Ja die maakte het mee zeg...... Babel moest invallen en was zn shirt vergeten!!11111quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef koningdavid het volgende:
Matigheid weer, deze uitzending werd alleen gered door de anekdotes van Ruud.
Ze vroegen er dan ook naar, niet Gullit's schuld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja die maakte het mee zeg...... Babel moest invallen en was zn shirt vergeten!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen was dat toen toch ook gewoon zo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een ontzettend sneu figuur is die Gullit toch eigenlijk... Probeert tevergeefs zn imago weer wat op te vijzelen met junkie gelul als ik wilde Pepe naar Feyenoord halen..
quote:Feyenoord laat oog vallen op Braziliaan Pepe
5/4/2004 21:42
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft een oog laten vallen op Kepler Laveran Lima Ferreira. De Braziliaanse centrale verdediger, die speelt onder voetbalnaam Pepe, is ploeggenoot van Mitchell van der Gaag.
Pepe is bezig aan zijn derde seizoen bij Marítimo Funchal. Volgens de Portugese media bekeken Ruud Gullit en scout Michel Beukers namens Feyenoord de 21-jarige Braziliaan in het duel met Académica. In de competitiewedstrijd, die met 2-0 werd verloren door Marítimo Funchal, kreeg Pepe een gele kaart.
Feyenoord is op zoek naar een verdediger als vervanger van Kees van Wonderen, die aan het einde van het seizoen een punt zet achter zijn actieve loopbaan. De oud-international treedt als scout in dienst van de Rotterdamse club.
Niks mis met Gullit inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
hoezo loopt iedereen Gullit te Bashen?
heeft die man ooit iemand met opzet kwaad gedaan? kan me haast niet voorstellen..
Gullit
Maar wat heb je er aan? Hij is niet gekomen vervolgens heeftie samen met Wottequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen was dat toen toch ook gewoon zo?
[..]
Wat denk je van v. Bronckhorst. Twee wedstrijden gespeeld, 2 schwalbes. Dat lukt onze Suarez geeneens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Apart dat Robben aangepakt wordt en Suarez buiten schot blijft.
Ik had het meer over zijn Milaan-anekdotes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja die maakte het mee zeg...... Babel moest invallen en was zn shirt vergeten!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is dan toch geen junkie gelul?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar wat heb je er aan? Hij is niet gekomen vervolgens heeftie samen met Wotte30 kneusjes overal en nergens vandaan gehaald en zwaar slecht gepresteerd. Maarja ze hadden wel bijna Pepe he.. nounou wat een pech dat hij net naar Porto is gegaan zeg...
Jawel waarom zou je 3 jaar na dato nog gaan vertellen? Omdat dat toevallig de enige speler is die wel iets heeft bereiktquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het is dan toch geen junkie gelul?
Mee eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef TC03 het volgende:
Gullit krijgt wel onterecht veel kritiek vind ik. Ik vind het altijd wel amusant om naar hem te luisteren.
Nee klopt geweldige trainer en analyticus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Pritt het volgende:
Niks mis met Gullit hoor.
TerroRobbie moet je niet te serieus nemen.
Dat verhaal klopte wel trouwens. Weet nog wel dat het speelde. Volgens mij was Derksen hem daarop weer aan het afzeiken. Weer een matige en middelmatige speler voor Feijenoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een ontzettend sneu figuur is die Gullit toch eigenlijk... Probeert tevergeefs zn imago weer wat op te vijzelen met junkie gelul als ik wilde Pepe naar Feyenoord halen..
Die neiging heeft ie wel altijd ja. Viel me vanavond ook weer op. Hij wilde ook nog even het punt maken dat Babel extra is gaan trainen op z'n aanname omdat ie hem zo lekker geprikkeld had...quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Is volgens mij altijd al zo geweest. Ik weet iig nog dat ik zo vaak in slaap ben gevallen bij het gelul over Van Bommel en Seedorf enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Er wordt alleen maar geluld over Oranje enzo, en vrijwel niet meer over de voetbal-clubs. Was vroeger wel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |