Dat zei Dennis ook al. Maar of dat flauw is. Idee van Nadia hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Onbegrijpelijk, die verwijten aan Dennis dat hij voor heeft gestemd.
Als hij tegen zou hebben gestemd hadden ze hem dat evenhard verweten.
Erg flauw, allemaal.
Eerlijk is eerlijk, eigenlijk heb je gelijk, maar voor dit programma vind ik het mogen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Erg flauw, allemaal.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nadia gaat Dimitri neuken...
Dennis doet niks...
genoeg zo?
Het gaat erom dat nix niet de beslissing nam die Nadia van hem verwachtte... nix durfde niet echt stelling te nemen en legde de keuze bij Nadia neer. Vreemd dat Nadia het gaat doen dat wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Erg flauw, allemaal.
Toch leuke streams vanavond, Sturing of geen sturing.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
Dimitri: Ik ga even naar mijn vrouwtje toe.....
Als je opschiet kun je misschien nog naast hem slapen... er is nog een plaatsje naast hem vrij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Giggio het volgende:
ik kan niet langer aanzien en horen hoe Kennix MIJN stoere HELD wordt afgemaakt
truste.... moet morgen fit zijn en een eind fietsen naar Eemnes om Kennix MIJN stoere HELD afte halen.....
trust
Ik denk dat we al naar de nieuwe bewoner Dimitri kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch leuke streams vanavond, Sturing of geen sturing.![]()
Het is ook puur voor het programma zoals de bewoners reageren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, eigenlijk heb je gelijk, maar voor dit programma vind ik het mogen.
Walgelijke gastquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:55 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Met een grijns van oor tot oor
Lieke haalt nog even wat massageolie.
Drie in 1 olie
wishfull thinking.... haha... maar heb hier al een echte vent bij me!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je opschiet kun je misschien nog naast hem slapen... er is nog een plaatsje naast hem vrij.
Ik wil je toch een keer een compliment geven voor je mooie scherpe capsquote:
Als die naast mij zou kruipen, zou ik het ook wel een beetje warm krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uhm....Nadia zegt niets te zullen doen met Dimitri...maar ik geloof er helemaal niets van
Ik hoop het. Ze is per slot van rekening frambosensapverslaafde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uhm....Nadia zegt niets te zullen doen met Dimitri...maar ik geloof er helemaal niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |