Oog voor talent die Gullit... vooral achteraf. Hij is gewoon de vernieuwde Piet de Visser.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar haalde Gibbs en Bahia![]()
Inderdaad, alsof de spitsen die ze nu hebben een garantie zijn op meer doelpuntenquote:Op zondag 2 september 2007 22:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Koevermans had zijn top bereikt aldus Van Gaal. AZ moest hogerop. 22 Doelpunten lijken me toch wel wenselijk wanneer je hogerop wilt.![]()
Klinkt in ieder geval goedquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Pulu het volgende:
welke muziek staat er nu onder het ajax filmpje?
Carlos Santana, nummer weet ik niet. Samba Pati(?)quote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Pulu het volgende:
welke muziek staat er nu onder het ajax filmpje?
en tot slot Jack met zijn favoriete uitdrukking 't Amsterdamsequote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vroeg me al af waar het Amsterdams kwartiertje bleef, Studio 020 heeft deze keer een filmpje voorbereid.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef Prik0 het volgende:
Youri verwoord goed waarom ik als Amsterdammer voor PSV ben.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef Prik0 het volgende:
Youri verwoord goed waarom ik als Amsterdammer voor PSV ben.![]()
Dat lijkt me een beledigingquote:Op zondag 2 september 2007 23:29 schreef koningdavid het volgende:
Borst: "Ajax is van ons allemaal".
Opvallend.
Zag er wel aardig uit jaquote:Op zondag 2 september 2007 23:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo check die stadions eens daar in het midden-oosten voor zo'n matige competitie![]()
Die arrogantie, misplaatst of niet, hoort gewoon bij Ajax/Amsterdam.quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef djstoffel het volgende:
mooie opm van youri over het misplaatste arrogantie van ajax
En prijzen bij PSV/Eindhoven.quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die arrogantie, misplaatst of niet, hoort gewoon bij Ajax/Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |