de derde keer hetzelfde.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is verbaal sterker dan Dimitri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |