quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.
Onbegrijpelijk dat zo`n sadistisch mannetje zo`n sms-aanhang heeft.![]()
En het is nog steeds zijn vriendquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft hetzelfde griezelige toontje die hij had toen hij zijn vriend Eric kapot maakte.
precies, zn vriendquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef ELdudeness het volgende:
Omg Nadia wat een hoer. Dennis heeft zich sterk gehouden vanavond.!
Ik snap dennis en Nadia allang niet meer, maar erger nog ik snap mezelf ook niet meer, dat ik hier nog naar *kijk*quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia zit te lachen maar kan wel janken....
snap jij het nog?
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Lijkt me nu sterk dat Dimitri blijft ... Nadia wordt gedwongen te kiezen door bij nix te slapen...
Ja en de andere neuken om in het huis te blijvenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:33 schreef ELdudeness het volgende:
Als lieke haar tering bek zou houden zou ik dat zeker wel appricieren.
Als iemand nu haar bek moet houden dan is zij het wel.
Ze heeft zich het huis in geneukt man.
Denk het wel en hij is wederom gezakt, want hij doet weer nisk en laat alles zijn gangetje gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou dit script van Dennix een soort 'blijf-of-vertrek'-examen van de redactie zijn geweest ?
Volgens mij ben jij aan vakantie toe....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap dennis en Nadia allang niet meer, maar erger nog ik snap mezelf ook niet meer, dat ik hier nog naar *kijk*![]()
Zou hetquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan vakantie toe....![]()
Als ik het goed begrijp, blijft Dimitri op verzoek van Nadia slapen. Gaat Nadia bij Dimitri in bed liggen in de MB en Dennis beneden!!!!quote:
maar dat mag ook, is ook niet eeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrruuuugquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dennis staat er leuk bij.....
Als ze wat doet ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
ooooo, D: als je dat doet is het over.![]()
![]()
N:Ja maar ik heb Dimitri toch, daar heb ik dat ding niet voor nodig". Misschien is Nadia dan toch al akkoord met het ontslag van Dennisquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dennis staat er leuk bij.....
dat zei hij niet....quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
ooooo, D: als je dat doet is het over.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |