Ben jij soms vergeten dan Dennis een date met een aantal vrouwen is aangegaan terwijl hij Nadia had?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb de avond niet meegemaakt, dus ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan, maar het lijkt mij een beetje onzin dat dit een test is naar Dennis en dat Dennis gezakt is.
Welke hoer stapt er nou bij een ander in bed![]()
Ze gaat haar gang maar, en niet terugkomen!
Elke hoer, wil ze te vreten hebben aan tot het eind van de maandquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb de avond niet meegemaakt, dus ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan, maar het lijkt mij een beetje onzin dat dit een test is naar Dennis en dat Dennis gezakt is.
Welke hoer stapt er nou bij een ander in bed![]()
Ze gaat haar gang maar, en niet terugkomen!
Oke, bedankt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja meerderheid van stemmen
Nadia stelde het logeerpartijtje zelf voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef ELdudeness het volgende:
En over Nadia wordt niet gesproken, zij had toch kunnen weigeren. We leven in 2007 mensen, van de vrouw kan ook wat uit komen.
Juist. Men is veel te gebrand hier op het vinden van mogelijk script. Onzin natuurlijk, hij belde waarschijnlijk of ie te ver was gegaan of iets dergelijks.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
ze willen gewoon dat hij meer aktie onderneemt. Dat vind ik wel logisch. Denk niet dat het gescript is. Misschien heeft hij om toestemming gevraagd ofzo.
Omdat je niet, als je je hele leven al een watje bent, ineens een vent kunt worden omdat je op tv bent.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
Waarom toont die Dennix zich niet eens man en schopt hij die slet gewoon aan de kant? Wat een loser.
Ja denk dat dit inderdaad een ideetje van de febo is. Nou als ik moest kiezen tussen Dennis of Dimitri kies ik toch voor de laatste.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus duidelijk wat de redactie wil.
Heb je gehoor hoe hij het vroeg? Dat was puur zoeken naar bevestiging, heb ik het goed gedaan. Er zat geen angst oid bij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist. Men is veel te gebrand hier op het vinden van mogelijk script. Onzin natuurlijk, hij belde waarschijnlijk of ie te ver was gegaan of iets dergelijks.
Heb ik net ook al gezegd maar neeee, dat is 't natuurlijk niet. Mensen gaan nu piepen 'ik stop met kijken' of 'jaa, sterker nog, dit wás bewijs dat het script is hoor'. Lekker op tijd, natuurlijk krijgen die mensen instructies, maar ik geloof er geen zak van dat er tegen Dennis is gezegd: Smijt anders ff lekker die Roos in Dimitri's hoofd, hij vroeg gewoon of ie daarmee de grens over was gegaan o.i.d.
Nou, dat vind ik niet schokkend.
Dat zal het zijn ja. Het is gewoon niet om aan te zien, typisch gevoel van plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat je niet, als je je hele leven al een watje bent, ineens een vent kunt worden omdat je op tv bent.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.
Onbegrijpelijk dat zo`n sadistisch mannetje zo`n sms-aanhang heeft.![]()
Huub is een wolf in schaaps kleren, maar weinig mensen weten daar doorheen te prikken. Zijn vacht is dikquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.
Ja, hij de JR van de Kooi. Ik begrijp er ook werkelijk niets van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |