Sturing heet dat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
nix belt dat met die roos hoe vond je dat
streamlock
fout? zeker! handig? JA! zo pik je de players er feilloos tussen uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef Paris_Texas het volgende:
Wat staat zo'n witte stropdas op een zwarte outfit verschrikkelijk fout trouwens
Dat is natuurlijk ook zo. Wie bedacht eigenlijk dat Dimitri mocht blijven slapen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is onzin dat als Dennis tegen had gestemd Dimitri niet had mogen blijven slapen want Hupert stemde alleen maar tegen omdat Dennis het niet deed
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerdquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
nix belt dat met die roos hoe vond je dat
streamlock
Ja, het zou bijvoorbeeld absoluut niet zo k unnen zijn dat ie even belt om te vragen of 'dat met die roos' over de grens was. Neeee, dit is weer dat oh zo belangrijke bewijs dat we met z'n allen iets neps volgen máár dat geeft niks want we wéten het tenminstequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef wie.. het volgende:
Volgens mij vroeg dennis door de telefoon of het srcipt volgens schema liep..
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef Dark het volgende:
Dennis belt met de redactie en vraagt - Zeg, met die roos, hoe vond je dat???????????
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerd
ja, dat hebben we al zo vaak gehoord....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
Jammere is alleen dat Nadia toch niks gaat uitvoeren met Dimitri.
of meteen een bange actie dat ie gestraft kan worden voor t slaan met die roos en t kapot maken ervanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat leek verdacht veel op een gesprek met 'achter' om te vragen of hij 'het script' goed had uitgevoerd
Dat dacht ik ook in het begin iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.
Ik wil godverdomme me geld terug.
Prutsersquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
Dennix vraagt via de telefoon: Hoooooiii met Dennix, ik had nog even een vraagje.... Heeee dat met die roos, hoe eh hoe vond je dat?
Streamlock
geeft niks hoor als je daar nu pas achterkomt...wij waren al veel eerder wakker...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
jezus ik stop echt met kijken, we zitten gewoon naar een totaal gescript programma te kijken. Niks meer aan zo. En ik betaal godverdomme wel voor me streams, onder voorwaarde dat het allemaal echt is.
Ik wil godverdomme me geld terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |