Vanavond wel ja. Normaliter is Studio Voetbal leuker. Voordeel van Voetbal Insite is dat ze alle voetbalbeelden hebben natuurlijk. Nadeel is wel dat Derksen er zit die de deskundige uithangt terwijl hij dat absoluut niet is (hij heeft wel humor overigens).quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef knnth het volgende:
insite was leuker vanavond
Inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef kevin85 het volgende:
Wat een dommige nietszeggende man die Reker..![]()
Derksen is echt wel deskundig, hij is allleen niet onbevooroordeeld, en steekt dat ook niet onder stoelen of banken omwille van de lieve vrede. Is goed voor je programma, zo'n azijnpisser.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vanavond wel ja. Normaliter is Studio Voetbal leuker. Voordeel van Voetbal Insite is dat ze alle voetbalbeelden hebben natuurlijk. Nadeel is wel dat Derksen er zit die de deskundige uithangt terwijl hij dat absoluut niet is (hij heeft wel humor overigens).
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet Hugo er in de OP een beetje uit als Ma Flodder?
Precies.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef knnth het volgende:
insite was leuker vanavond
Ik had inderdaad ook het idee dat ik dat filmpje al eens gezien had.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet echt boeiend vandaag. Afsluitfilmpje was nu gelukkig wel grappig, al was deze volgens mij al eerder voorgekomen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Nu niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Gelukkig is dat niet gebeurdquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:00 schreef Pritt het volgende:
Jammer ik had gehoopte dat NOS nu rechten kreeg op beelden met samenvoeging van RTL en Talpa.
Wat wil je met een nietszeggende gast als Reker.quote:Voetbal Insite was idd wat beter.
Dat zou pas schelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat dit programma leuker zou zijn zonder een wisselende gast, dus gewoon een soort vaste crew. Meestal is het de gast die zorgt voor slaapverwekkende televisie en saaie cliche uitspraken. (met als absolute dieptepunt Henk Kessler). met de beelden.
Kessler is sowieso de meest oncharismatische man sinds Andries Knevel. Wat een monotone, saaie man is dat. Reker/Rekel/hoeieookheet vond ik ook niks, Insite was inderdaad leuker. Door de Combinatie Willem & Derksen vs. Geneequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat dit programma leuker zou zijn zonder een wisselende gast, dus gewoon een soort vaste crew. Meestal is het de gast die zorgt voor slaapverwekkende televisie en saaie cliche uitspraken. (met als absolute dieptepunt Henk Kessler).
Idd. Begin jij een petitie voor "Leo moet terug!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef MaxPower het volgende:
inderdaad zeg, nu de beelden niet 'grappig' meer zijn bij voetbal insite ga ik dan wel afwassen ofzo. Voor de 30e keer de beelden zien hoeft van mij niet.
Derksen kende Urzaiz niet eens. Hij heeft er erg weinig verstand van voor iemand die alleen maar met voetbal bezig is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Derksen is echt wel deskundig, hij is allleen niet onbevooroordeeld, en steekt dat ook niet onder stoelen of banken omwille van de lieve vrede. Is goed voor je programma, zo'n azijnpisser.
Maar Prieto kende hij wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Derksen kende Urzaiz niet eens. Hij heeft er erg weinig verstand van voor iemand die alleen maar met voetbal bezig is.
Ja zie openingspagina (of heet dat?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Staat het al op internet?
Precies. Hij neemt van alle walletjes wat en denkt dan deskundig te zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Derksen kende Urzaiz niet eens. Hij heeft er erg weinig verstand van voor iemand die alleen maar met voetbal bezig is.
Nee.quote:
Zal hij als vaste deskundige plaatsnemen iedere zondag, af en toe langskomen, of rouleren met Youri Mulder? Ben benieuwdquote:Adriaanse analist bij de NOS
Uitgegeven: 21 augustus 2007 15:31
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2007 15:32
HILVERSUM - Co Adriaanse treedt vanaf 1 september in dienst van de NOS als voetbalanalyticus. De voormalig coach van onder meer Ajax en AZ gaat analyses verzorgen rond wedstrijden in de Champions League, de UEFA Cup en het Europees kampioenschap voetbal.
Het EK in Zwitserland en Oostenrijk staat voor de zomer van 2008 op het programma. Adriaanse zal ook als deskundige te zien zijn in het programma Studio Voetbal.
Adriaanse zit momenteel zonder club. Vorig seizoen was hij werkzaam bij Metalurg Donetsk in Oekraïne. Mocht hij een interessante aanbieding krijgen om alsnog ergens als trainer aan de slag te kunnen, is hij volgens de NOS 'vrij om te gaan en te staan waar hij wil'.
Bijvoorbeeld zoals je vroeger de Elleboog van de Week had, dat was leuk en toch net weer iets andere beelden. Tuurlijk heb je het al gezien, maar tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Loohcs het volgende:
Waarom vindt iedereen die beelden zo belangrijk als je die 2-3 uur er voor ook al hebt gezien? Toen ze de beelden nog hadden werden er regelmatig discussies ruw onderbroken omdat ze een blokje samenvattingen met quasi leuk commentaar moesten laten zien. Als ze niet zo krampachtig de eredivisie als onderwerp proberen te negeren is er volgens mij best een leuk programma te maken (ook zonder de beelden).
Als het maar niet Hugo Borst is die moet verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Zal hij als vaste deskundige plaatsnemen iedere zondag, af en toe langskomen, of rouleren met Youri Mulder? Ben benieuwd![]()
Als ze meer zouden doen met de beelden dan enkel de doelpunten tonen had het toegevoegde waarde kunnen hebben, maar daar was toch al nooit echt tijd voor aangzien het hoofdzakelijk een discussieprogramma is. En dat 'de elleboog v/d week' er niet meer in zit heeft volgens mij niet alleen met het ontbreken van de rechten te maken. Dat was een heel slecht onderdeel van het programma, als er een keer geen elleboog was geweest moesten ze heel geforceerd gaan zoeken naar iets wat erop leek om maar de rubriek te vullen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zoals je vroeger de Elleboog van de Week had, dat was leuk en toch net weer iets andere beelden. Tuurlijk heb je het al gezien, maar toch
Wanneer komt Henk Timmer weer eens langs?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ach je kunt mindere gasten uitnodigen.
Klopt. Kunnen ze het mooi over Feyenoord gaan hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ach je kunt mindere gasten uitnodigen.
Wow, dit wordt echt weer genieten.quote:zoals het
oefenduel van Oranje tegen Zwitserland,
het vervolg van de EK-kwalificatie-
reeks
Idd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef knnth het volgende:
Zo, op naar het hoogtepunt van de week, Studio Randzaken
+ douchenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef MaxPower het volgende:
tussen 20:30 en 21:30 even je vriendin een beurt geven en je kan de rest van de avond weer voetbal kijken.
Ik dacht naar Tosca Nieterink te kijken en dat dan Arkan Ederveen binnen komt lopen.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef rubbereend het volgende:laten we er een show over Ruud Gullit van Maken
Geweldig ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan letterlijk via de telefoon praten
Dat weet je toch, met Gullitquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef rubbereend het volgende:laten we er een show over Ruud Gullit van Maken
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat ze het gaan hebben over het transferbedrag van Robben en dat Van Gelder zegt:
"We zijn met zijn allen toch helemaal gek aan het worden?"
Zo voorspelbaar.![]()
En jawel hoor, je voorspelling komt uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat ze het gaan hebben over het transferbedrag van Robben en dat Van Gelder zegt:
Zo voorspelbaar.![]()
HULDEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Jack net:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef koningdavid het volgende:
Zo voorspelbaar.![]()
Ik merk het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jezelf quoten was al niet meer nodig David.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg plots een briljant idee. Een soort zomergasten met voetballers. Oude beelden gekozen door de redactie en de speler zelf.
Ned-1 vanavond voetbalzomergasten met Berry van Aerle
Beelden te zien van de EC-1 van PSV, zijn tijd bij Helmond sport, zijn loopbaan als postbode en het legendarische EK-88.
Inderdaad, daar ging zijn - overigens geweldige - column in het AD zaterdag ook al overquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Voorspelling 3: ''Hugo Frosti komt straks terug op zijn standpunt terug tussen het niet ''geruisloze'' relatie tussen KJK en Ten Cate''
![]()
Hugo Frosti, AD en Rotterdam. Nuff saidquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ging zijn - overigens geweldige - column in het AD zaterdag ook al over![]()
Piep piep hallo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hugo Frosti, AD en Rotterdam. Nuff said![]()
Briljant idee, tong!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg plots een briljant idee. Een soort zomergasten met voetballers. Oude beelden gekozen door de redactie en de speler zelf.
Ned-1 vanavond voetbalzomergasten met Berry van Aerle
Beelden te zien van de EC-1 van PSV, zijn tijd bij Helmond sport, zijn loopbaan als postbode en het legendarische EK-88.
Youri en Hugo wisselen af met stiltes ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
is Youri al naar huis ?
Nog liever Gullit dan Cruijff.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ja moet toch wat om je nog in beeld te brengen. Ruudje is nou eenmaal werkloos.
Hier nog een zooi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.wesleysneijder.nl/
Leuk filmpje![]()
![]()
Eerder andersomquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Van Basten's holmaatje![]()
![]()
![]()
Dat is dan wel zo handigquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef rubbereend het volgende:
leuk idee, 2 weken voor de competitie mag er niemand weg, maar dan moeten alle competities ook gelijk beginnen he
alleen in Rusland en Scandinavië gaat dat al niet opquote:
je ziet toch hoe moeilijk van basten het heeftquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef TC03 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Van Basten gewoon een slechte trainer is.
Leer eens namen juist spellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef tong80 het volgende:
Red het programma en zet er iemand anders neer dan Yourie Mulder
Die zegt niet veel nee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef tong80 het volgende:
Red het programma en zet er iemand anders neer dan Yourie Mulder
Lekker belangrijkquote:
Ja die maakte het mee zeg...... Babel moest invallen en was zn shirt vergeten!!11111quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef koningdavid het volgende:
Matigheid weer, deze uitzending werd alleen gered door de anekdotes van Ruud.
Ze vroegen er dan ook naar, niet Gullit's schuld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja die maakte het mee zeg...... Babel moest invallen en was zn shirt vergeten!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen was dat toen toch ook gewoon zo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een ontzettend sneu figuur is die Gullit toch eigenlijk... Probeert tevergeefs zn imago weer wat op te vijzelen met junkie gelul als ik wilde Pepe naar Feyenoord halen..
quote:Feyenoord laat oog vallen op Braziliaan Pepe
5/4/2004 21:42
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft een oog laten vallen op Kepler Laveran Lima Ferreira. De Braziliaanse centrale verdediger, die speelt onder voetbalnaam Pepe, is ploeggenoot van Mitchell van der Gaag.
Pepe is bezig aan zijn derde seizoen bij Marítimo Funchal. Volgens de Portugese media bekeken Ruud Gullit en scout Michel Beukers namens Feyenoord de 21-jarige Braziliaan in het duel met Académica. In de competitiewedstrijd, die met 2-0 werd verloren door Marítimo Funchal, kreeg Pepe een gele kaart.
Feyenoord is op zoek naar een verdediger als vervanger van Kees van Wonderen, die aan het einde van het seizoen een punt zet achter zijn actieve loopbaan. De oud-international treedt als scout in dienst van de Rotterdamse club.
Niks mis met Gullit inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
hoezo loopt iedereen Gullit te Bashen?
heeft die man ooit iemand met opzet kwaad gedaan? kan me haast niet voorstellen..
Gullit
Maar wat heb je er aan? Hij is niet gekomen vervolgens heeftie samen met Wottequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen was dat toen toch ook gewoon zo?
[..]
Wat denk je van v. Bronckhorst. Twee wedstrijden gespeeld, 2 schwalbes. Dat lukt onze Suarez geeneens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Apart dat Robben aangepakt wordt en Suarez buiten schot blijft.
Ik had het meer over zijn Milaan-anekdotes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja die maakte het mee zeg...... Babel moest invallen en was zn shirt vergeten!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is dan toch geen junkie gelul?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar wat heb je er aan? Hij is niet gekomen vervolgens heeftie samen met Wotte30 kneusjes overal en nergens vandaan gehaald en zwaar slecht gepresteerd. Maarja ze hadden wel bijna Pepe he.. nounou wat een pech dat hij net naar Porto is gegaan zeg...
Jawel waarom zou je 3 jaar na dato nog gaan vertellen? Omdat dat toevallig de enige speler is die wel iets heeft bereiktquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het is dan toch geen junkie gelul?
Mee eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef TC03 het volgende:
Gullit krijgt wel onterecht veel kritiek vind ik. Ik vind het altijd wel amusant om naar hem te luisteren.
Nee klopt geweldige trainer en analyticus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Pritt het volgende:
Niks mis met Gullit hoor.
TerroRobbie moet je niet te serieus nemen.
Dat verhaal klopte wel trouwens. Weet nog wel dat het speelde. Volgens mij was Derksen hem daarop weer aan het afzeiken. Weer een matige en middelmatige speler voor Feijenoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een ontzettend sneu figuur is die Gullit toch eigenlijk... Probeert tevergeefs zn imago weer wat op te vijzelen met junkie gelul als ik wilde Pepe naar Feyenoord halen..
Die neiging heeft ie wel altijd ja. Viel me vanavond ook weer op. Hij wilde ook nog even het punt maken dat Babel extra is gaan trainen op z'n aanname omdat ie hem zo lekker geprikkeld had...quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Is volgens mij altijd al zo geweest. Ik weet iig nog dat ik zo vaak in slaap ben gevallen bij het gelul over Van Bommel en Seedorf enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Er wordt alleen maar geluld over Oranje enzo, en vrijwel niet meer over de voetbal-clubs. Was vroeger wel anders.
Vanaf 1 september.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Co Adriaanse zou komen? Kwam ik ff van een koude kermis thuis
Idd altijd wel prima om hem te horen, maar dat zegt ook veel over de andere gasten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:37 schreef Leso_Varen het volgende:
Mwoah, Gullit was wel oké.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en als analist toch? Niet bij SV dacht ik.
Co kan wel eens voor een frisse wind gaan zorgen tijdens Studio Voetbalquote:Co Adriaanse analyticus NOS Studio Sport
Co Adriaanse is vanaf 1 september analyticus bij NOS Studio Sport. Adriaanse zal analyses verzorgen bij uitzendingen van de UEFA Champions League, de UEFA Cup, het EK Voetbal en in NOS Studio Sport in de aanloop naar het EK. Ook zal hij als deskundige te zien zijn in NOS Studio Voetbal.
Co Adriaanse speelde als voetballer onder meer bij De Volewijckers en FC Utrecht. Als trainer maakte hij vooral naam met AZ. Daarna won hij met FC Porto de Portugese beker en het landskampioenschap.
Vorig seizoen was Adriaanse werkzaam als trainer bij de Oekraïense club Metalloerg Donetsk. Op dit moment zit hij zonder club. De NOS heeft met Adriaanse afgesproken dat hij vrij is om te gaan en te staan waar hij wil als hij dit seizoen alsnog een interessante aanbieding van een club krijgt.
Maarten Nooter, hoofdredacteur NOS Sport, is verheugd dat Adriaanse het team van analytici bij NOS Studio Sport komt versterken. "Co Adriaanse is in staat een zeer heldere analyse van een wedstrijd of een situatie te maken en deze uitstekend te verwoorden voor een groot publiek. Hij geeft masterclasses op tv. Dat heeft hij onder meer bij ons laten zien op het Europees Kampioenschap Voetbal van 2004 in Portugal, toen hij na iedere speeldag haarfijn het spel van het Nederlands elftal ontleedde. Co is echt een aanwinst."
En gaan ze dan Mulder eruit schoppen, of komt Co in de plaats van de wekelijkse gast. Ik hoop eigenlijk het laatste. Verheugend nieuws in ieder gevalquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
en óók bij SV
![]()
[..]
Co kan wel eens voor een frisse wind gaan zorgen tijdens Studio Voetbal![]()
Vooral met dat eerste ben ik het eens, het gebrek aan beelden is echt een probleem aan het worden. Mulder had weer weinig nuttigs te zeggen vandaag en mag wmb ook wel eens een weekje worden overgeslagen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:19 schreef heiden6 het volgende:
Youri moet echt weg. En ze moeten toch aan die rechten zien te komen, dit gaat echt nergens over. Telkens dat geforceerde slappe gelul over het NL elftal en het prachtige Bernabeu, en weet ik veel wat.
Als Oranje gespeeld had/moest spelen wel ja. Maar nu gaat het altijd over oranje, terwijl weinig mensen dat nog iets interesseert zolang MvB daar coach is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is volgens mij altijd al zo geweest. Ik weet iig nog dat ik zo vaak in slaap ben gevallen bij het gelul over Van Bommel en Seedorf enzo.
Ik hou het niet zo bij maar hoe is de houding van de Feijenoord aanhang t.o.v. Oranje ? Nu moeten zeker opeens Makaay, de Cler, Hofland, Lucius etc. in Oranje of zijn ze realistisch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als Oranje gespeeld had/moest spelen wel ja. Maar nu gaat het altijd over oranje, terwijl weinig mensen dat nog iets interesseert zolang MvB daar coach is.
Wat mij betreft liever niet. Ik gun het die jongens natuurlijk wel, maar Feyenoord heeft er echt geen reet aan natuurlijk, levert alleen maar gezeik en blessures op.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hou het niet zo bij maar hoe is de houding van de Feijenoord aanhang t.o.v. Oranje ? Nu moeten zeker opeens Makaay, de Cler, Hofland, Lucius etc. in Oranje of zijn ze realistisch?
Hofland kan ik me nog iets bij voorstellen (veel middelmatigheid in Oranje) maar Makaay niet. Er zijn pakweg 3 of 4 betere spitsen voorhanden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef maril het volgende:
Zou mij niets verbazen als MvB Makaay of Hofland een keer oproept. ook Lucius moet je niet uitsluiten![]()
Idd, je schiet er niets mee op. Ze hebben alleen een extra wedstrijd in de benen en bovendien is er weer kans op blessures. De prijs van een speler zal misschien toenemen, maar dat is ook het enige waar dat interlandvoetbal goed voor is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat mij betreft liever niet. Ik gun het die jongens natuurlijk wel, maar Feyenoord heeft er echt geen reet aan natuurlijk, levert alleen maar gezeik en blessures op.
Maar haalde Gibbs en Bahiaquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar haalde Gibbs en Bahia![]()
Oog voor talent die Gullit... vooral achteraf. Hij is gewoon de vernieuwde Piet de Visser.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar haalde Gibbs en Bahia![]()
Inderdaad, alsof de spitsen die ze nu hebben een garantie zijn op meer doelpuntenquote:Op zondag 2 september 2007 22:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Koevermans had zijn top bereikt aldus Van Gaal. AZ moest hogerop. 22 Doelpunten lijken me toch wel wenselijk wanneer je hogerop wilt.![]()
Klinkt in ieder geval goedquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Pulu het volgende:
welke muziek staat er nu onder het ajax filmpje?
Carlos Santana, nummer weet ik niet. Samba Pati(?)quote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Pulu het volgende:
welke muziek staat er nu onder het ajax filmpje?
en tot slot Jack met zijn favoriete uitdrukking 't Amsterdamsequote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vroeg me al af waar het Amsterdams kwartiertje bleef, Studio 020 heeft deze keer een filmpje voorbereid.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef Prik0 het volgende:
Youri verwoord goed waarom ik als Amsterdammer voor PSV ben.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef Prik0 het volgende:
Youri verwoord goed waarom ik als Amsterdammer voor PSV ben.![]()
Dat lijkt me een beledigingquote:Op zondag 2 september 2007 23:29 schreef koningdavid het volgende:
Borst: "Ajax is van ons allemaal".
Opvallend.
Zag er wel aardig uit jaquote:Op zondag 2 september 2007 23:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo check die stadions eens daar in het midden-oosten voor zo'n matige competitie![]()
Die arrogantie, misplaatst of niet, hoort gewoon bij Ajax/Amsterdam.quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef djstoffel het volgende:
mooie opm van youri over het misplaatste arrogantie van ajax
En prijzen bij PSV/Eindhoven.quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die arrogantie, misplaatst of niet, hoort gewoon bij Ajax/Amsterdam.
ik snap Koeman wel vaker nietquote:Op zondag 2 september 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap niet dat Koeman CSKA kan bestempelen als 'de grote onbekende'. Die ploeg heeft gewoon CL-ervaring, en hebben nota bene de UEFA Cup gewonnen.
Waren iig alweer mooie beelden.quote:
Voetballers vind ik altijd wel interessant. Bestuursmensen hebben altijd dezelfde, slaapverwekende pietpraat. Trainers kunnen leuk zijn, dat ligt aan de persoon. Een Ruud Gullit bijvoorbeeld (geen trainer nu dan) lijkt zichzelf belangrijker te vinden dan de uitzending.quote:Op maandag 3 september 2007 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
beter dan zo'n tijdloze gast.
Had ik t toch bijna goed...quote:Op maandag 3 september 2007 01:32 schreef Pulu het volgende:
Voor de mensen die ook wilde weten wat de muziek was....Carlos Santana - Santa Pa Ti
Natuurlijkquote:
Yo piem0l, google es op 'rtl gemist', en klik dan op zondag. VI staat gewoon online de dag erna dude.quote:Op maandag 3 september 2007 01:00 schreef csar het volgende:
Voetbal Insite is nergens als herhaling te zien. Prutsers van RTL. De publieken weten hoe het moet met uitzending gemist.
Het was een kwartier lang alleen maar negativiteit over Ajax. Niks deugt er meer en iedereen en alles wordt bij het grof vuil gezet. Het is ook nooit goed hè ? Als ze zo over Feijenoord zouden spreken was het weer studio-Ajax geweest.quote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vroeg me al af waar het Amsterdams kwartiertje bleef, Studio 020 heeft deze keer een filmpje voorbereid.
Tuurlijk Samba...hoe kom ik nou weer aan Santa...volgens mij dacht ik op dat moment aan Santa Cruz van Blackburn Rovers...thnx voor de verbetering!!!quote:
Bij AZ zou hij sowieso op de bank komen omdat al die andere spitsen voor hem gingen. bij PSV kan hij gewoon de concurrentie aangaan.quote:Op maandag 3 september 2007 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap Koevermans niet. "Bij AZ wou ik echt weg want daar zou ik op de bank komen te zitten. Kijk, bij PSV kan ik ook op de bank komen te zitten, maar dan hoor je me echt niet klagen, want ik heb gewoon een wereldbaan."
![]()
Zal wel meer pecunia vangen. Bij AZ kreeg hij 200.000 euro per jaar (weliswaar exclusief DSB hypotheek etc.)quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij dan een wereldbaan als hij daar op de bank komt te zitten. Zit de bank van PSV veel lekkerder dan die van AZ? Oké, je hoeft niet bij Louis van Gaal te zitten..
Bij PSV is het niet zeker dat hij op de bnak komt te zitten. En een andere omgeving is goed voor hem omdat de situatie bij AZ erg verslechterd was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij dan een wereldbaan als hij daar op de bank komt te zitten. Zit de bank van PSV veel lekkerder dan die van AZ? Oké, je hoeft niet bij Louis van Gaal te zitten..
Eens. Het was vooral de werksituatie die verstoord was, maar waarom is me niet echt duidelijk. Alleen omdat Koevermans het onterecht vond dat hij als clubtopscorer geen voorkeur kreeg boven de nieuwe spitsen? Tuurlijk is 't niet heel netjes dat ze hem zo weinig krediet gaven, maar als hij goed had getraind en die Pelle wat zou tegenvallen (of een blessure/schorsing) dan had hij idd z'n minuten wel gekregen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij bij AZ ook wel op genoeg speelminuten had kunnen rekenen, bij "normaal" gedrag. Die Pelle bakt er nog niet echt veel van. En Danny is wel een zekerheidje
quote:Op zondag 9 september 2007 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Huub Stevens.
Niks mis mee. Mooi even in bed kijken.quote:Op zondag 9 september 2007 22:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat een enorme kuttijd trouwens, 22.56.
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |