abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52517181
Dennis kijkt not amused
pi_52517183
Afijn, de ideale manier van Dennis om van Nadia af te komen. Kan hij in ieder geval lekker daten! Een opening voor Dennis om iets leuks te gaan doen en ja, natuurlijk gescript.
pi_52517189
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb de avond niet meegemaakt, dus ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan, maar het lijkt mij een beetje onzin dat dit een test is naar Dennis en dat Dennis gezakt is.

Welke hoer stapt er nou bij een ander in bed

Ze gaat haar gang maar, en niet terugkomen!
Ben jij soms vergeten dan Dennis een date met een aantal vrouwen is aangegaan terwijl hij Nadia had?
X
X
X
pi_52517190
Dennis is echt bijna voer voor de toneelhaak
pi_52517204
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb de avond niet meegemaakt, dus ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan, maar het lijkt mij een beetje onzin dat dit een test is naar Dennis en dat Dennis gezakt is.

Welke hoer stapt er nou bij een ander in bed

Ze gaat haar gang maar, en niet terugkomen!
Elke hoer, wil ze te vreten hebben aan tot het eind van de maand
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52517205
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja meerderheid van stemmen
Oke, bedankt. Ja maar al dennis dan nee had gezegd had hij meer voor lul gestaan.
is wel goed juist nu. Hij weet dat Nadia toch niet lang zonder seks kan en morgen weer naast/op/onder/in hem ligt.
pi_52517206
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef ELdudeness het volgende:
En over Nadia wordt niet gesproken, zij had toch kunnen weigeren. We leven in 2007 mensen, van de vrouw kan ook wat uit komen.
Nadia stelde het logeerpartijtje zelf voor
pi_52517207
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
ze willen gewoon dat hij meer aktie onderneemt. Dat vind ik wel logisch. Denk niet dat het gescript is. Misschien heeft hij om toestemming gevraagd ofzo.
Juist. Men is veel te gebrand hier op het vinden van mogelijk script. Onzin natuurlijk, hij belde waarschijnlijk of ie te ver was gegaan of iets dergelijks.

Heb ik net ook al gezegd maar neeee, dat is 't natuurlijk niet. Mensen gaan nu piepen 'ik stop met kijken' of 'jaa, sterker nog, dit wás bewijs dat het script is hoor '. Lekker op tijd, natuurlijk krijgen die mensen instructies, maar ik geloof er geen zak van dat er tegen Dennis is gezegd: Smijt anders ff lekker die Roos in Dimitri's hoofd, hij vroeg gewoon of ie daarmee de grens over was gegaan o.i.d.

Nou, dat vind ik niet schokkend.
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:33:32 #189
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52517211
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
Waarom toont die Dennix zich niet eens man en schopt hij die slet gewoon aan de kant? Wat een loser.
Omdat je niet, als je je hele leven al een watje bent, ineens een vent kunt worden omdat je op tv bent.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 00:33:45 #190
128220 Peter6000
pi_52517213
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.

Onbegrijpelijk dat zo`n sadistisch mannetje zo`n sms-aanhang heeft.
pi_52517214
Ik vind het wel vermoeiend worden dat itempjes tegenwoordig minimaal een dag duren en volledig uitgemolken moeten worden.
pi_52517216
Als lieke haar tering bek zou houden zou ik dat zeker wel appricieren.
Als iemand nu haar bek moet houden dan is zij het wel.
Ze heeft zich het huis in geneukt man.
pi_52517222
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus duidelijk wat de redactie wil.
Ja denk dat dit inderdaad een ideetje van de febo is. Nou als ik moest kiezen tussen Dennis of Dimitri kies ik toch voor de laatste.
pi_52517225
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Juist. Men is veel te gebrand hier op het vinden van mogelijk script. Onzin natuurlijk, hij belde waarschijnlijk of ie te ver was gegaan of iets dergelijks.

Heb ik net ook al gezegd maar neeee, dat is 't natuurlijk niet. Mensen gaan nu piepen 'ik stop met kijken' of 'jaa, sterker nog, dit wás bewijs dat het script is hoor '. Lekker op tijd, natuurlijk krijgen die mensen instructies, maar ik geloof er geen zak van dat er tegen Dennis is gezegd: Smijt anders ff lekker die Roos in Dimitri's hoofd, hij vroeg gewoon of ie daarmee de grens over was gegaan o.i.d.

Nou, dat vind ik niet schokkend.
Heb je gehoor hoe hij het vroeg? Dat was puur zoeken naar bevestiging, heb ik het goed gedaan. Er zat geen angst oid bij.
pi_52517234
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Omdat je niet, als je je hele leven al een watje bent, ineens een vent kunt worden omdat je op tv bent.
Dat zal het zijn ja. Het is gewoon niet om aan te zien, typisch gevoel van plaatsvervangende schaamte
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_52517242
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.

pi_52517251
quote:

Huub is een wolf in schaaps kleren, maar weinig mensen weten daar doorheen te prikken. Zijn vacht is dik
pi_52517264
pi_52517273
quote:

Ja, hij de JR van de Kooi. Ik begrijp er ook werkelijk niets van.
pi_52517274
BTW in de oorlog aten ze bloembollen als groente dus Jaap heeft niet gezondigd.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')