Natuurlijk is Blomst datquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij ben je altijd welkom, en niet alleen bij mij![]()
Ik krijg al kots neigingen als ik de naam van dat wij hoor. Wat was dat een verwerpelijk stuk strond zeg,quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
streamlock het ging over de brief die natasia had achter gelaten op de pc
was dus voor wilgo
ik ben al een aantal jaartjes papa van een echt onwijs lief jochiequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef maril het volgende:
[..]
een tip zeg tegen hem hoe mooi het zou zijn als jullie kinderen zouden adopteren,
hoe mooie kinderen jullie dan hebben , schijnt stimulerend te werken.
Huub had het ff kes over Nathanealquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
Streamlock
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef kissa het volgende:
Nadia heeft zin in iets lekkers: jodenkoeken.
vraagje tussendoor. Wie zei er dat Blomst niet welkom was dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk is Blomst dat![]()
Even een tussendoor vraagje, post je ook op andere fora, of alleen hier?
Hij was niks, is niks en wordt nooit iets.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef Vandaag... het volgende:
Echte ergerlijk om te zien hoe nix zich geen houding weet te geven en steeds nét dat doet waardoor hij nog meer voor lul staat.
Valt op hèquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
nix heeft meer intresse in Dimitri
[afbeelding]
Ken ik jou vanuit "de Williiebrordus"quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
kutpsycholoog. daar bij Heiloo zeker?![]()
Dank je Ik ben ook helemaal verbaasd. Krijg gelijk een doodsverwensing terwijl ik die vent niet eens ken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje rare tekst, niet geheel gepast in de verder vrij onschuldige woordenwisseling. tijd om met pensioen te gaan?
oja, on-topic, conducteurtje!
Kutsmiley...maar ja zo word er gepost tegenwoordigquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Doodsverwensing! Misschien zou je de policy even moeten lezen voor je verder post![]()
haha, daar werk ik wel eens. nee, ik denk niet dat we elkaar kennen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ken ik jou vanuit "de Williiebrordus"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zegt nu al voor de derde keer hetzelfde.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is verbaal sterker dan Dimitri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |