jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef Dark het volgende:
Dennis belt met de redactie en vraagt - Zeg, met die roos, hoe vond je dat???????????
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerd
ja, dat hebben we al zo vaak gehoord....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
Jammere is alleen dat Nadia toch niks gaat uitvoeren met Dimitri.
of meteen een bange actie dat ie gestraft kan worden voor t slaan met die roos en t kapot maken ervanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerd
Dat dacht ik ook in het begin iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.
Ik wil godverdomme me geld terug.
Prutsersquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
Dennix vraagt via de telefoon: Hoooooiii met Dennix, ik had nog even een vraagje.... Heeee dat met die roos, hoe eh hoe vond je dat?
Streamlock
geeft niks hoor als je daar nu pas achterkomt...wij waren al veel eerder wakker...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.
Ik wil godverdomme me geld terug.
Klopt het is duidelijk waar haar prioriteiten liggen. Looks, money and attention.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia kan niet verliefd worden op mannen, Nadia is verliefd op aandacht, als het er een beetje uitziet, genoeg tijd inruimt voor haar, dan is het perfect.
Vind het een puike zet, iedereen wil dat hij para wordt maaar hij houdt zich rustig, fantastisch niet achter hem gezocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef riri het volgende:
wat een looser die dennix.....onvoorstelbaar
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
nix belt dat met die roos hoe vond je dat
streamlock
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
of meteen een bange actie dat ie gestraft kan worden voor t slaan met die roos en t kapot maken ervan![]()
Zal ongetwijfeld ideetje vd Febo zijn geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Wie bedacht eigenlijk dat Dimitri mocht blijven slapen?
Ik weet het al wel langer, maar als je het zo ziet lijkt het allemaal echt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
geeft niks hoor als je daar nu pas achterkomt...wij waren al veel eerder wakker...![]()
Ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
geeft niks hoor als je daar nu pas achterkomt...wij waren al veel eerder wakker...![]()
Ja dat begreep ik niet helemaal. Ging het om een meerderheidsstemming Geefmegeentjoerie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is onzin dat als Dennis tegen had gestemd Dimitri niet had mogen blijven slapen want Hupert stemde alleen maar tegen omdat Dennis het niet deed
Het klonk echt als: Hooooooi heb ik het goed gedaan? Was dit een beetje de bedoeling?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan
Zie mijn onderschrift..die staat er al maanden....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ik weet het al wel langer, maar als je het zo ziet lijkt het allemaal echt.
Ja meerderheid van stemmenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik niet helemaal. Ging het om een meerderheidsstemming Geefmegeentjoerie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |