abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52715084
Het wekelijkse wij verafschuwen rellen maar we praten er maar al te graag over itempje hebben ze er dit keer niet in weten te proppen, dat was wel jammer.
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:27:56 #177
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_52715175
Gaat Ruudje voor een speler kijken terwijl Ruudje zelf zit te vertellen dat ie net bij Porto had getekent toen. Heb lekker veel zin ook...
pi_52715251
Ik dacht dat Co Adriaanse zou komen? Kwam ik ff van een koude kermis thuis
pi_52715307
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Co Adriaanse zou komen? Kwam ik ff van een koude kermis thuis
Vanaf 1 september.
pi_52715391
Mwoah, Gullit was wel oké.
pi_52715414
Gaat Co Adriaanse de plek overnemen van Jack van Gelder als discussie- en programmaleider?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_52715985
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vanaf 1 september.
Ja, en als analist toch? Niet bij SV dacht ik.
sig verwijderd door FA
  maandag 27 augustus 2007 @ 01:13:15 #183
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52716124
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:37 schreef Leso_Varen het volgende:
Mwoah, Gullit was wel oké.
Idd altijd wel prima om hem te horen, maar dat zegt ook veel over de andere gasten.
pi_52716376
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja, en als analist toch? Niet bij SV dacht ik.
en óók bij SV
quote:
Co Adriaanse analyticus NOS Studio Sport

Co Adriaanse is vanaf 1 september analyticus bij NOS Studio Sport. Adriaanse zal analyses verzorgen bij uitzendingen van de UEFA Champions League, de UEFA Cup, het EK Voetbal en in NOS Studio Sport in de aanloop naar het EK. Ook zal hij als deskundige te zien zijn in NOS Studio Voetbal.

Co Adriaanse speelde als voetballer onder meer bij De Volewijckers en FC Utrecht. Als trainer maakte hij vooral naam met AZ. Daarna won hij met FC Porto de Portugese beker en het landskampioenschap.

Vorig seizoen was Adriaanse werkzaam als trainer bij de Oekraïense club Metalloerg Donetsk. Op dit moment zit hij zonder club. De NOS heeft met Adriaanse afgesproken dat hij vrij is om te gaan en te staan waar hij wil als hij dit seizoen alsnog een interessante aanbieding van een club krijgt.

Maarten Nooter, hoofdredacteur NOS Sport, is verheugd dat Adriaanse het team van analytici bij NOS Studio Sport komt versterken. "Co Adriaanse is in staat een zeer heldere analyse van een wedstrijd of een situatie te maken en deze uitstekend te verwoorden voor een groot publiek. Hij geeft masterclasses op tv. Dat heeft hij onder meer bij ons laten zien op het Europees Kampioenschap Voetbal van 2004 in Portugal, toen hij na iedere speeldag haarfijn het spel van het Nederlands elftal ontleedde. Co is echt een aanwinst."
Co kan wel eens voor een frisse wind gaan zorgen tijdens Studio Voetbal
  maandag 27 augustus 2007 @ 01:35:18 #185
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52716520
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

en óók bij SV
[..]

Co kan wel eens voor een frisse wind gaan zorgen tijdens Studio Voetbal
En gaan ze dan Mulder eruit schoppen, of komt Co in de plaats van de wekelijkse gast. Ik hoop eigenlijk het laatste. Verheugend nieuws in ieder geval
pi_52716572
Ze schoppen echt niet zomaar Mulder eruit.. Co kan ieder moment vertrekken. Dan zit je daar met alleen Jack en Hugo
pi_52716680
Co is gewoon voor een jaartje in dienst en volgt dan Ten Cate op
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:31:04 #188
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_52720776
Gullit was als gast prima wmb
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:19 schreef heiden6 het volgende:
Youri moet echt weg. En ze moeten toch aan die rechten zien te komen, dit gaat echt nergens over. Telkens dat geforceerde slappe gelul over het NL elftal en het prachtige Bernabeu, en weet ik veel wat.
Vooral met dat eerste ben ik het eens, het gebrek aan beelden is echt een probleem aan het worden. Mulder had weer weinig nuttigs te zeggen vandaag en mag wmb ook wel eens een weekje worden overgeslagen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:34:50 #189
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52720857
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is volgens mij altijd al zo geweest. Ik weet iig nog dat ik zo vaak in slaap ben gevallen bij het gelul over Van Bommel en Seedorf enzo.
Als Oranje gespeeld had/moest spelen wel ja. Maar nu gaat het altijd over oranje, terwijl weinig mensen dat nog iets interesseert zolang MvB daar coach is.
pi_52725548
Nochtans hebben ze meer kijkers zo'n 200.000, dus.......
ik denk dat dat komt omdat je gaat zappen bij reclames, gister bij voetbal om 19.00 gedaan en ergens blijven hangen(Spoed) en later bij voetbalinsite(zomergasten) ,
zou interressant zijn als ze dat eens gingen onderzoeken of dit bij meer mensen zo werkt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_52725704
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Als Oranje gespeeld had/moest spelen wel ja. Maar nu gaat het altijd over oranje, terwijl weinig mensen dat nog iets interesseert zolang MvB daar coach is.
Ik hou het niet zo bij maar hoe is de houding van de Feijenoord aanhang t.o.v. Oranje ? Nu moeten zeker opeens Makaay, de Cler, Hofland, Lucius etc. in Oranje of zijn ze realistisch?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52725824
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik hou het niet zo bij maar hoe is de houding van de Feijenoord aanhang t.o.v. Oranje ? Nu moeten zeker opeens Makaay, de Cler, Hofland, Lucius etc. in Oranje of zijn ze realistisch?
Wat mij betreft liever niet. Ik gun het die jongens natuurlijk wel, maar Feyenoord heeft er echt geen reet aan natuurlijk, levert alleen maar gezeik en blessures op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52725919
Spelen ze wel Europees.
pi_52726066
Zou mij niets verbazen als MvB Makaay of Hofland een keer oproept. ook Lucius moet je niet uitsluiten
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_52726094
De Cler lijkt me een prima keus. Lucius is echt niet goed genoeg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52726248
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef maril het volgende:
Zou mij niets verbazen als MvB Makaay of Hofland een keer oproept. ook Lucius moet je niet uitsluiten
Hofland kan ik me nog iets bij voorstellen (veel middelmatigheid in Oranje) maar Makaay niet. Er zijn pakweg 3 of 4 betere spitsen voorhanden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52726255
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat mij betreft liever niet. Ik gun het die jongens natuurlijk wel, maar Feyenoord heeft er echt geen reet aan natuurlijk, levert alleen maar gezeik en blessures op.
Idd, je schiet er niets mee op. Ze hebben alleen een extra wedstrijd in de benen en bovendien is er weer kans op blessures. De prijs van een speler zal misschien toenemen, maar dat is ook het enige waar dat interlandvoetbal goed voor is.
En onder V Basten is het sowieso drama, kan je de tijd en energie beter in de club steken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52733811
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een ontzettend sneu figuur is die Gullit toch eigenlijk... Probeert tevergeefs zn imago weer wat op te vijzelen met junkie gelul als ik wilde Pepe naar Feyenoord halen..
Maar haalde Gibbs en Bahia
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:18:33 #199
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_52734301
tvp
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_52737019
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar haalde Gibbs en Bahia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')